Kingdom of Asgarth

četvrtak, 13.03.2008.

Theodor III.:Priručnik za tiranine početnike

Theodor je čekao Grega, svog Namjesnika. Otišao je po neke dokumente i već se do sada trebao vratiti.
-Gdje si, do vraga?- tiho kaže.
Bio je zabrinut. Ljudi se počinju žaliti, ali znao je da je to samo pitanje vremena. Pripremao se za to.
-Nisam bez veze pojačao treninge moje vojske.-
U tom trenutku Greg uđe u prostoriju, klanjajući se pri ulasku.
-Vaše veličanstvo, donio sam dokumente koje ste tražili.-
-Izvrsno. Zašto ti je trebalo toliko dugo.-
-Razgovarao sam sa svojim sinom. Oprostite.-
-Nema problema. Samo nemoj predugo kasniti, u redu?-
-Kako želite.-
-Izvrsno. Donio si sve?-
-Da, svi su ovdje. Pravo čudo da ih nisam do sada već negdje zagubio.-
-Hmh, da. Kakvih danas zahtjeva pučanstvo ima?-
-Kao i obično, žele manji porez, manje cijene i veće plaće.-
-U tom slučaju, reći ono što govoriš kao i obično, da to sve neću napraviti.-
-Da li ste sigurni?-
Theodor ga ljutito pogleda.
-Naravno da sam siguran, ja...-
Prekine ga snažno lupanje na vratima. Oba dvojica ih pogledaju.
-Naprijed- vikne Theodor.
Vrata se otvore a u prostoriju uđe Gregov sin, Arion, usput se klanjajući kralju.
-Vaše Veličanstvo, došli su dva čovjeka koja kažu da donose poruku za vas.-
-U redu, ali zašto ti dolaziš da mi to kažeš, umjesto stražara?
-Htio sam da on ostane da pazi na mir u dvorcu, a i da budem na koristi vama.-
Na to se Theodor nasmiješi.
-U redu. Odvedi ih u Kraljevsku prostoriju. Ja tvoj otac sada stižemo.-
-U redu- reče Arion, opet se pokloni i izađe iz prostorije.
-Možda od ovog tvog sina ipak i bude nešto. Hajde, idemo vidjeti što žele.-
***
Theodor III. nosio svoju krunu na glavi i sjedio na svojem tronu pored kojega je stajao Greg. Dva čovjeka su se upravo klanjali kralju.
-Ustanite i recite kakvu mi poruku donosite?-
Jedan čovijek mu se obrati.
-Donosimo vam poruku od Maryiona Phudana,a tiče se njegovog članstva u vašoj službi.

Sigurno ste primjetili da mi je ovaj post malo manji. Stvar je u tome što nisam imao puno inspiracije, ali već imam nekoliko ideja na sljedeći post.
Na desnoj strani sam dodao sliku kraljevog namjesnika, Grega Jocklina, to jest Arionovog oca.

13.03.2008. u 15:02 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj blog govori o kraljevstvu Asgarthu. Priću sam zaštitio Copyrightom, dakle, molim bez kopiranja. Blog se sastoji od nekoliko "knjiga", to jest priča. Kada završi jedna, slijedi druga.

Aktualna knjiga: Knjiga 1
Knjiga 1: Fall of king


free hit counters


Likovi:
POVovi:
Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Wayne Truefire

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Arion Jocklin

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Mithela Arakita Johcan

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
kralj Theodor III.

Image Hosted by ImageShack.us

Annabelle Lor'Khan

Image Hosted by ImageShack.us

Tom Nikolaus
------------------------------
Sporedni likovi:
Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Maugis Enakon Recko

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Mauricius Phudan

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Maryion Phudan

Image Hosted by ImageShack.us
By bornap
Greg Jocklin

Image Hosted by ImageShack.us

Anthola Septim

Image Hosted by ImageShack.us

Geof Targary

Image Hosted by ImageShack.us

Taurasa Carama

Image Hosted by ImageShack.us

Luran Korbit

Linkovi i pjesme

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj forum
HR Tolkien board

Blogovi koje pratim

Alhir Blackdeath
Lucinda Lorrin Tacker Lokhart
Karolina Enika Gryffindor
Aleksandra Elizabeth Romanov Tolkien