< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...opis bloga???...prvi put pisem blog TAKO DA NEZNAM NI STA CU PISAT NI KAKO...ma vidjet cete najvjerojatnije ce bit gluposti i kako prolaze moji dani...peeace

Linkovi

http://queenjopy.blog.hr/
http://piggy14.blog.hr/
http://beba94.blog.hr/

o meni!!!

zovem se vinko butina idem u 6b razred vilim slusat raznu muziku npr.linkin park,50 cent,dmx,g-unit itd. volim gledat razne filmove komedije,akcijske,i dokumentarne a sta da vam vise kazem !!ja vam se neznam predstavljat bas najbolje !!!neki koji imaju blog me znaju tako da im ne moram objašnjavat !!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehtreniram taekwon-do prije sam trenirao nogomet sad mi se neda ni trenirat taekwon-do dosadio mi je dosta sam dobio batina na natjecanjima !!smijehsmijeha sta da vam vise kazem o meni ako vam se ne sviđa moj box o meni onda cu ga izbrisat komajte na ovim mojim postovim moze idem ja ca !!moram spat jer je sad 12 i 10 smijehsmijehae pozzz wavewavewavemahmahmah

ponedjeljak, 02.06.2008.

a sta ponedeljak !!

danas ujutro ja se dignem da vidim koliko je sati kad se ono ja dignem i vidim 5 i 30 deadja rikno e ja se bacim u krevet da spavam jos nekih valjda 1 i 30 !!!ja se dignem i spremam se za skolu a dan mi lose poceo ja pospan krenem u skolu i dođem na hrvatski a šiška tam neš pocne pricat o glagolskim oblicima prođe sat dođem na matematiku i ja lijepo napisem zadaću i dobijem 5 jeasmijehsmijehdođem na povjest i poceo mio pitat mene pita frend o necemu i kaze mio meni necu njih budale kažnjavat nego vas odlikaše i da ti on meni 1 deaddeadja rikno !!!dođem na tehnicki i pocne sat i ocjenjuje biljeznice ja dobio 4 jer neuredno pisem i 3 iz ispita i zakljucila mi 4 jes smijehsmijeha a cjeli 2 sat sam pricao sa prijateljem jer nis nismo radili a ja i moj prijatelj se kidamo od smijeha jer si pricamo viceve i poslije sro (sat razrednog odjela)a na sro-ou smo gledali crtani film (mačke na visokoj peti) haha i krenuo ja kuci dodem doma morao ucit i spremat kucu madmad ja pukno !!ma idem ja sad sve sam vam skratio !!ae pozzzmahmahmahmahwavewave

|Komentiraj 28| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.