petak, 14.07.2006. u 22:57

I opet su blogeri pokazali da su spremni pomoći...





Kada sam napisala prošli post, nisam se ni najmanje nadala da će mi se netko javiti, ali već nakon pola sata moj vapaj za pomoć su čuli blogeri...
Neizmjerno hvala Leelaa, Scratu,Bubi i njenom dečku Manny-u, Tedici, lu-lu, Gugi i negovoj dobroj prijateljici Fluffy i svima ostalima koji su se barem i ponudili pomoći...Znam da ste imali dobru volju!

Posebne pohvale zaslužuju i Penellope i Gospon Samuraj na prevedin 27 stranica njemačke literature!

Iako je danas trebalo biti sve riješeno, engleski prijevod nisam stigla dovršiti, a njemački sam nosila na faks da ga predam...
I pogodite šta?!? Apsolutno ni jednog profesora nije bilo na faksu iako su nam rekli da dođemo.
I šta sada nemam pojma?
Ići ću opet na faks u ponedjeljak ili utorak da predam ono što sam trebala danas...
U neku ruku mi je dobro došlo jer ću uspjeti srediti taj prijevod iz engleskog.

Ne znam kojim riječima bih Vam se svima zahvalila, ako ikada išta u životu budete trebali nadam se da znate na koju ćete se adresu obratiti.
Ako netko svoj rad i trud želi naplatiti neka mi se slobodno javi, zaista ste zaslužili!
VEEELIKOOO HVAAAAAAAAALAAAAAAA!






Komentiraj Printaj Permalink


<< Arhiva >>