subota, 19.05.2007.

Dosada

Evo mene opet.I dalje je jako dosadno u kuci , spašavaju me jedino izlasci , bicikla i kompjuter (koji sada mogu samo vikendima zbog jeb** škole).Eto tribali samo danas ici u Makarsku na regatu ali su je otkazali za sutra.U sridu smo ja i pepe išli u pk4 zajebavati se.Ja nisan moga ici u njihovu školu jer san doša sa biciklon ali je zato pepe uša u raz. tehničkog i malo vježba šut za vaterpolo gađajuci njihovg nastavnika ( ovom mu prigodom čestitam na toj gesti).Eto ovu subotu opet vani malo da mi ne bude dosadno.Jedva čekan lito i kupanje na Solarisu i zafrkanciju sa ekipon.To je sve.pozz


- 11:44 - komentari (15) - print - Dosada -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.