Kinssay u Hogwartsu

nedjelja, 08.06.2008.

-"Snape?Ma ne....Ne bi on,pa on nam je profesor!" rekla je Cho.Još mi je samo falilo da počme pričati da ja govorim o Snapu samo da bi branila Georga,za kojeg ona misli da je otrovao Harrya.Ali Harry nije tako reagirao.Znala sam da i on još sumlja na Georga, ali nekako se preplašio.
-"Harry,pa...moramo saznati istinu, ipak, ako je to točno,znate li što to znači?" rekla je Hermiona promatrajući Harrya koji je totalno zamišnjeno i odsutno gledao kroz prozor.
-"Da, to znači da se taj netko...nalazi u Hogwartsu, da idemo k njemu na Napitke i može pokušati bilo kad..." rekao je Ron pun samouvjerenosti i zvučalio je dosta hrabro.
-"Trebamo otkriti istinu...ili barem nekome reći,pa ovo nije mala stvar!"rekla je Aly.
Uto se Harry ustao te nam prišao:
-"Mene netko pokušava ubiti! A ja samo želim...."
-"..otići u prošlost,da."rekla je Cho pogledom koji mu je pokazao da ni ne pomišlja na to.
-"Smirite se! Jednostavno trebamo dokaze.Trebamo samo...razmišnjati i spriječiti." rekla je Hermiona već listajući po knjigama.Nitko nije bio smiren.Ron je kipio i lupao na sve strane.

-
Georga opet nisam vidjela.Zaboravio je? Tada je Cho dotrčala do mene i rekla mi 3. neverovatnu stvar,(prva je to s Harryem i otrovom,druga s Almom i putovanju kroz vrijeme)
-"Papiri....iz kutije...."pričala je ubrzano i vrlo zadihano.-"Nisu prazni!"rekla je a ja sam ju u čudu gledala.
-"Oni papiri?Pa kako..."rekla sam,ali tada me primila za ruku te povuklla.Otišle smo do tamo.U krugu oko kamina stajali su Aly, Hermiona, Harry i Ron.
-"Pogledaj.U blizini vatre pojave se slova..." započeo je Ron promatrajući papire koje je držao u rukama.
- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.