< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...opis bloga???...prvi put pisem blog TAKO DA NEZNAM NI STA CU PISAT NI KAKO...ma vidjet cete najvjerojatnije ce bit gluposti i kako prolaze moji dani...peeace

Linkovi

http://queenjopy.blog.hr/
http://piggy14.blog.hr/
http://beba94.blog.hr/

o meni!!!

zovem se vinko butina idem u 6b razred vilim slusat raznu muziku npr.linkin park,50 cent,dmx,g-unit itd. volim gledat razne filmove komedije,akcijske,i dokumentarne a sta da vam vise kazem !!ja vam se neznam predstavljat bas najbolje !!!neki koji imaju blog me znaju tako da im ne moram objašnjavat !!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehtreniram taekwon-do prije sam trenirao nogomet sad mi se neda ni trenirat taekwon-do dosadio mi je dosta sam dobio batina na natjecanjima !!smijehsmijeha sta da vam vise kazem o meni ako vam se ne sviđa moj box o meni onda cu ga izbrisat komajte na ovim mojim postovim moze idem ja ca !!moram spat jer je sad 12 i 10 smijehsmijehae pozzz wavewavewavemahmahmah

nedjelja, 01.06.2008.

nema naslova!!

a sat danas mi je dan poceo onako bi se reklo dobrolazeiso sam u crkvu u 11.00 a dosao sam doma oko nekih 12.30 zato sa sam ostao gledat utakmicu ali neznam kako je zavrsilo ja mislim da je fažana pobjedila mislimsmijehali nisam siguran pa sam poslije morao ucit i to 1 sat pa za poludit nemogu ce a kad sam ucio sam morao pospremat sobu i kasnije nekih 1 sat i 30 isao sam do prijatelja i dogovorili se kad cemo krenut na more i isli smo oko 3 i 30 ali ostao sam samo do 4 i 30 jadnooooooooo!!!! sat vremena jooj a sta ja mogu i to je to idem ja ca i ostavite neki komm da ja mogu vama moze !!!ae pozzzzmahmahmah

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.