NEKE PJESMICE

Ti i ja...
Kakva kombinacija...
Razdvojeni, a ipak smo skupa.....
Ma nije to neka igra glupa...
Ti volis me, ja volim te.....
I do kraja svog zivota, voljet cu te...
I jedva cekam da te vidim i zagrlim....
I kazem ti koliko te volim...
I da to cujem od tebe....
I da te poljubim....

… mnogo puta u zivotu krenem,i onda stanem
jer ne znam gdje sam...Mnogo ljudi prođe kroz
moj zivot, uzmu ono sto im je potrebno i odu...
Mnogo rijeci cujem svakog dana, one uglavnom bole,
samo me rijetko cine sretnom, ali onda stanem i shvatim,
ma nije sve tako crno, okrenem se i vidim tebe,
prijatelju moj! Jedinu osobu cije reci ne bole, jedinu osobu
koja je uvijek tu i cini moj zivot lijepsim... HVALA TI STO POSTOJIS…

Andjele, sklopi oci i u tami noci pronadji svjetlost mjesecine da ti
obasja dusu i u snove dovede one zbog kojih se vrijedi i sutra buditi!
Laku noc!

...Tisucu je suza u Mojim Ocima Bilo...
...Tisucu je zelja koje mi zivot ispunio nije....
...Malo je ljubavi koju osjecaju svi....
....A jos manje prijatelja ka0 st0 si ti!...

...Nedostajes mi jako...
...Tvoj zagrljaj...
...Tvoj osmijeh i pogled....
....Ne zaboravi Na mene tamo daleko,i vrati se brzo...

Nikada ne ostavljaj onoga
Koga voliš zbog
Onoga tko ti se sviđa...

Ne vjeruj onome tko ti
Kaže ''Volim te'' nego
Onome tko te u suzama
Pita ''Voliš li me?''

Voli ono što imaš
Jer možda nikada
Nećeš imati ono što
Voliš!

Sjećanje na tebe bolno je...
...vrijeme koje prolazi tužno je...
...život bez tebe težak je
ali ljubav prema tebi vječna je...

Ljubav je kao vožnja automobilom...
Startaš naglo...voziš prebrzo...a kočiš
kad je već prekasno...

Teško je biti ništa u očima
onoga tko ti znači sve...ali
život ide dalje...ne pita
boli li ili ne!

Kiša
Kiša se spustila jutros do grada maloga,
došetala do moje ulice
i donijela mi tugu na dar!
Tugu sam stavila u ruke svoje
malo da pišem tužne pjesme,
malo tuge u oči,
imalo sam te tuge stavila u srce
da se moja ljubav ne preplaši
prevelike sreće i pobjegne..Kiša je dugo šetala po sobi mojoj,
razgledala je slike stare
i moje spomenare!
Pitala me kakao su njene sestre suze,
odgovorila sam joj da sad dolaze često.
Na odlasku me pitala kiša
što da donese za sljedeći put
a ja sam rekla da mojoj duši
sad bola treba mnogo više...

Ja sam kamenje...
Doveo si me me do samog kraja svijeta,
u svemir sam letjela s tobom
i bila sam dio sjajnih zvijezda!
Ali tamo si me ostavio,
sama da budem..
I vratit se po mene si zaboravio..
Otišao si tiho sa stubama od oblaka,
nekim putem kojim moja noga nije kročila.
Za mene nije dovoljna bila
zemlja tvojih snova, tvojih želja!
Ipak htjela sam da mi pokažeš
da sam samo zrno u polju pšenice
i da za mene nisu građene
te tvoje tvrđe i avlije!
Jer u tvom životu ja sam
kamenje od koje se tvoja noga u ljutnji spotiče!

RIJEČI NEKIH PJESAMA

KELLY CLARKSON - BECAUSE OF YOU

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


NICKLEBACK - FAR AWAY

This time, this place.
Misused, mistakes.
Too long, too late,
Who was I to make you wait?
Just one chance,
Just one breath,
Just in case there's just one left.
'Cause you know, you know, you know...
That I love you, I have loved you all along.
And I miss you,
Been far away for far too long.
I keep dreaming you'll be with me and you'll never go.
Stop breathing if I don't see you anymore.

On my knees, I'll ask,
Last chance for one last dance.
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand.
I'd give it all, I'd give for us,
Give anything but I won't give up.
'Cause you know,you know, you know...

That I love you, I have loved you all along.
And I miss you,
Been far away for far too long.
I keep dreaming you'll be with me and you'll never go.
Stop breathing if I don't see you anymore.

So far away.
Been far away for far too long.
So far away.
Been far away for far too long.
But you know, you know, you know...

I wanted, I wanted you to stay. 'Cause I needed, I need to hear you say
That I love you, I have loved you all along.
And I forgive you,
For being away for far too long
So keep breathing 'cuz I'm not leaving you anymore.
Believe it!
Hold on to me and, never let me go.
Keep breathing 'cuz I'm not leaving you anymore.
Believe it!
Hold on to me and, never let me go.
Keep breathing.
Hold on to me and, never let me go.
Keep breathing.
Hold on to me and, never let me go.

E.T. - SAD IDI, BRIGA ME

Noćas mi ne nudi ništa, ni tvoje usne slatke k'o med,
odnesi svoje stvari i svoj obraz pregažen.
U meni više ničeg nema, nikom' se ne radujem,
i kad sat otkuca ponoć, novi život počinjem.

Al' ne dam ti više ni tren da me povrijediš,
dosta si ljubav gazio,
i divno je vidjeti kako sad odlaziš,
s tobom je sve prokleto.

Sad idi, briga me, ne kuni oči te
jer one nikada nisu te varale
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica,
al' priznam kriva sam što sam te voljela.

Makni s lica taj svoj osmijeh, on me bolno podsjeća
da su samo budale vjerne i završavaju k'o ja.
I ne spominji mi prošlost ni što bilo je do sad,
nakon svega oprost tražiš k'o sebični gad...


Colonia - Mirno more

Ne bih znala sto je ljubav da te ne poznam
u zivot si moj usao nepozvan
jos uvijek ne znam kako se dogodilo
zateklo nas jutro sasvim slucajno

I suza i smijeha, znam bilo je svega
al' ti, ti si jos tu

Ref.
Ti si moje mirno more
ti si moj dobar dan
moje jedro kad me slome
put suncem obasjan

Tiho, tiho sanjaj na rukama mojim luke i obale
krugove u pijesku, nebo modro
kule od soli za tebe

Ne bih znala sto je sreca da te ne poznam
ako te nemam nikog ne trebam
i da stoput u zivotu to se dogodi
samo jedna ljubav ce ostati

I suza i smijeha, znam bilo je svega
al' ti, ti si jos tu

Ref.

Ref.


Bojan Tomović & Jovana Pajić - Jugić


"Dok me druga, dok me druga, evo, gnjavi
motas mi se, motas mi se ti po glavi
ko te ljubi, pice sipa
mala zipa, ko te pipa

Dok me drugi, dok me drugi, evo, bari
tvoja ljubav iz daljine sve mi kvari
taman mislim, dama bira
ali ti mi ne das mira

Ja zbog tebe, ja zbog tebe ostavicu sve
ja bih s tobom, ja bih s tobom
ali nemas gde, ne

Nemam nocas ja za hotel
samo, samo neku sicu
necu, dobar si u dusi
al necu, necu u jugicu
nisam, brate, ja za tante mante
volim luksuz, skupe varijante

Dok me druga, dok me druga, evo, smara
hica mi je, hitno mi se s tobom khm khm
ja kad volim, tri put merim
kad presecem, to i zelim

Bar da je BMW pa da razmislim
bar da je BMW pa da razmislis

Bar da je BMW pa da razmislim
bar da je BMW pa da razmislis, da, da
bar da je BMW pa da razmislim..."


Connect - Samo je jedno (ft. Zapresic Boys)

Ref.
Samo je jedno u mom zivotu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
zivot mi dala, bas kao da je znala
da nikad nece nestat' sa mojih usana
Hrvatska

S ponosom narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek se slavi cijeli dan i noc

Svi skupa nek vide da nas ima
ruke na srce kada krene himna
i onda se pjeva u istom trenu
dok nasi lete po terenu

Imamo ponos, srce i inat
podrsku uvijek punih tribina
iz Zagreba gledam najljepsu sliku
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku

Kad se igra, neka nas zaustave
crven, bijeli, plavi boje zastave
neka cijeli svijet cuje nasu pjesmu
i vide sav taj nas sjaj na dresu

Ovdje kod nas je ponos repka
zeljno se ceka svaka tekma
nek se ori pjesma, neka zvono zvoni
znamo da bit cemo sampioni

Svi jedni uz druge
kad se igra, nema tuge
sad smo u rodu i pjevamo odu
za svoje ljude, ej

Jer opet tradicija se nastavlja
s rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
bili zadnji ili prvi
samo neka nas glas grmi

Ref.

Mi, Hrvati

Jos jednom, al' ovaj puta jace
cijeli svijet zna nase navijace
cijeli svijet sad gleda i prati
da vidi kako igraju Hrvati

A sve zbog vatrenog srca
koje ispod svetog dresa kuca
nek svi cuju kako slavimo
ajmo, cijeli stadion

Sjever, istok, zapad, svi se bude
ako boli, stisni zube
neka se ljute oni sto gube
tu danas sviraju nase trube

I zato se pomakni
zrak duboko udahni
pa digni ruke i napuni casu
ovdje se igra za lijepu nasu

Ej, ko kaze da smo pali
taj mora da se sali
i najveci su mali kad vijori
crven, bijeli, plavi

Domovini zahvali i pokazi ljubav
nema nikog da se pravi grbav
ulice su zive
pjeva se sa tvrdje, trga i sa rive

Ref. 2x

Ćira - Fenomenalno

Celu proslu noc nisam trenuo
odavno se nisam tako ubio
ko me ter'o tamo gde sam skrenuo
zar zbog zena tako mlad sam senuo

U kafani tresti neka muzika
drustvo jedva ceka da svratim i ja
ulazim i vidim, a ima i sta
tu na sanku plese mala garava

Ref. 2x
Feno meno menalno osecam se
feno meno menalno, tura za sve
feno meno menalno igras mi ti
feno meno menalno, samo nazdravi

U kafani svi su mrtvi pijani
a kako i ne bi kad im igras ti
okice ti sjaje, osmeh obara
sad ce cika doktor da te pregleda

Ref.

Jedan na jedan, garo garava
u dva do dva pijan sam ti ja
jedan na jedan, garo garava
u tri do tri svi su pijani



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Kinka

kostur by × BloG MasteR ×

Image Hosted by ImageShack.us


O MENI:
JA: Zerina
NADIMCI: Kinka, Zrinka, Kinkili,.....
ROĐENA: 8. 3. 1992. g.
ŽIVIM: u D. Miholjcu
RAZRED: uskoro 2. komercijalne
VOLIM: motore, rolanje, msn, frendove svoje, dečke,
svoj razred, aute, i još puno toga...............

O MOJIM FRENDOVIMA:
moje naj frendice su: Anja B, Sara, Anja K., Tamara i Marija.
ostale: Andrijana, Anja i Tanja Jurina, Karolina, Zvonarićeva, Silvija, Tihana,
Barbara, Megy, Dajana, Ivana, Matea ........ i ostale iz razreda...... da ne nabrajam......

frendovi: svi iz sadašnjeg razreda, neki iz osnovne..... ne znam kog da sad imenujem......
ostali(sa MSN-a i drugi): Luka, Gogo, Puljić, Anton, Hrvoje, Mata, Here, Ivan, Dino.....
iz razreda: Adam, Bole, Kruno, Mićo, Marin, Antonio

MOJ MSN: kinka-dm@hotmail.com

Linkovi

neki blogovi koje posjećujem:
moj, Anjin i Sarin blog
mala Anja
Monika
Karolina
Dejs
Kata
Tanja
Petra
Tihana
Mihaela
Magdalena
Barka
Zvone ZG
Ivana
Ana
Sanja
Ines



EvO sLiKiCa MaLo: =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 27.01.2008.

nema naslova....

oj ljudi..... kak ste mi? ja sam dobro... donekle.... rolleyesnutbelj
nema ništa novog.... dosadno je..... u školu mi se ne da......
.... depresija vlada kod mene........ a šta ćeš..... takav je život......
...... ima jedino nešto dobro....... moj rođendan se bliži......
>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
hehe.... bliži se..... kak da ne...... za mjesec i nešto...... looolac.... =) ... al dobro je to što ću moć
slavit doma!!!!! weeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! sretanyesnaughtythumbuppartyfinozujopjeva
baš cool...... samo da bude ko na novu bit će super onda........
bolje mi je slavit doma nego vani jer znam da je za novu bilo odlično!!!!
pa se nadam da će i za moj rođoš!!!! partysmokinthumbupsretanyes
jedva čekam!!!!!!! a neznam kaj bi vam pisala više....... eto jučer sam bila nešto
malo vani jer nije radila laguna a drugdje nam se nije dalo bit........ tuzantuzanno
....... ali dobro..... bit će bolje valjda drugi put........... nadajmo se........
ah sad neznam šta da vam više pišem........
evo stavim vam neke slikice:

zgodni dečko... lol.... Zac Efron....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj dečko i neka njegova.... frendica........loooolac....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gle ti njih..... pogle ih samo kako su slatki.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj budući.... motor.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i need a boyfriend.... cerek
Image Hosted by ImageShack.us


evo jos neke....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cry....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mog groba..... lol.... smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki tekstovi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.