King of the Jungle

srijeda, 23.11.2005.

Out of control..............................

Stojim i ne vjerujem da ti je šugavi faks u stanju zajebati život do krajnjih granica....učim jebenu geometriju već tri dana i što je više učim kužim da neam pooojma odnosno barem ne dovoljno za proći kolokvij koji mi ništa ne znači jer na kraju opet imam puni ispit ali ga moram položiti da bih mogao izaći uopće....Ah ta divna Bolonjska deklafakinracija i Primorac...jebote pa kaj taj lik ima poremećaj neki?! Svako malo mijenja sustav koji sam ne radi niti je ikad radio, a ovaj još misli nadograđivati isti...Kao da radi neboder na slamnatim temeljima....ali bitno je da oni koji određuju pravila ne znaju posljedice istih...Sad mi se polako pali kliker "boli me briga" i to mi je drago jer kad se on upali vraćam se u normalu..Sve ostalo je iluzija uzrokovana kroničnim nedostatkom alkohola..I vezano uz alkohol...Vječno pitanje nadobudnih je:"dali ti treba alkohol da se zabaviš?", ili "zar ti bez alkohola nije dobro?"..Odgovor je jednostavan. Ne treba se napiti da bi se zabavilo ali svako opijanje nužno za sobom povlači dobar provod...barem do jutra i mamurluka. I kakve sad pak veze ima alkohol sa geometrijom i ministrom Primorcem?! Eto nikakve...ali jedno je sigurno...mozak mi ne funkcionira....pozdraf

- 19:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #