ponedjeljak, 05.02.2007. u 22:58

Ja krećem, a Vi me podržavajte






Prošle godine u Hrvatskoj je postala popularna UN dijeta (možda nekima poznata i kao ASTRONAUTSKA dijeta).
Cilj ove dijete nije samo skidanje viška kilograma već i promjena metabolizma, čime se isključuje mogućnost brzog vraćanja kilograma.
Upravo iz tog razloga je izvorni naziv ove dijete UN DIET, što bi u prijevodu značilo ne-dijeta, s obzirom da ova "dijeta" treba asocirati na pravilan način prehrane, a ne izgladnjivanje, na što se odmah pomisli.
Dijeta traje 90 dana, a sastoji se od četiri dana – proteinskog, škrobnog, ugljikohidratnog i voćnog dana, a čijeg redoslijeda se mora strogo pridržavati.

Prije 3 godine prestala sam plesati (plesala sam 12 godina) i nakon toga uz količinski isti unos hrane "uspjela" sam se udebljati 10kg.
Sav taj višak kilograma otišao je u moje šlaufe na stomaku i bedra, tako da sada izgledam...bljak!
Mame ko mame, bake ko bake, njima sam uvijek lijepa i svaki put kad ih pitam baš sam sada taman.
Da,da...Ljudi moji, imam i ja oči na glavi.
Mom debljanju uvelike su potpomogle i kontracepcijske pilule, ali sam i njih prije točno mjesec dana prestala piti.

U biti, htjela sam reći da sam od danas na toj famoznoj Un dijeti, slijedim trend Hrvata.
Danas mi je bio prvi dan-proteinski.
Ujutro sam popila kavu sa natrenom i vrlo malo mlijeka te pojela obavezne 2 voćke (jabuke).
Nisam bila pametna što bih jela da me zasiti pa sam si kupila tunjevinu u konzervi i perecu. Mogu vam reći da sam se fino najela.
Navečer kad sam došla kući, morala sam popiti 2dcl juhe bez rezanaca i uhvatila sam se crvenog kupusa sa limunom i masl.uljem.
Mislim da ću moći ovo izdržati jer meni nije bitno šta jedem (jer volim sve), nego mi je bitna količina.

Sutra su na repertoaru ujutro 2 voćke, za ručak grah i šnita integralnog kruha,a za večeru isto što i za ručak ali u pola manjoj količini.

Poželite mi sreću jer u svatovima želim izgledati tip-top odnosno 10kg lakša...

Pozdrav!




Komentiraj Printaj Permalink


<< Arhiva >>