Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

18. Spremna?
ponedjeljak, 29.06.2009.
"Nemoj se brinuti"-rekao je Rick.
"Ne brinem se"-odgovorila sam mu.
Sjedili smo u autu i vozili smo se do bolnice. Danas sam išla na prve pretrage u vezi mog raka. Nisam bila nervozna kao što je Rick mislio. Rick je bio nervozniji od mene. Stali smo na semaforu i čekali smo. Preko ceste je prolazila obitelj. Otac, majka i kćer. Otac i majka držali su kćer za ruku. Ona je bila nasmijana od uha do uha i vukla ih je za sobom. Njih dvoje su je gledali s divljenjem. Malena je bila preslatka. Imala je svilenkastu kosu plave boje spletenu u kečke, nosila je žutu haljinicu i bijele sandale. Bila je neodoljiva. Obrazi su joj bili rumeni, a plave oči su joj se sjajile.
"Divna je, zar ne?"-pitao me Rick.
Pogledala sam ga i vidjela da je i on opazio malenu.
"Da, predivna je"-odgovorila sam mu.
"Želiš li jednu, samo reci"-našalio se.
"Javit ću ti ako ikada odlučim"-odvratila sam mu i nasmijala sam se.
Došli smo u bolnicu i bili smo pred ulazom. Sada sam bila malo nervorzna. Rukom sam potražila Rickovu ruku. Prihvatio ju je i poljubio je. Ušli smo u bolnicu i krenuli smo na odjel. Rick me poljubio, a onda je sjeo u čekaonicu dok sam ja bila u ambulanti.

***
"Vidiš, preživjela sam"-rekla sam Ricku.
"To treba proslaviti. Što kažeš na sladoled?"-pitao me.
Kimnula sam glavom i krenuli smo u slastičarnicu. Dok smo hodali, držali smo se za ruke kao djeca. Ušli smo u slastičarnu i naručili sladoled.
"Nemoj zaboraviti na maturalnu večer"-podsjetio me.
"Neću, ne brini. Oduvijek sam htjela ići na maturalnu večer"-odgovorila sam mu.
"I sada sam ti ja to omogućio"-nadopunio me.
"Upravo to"-rekla sam.
Kada smo došli u slastičarnicu, Rick je uzeo sladolede. Ja sam jela vaniliju, a on je uzeo kokos. Sjeli smo za stol i pričali smo o planovima za jezero. Rekao je kako su tamo dvije jednokrevetne sobe i jedna dvokrevetna. Jedna soba je bila za nas, druga za Enu i Toma i zadnja za Sindy i Matta.
"Zar će ići i Matt?"-pitala sam ga.
"Pa, da. Čuo sam da se promjenio, a i povest ću ga da Sindy radi društvo"-odgovorio mi je.
Složila sam se s njegovom idejom, ali ipak sam se prisjetila tuluma. Stresla sam se od same pomisli na tu noć. Pričali smo i o maturalnoj. Pošto je i Tom maturant, Ena će isto biti s nama. Već sam si predočila što će Ena učiniti samnom. Rick se samo nasmijao na to i zadirkivao me. Kada smo pojeli sladoled, krenuli smo se šetati po gradu. Zastao je kod dućana sa satovima. Pokazao je koji mu se sviđa. I meni se svidio. Sat je bio crni i sportski. Elegantan i potpuno se slagao s Rickovim izgledom. Pasali su si. Ostao je kraj tog izloga, a ja sam otišla dalje. Bile su izložene haljine za maturalne svečanosti. Bilo je svakakvih. Od narančastih, plavih do bijelih, pa čak i onih s dijamantićima. No jedna mi je zapela za oko. Dugačka crno-bijela haljina bez naramenica. Bila je predivna. Oko grudi se prostirala crna boja s bijelim sitnim točkicama. Ispod grudi je prevladavala bijela boja s iscrtanim crnim cvjetićima do struka, a kasnije je bila ukrašena sitnim, crnim točkicama. Zaljubila sam se u tu haljinu.
"Sviđa ti se?"-pitao me Rick.
"Divna je!"-uskliknula sam.
"Da, zaista"-složio se Rick-"Zašto je ne kupiš?"
Pogled mi je pao na cijenu.
"Nemoguće"-rekla sam-"Preskupa mi je. Nemam 400 dolara".
"Ništa nije nemoguće"-rekao je i zagrlio me.
Podigao je pogled na natpis i krenuo je samnom prema autu. Prošli smo pored dućana sa satovima, a ja sam bacila pogled na cijenu sata koji mu se sviđao. Bio je jeftiniji od moje haljine. Odlučila sam mu ga pokloniti za rođendan. Imala sam dva mjeseca do njegovog rođendana. Došli smo do auta i krenuli smo doma. Usput smo sreli Enu i Toma, pa smo ih pokupili. Ena je tražila haljinu i na licu joj se vidjelo da je presretna. Tom ju je zafrkavao da ga je izmorila više nego što ga trening izmori. Smijali smo im se cijelim putem. Kada smo došli doma, Rick me pozvao na večeru sa svojima.
"Ne znam baš"-rekla sam.
"Hajde. I Ena će dovesti Toma"-rekao je.
"Pa, uredu onda"-rekla sam i pristala.
Otišla sam se doma spremiti. Obukla sam kapri hlaće i majicu bez rukava. Izgledala sam prilično pristojno. Sišla sam dolje i rekla sam mami da idem na večeru kod Ricka, ali također sam joj rekla da je na terapiji bilo sve u redu. Izašla sam iz kuće i krenula sam kod Ene i Ricka. Rick me čekao vani, tako da nisam morala pozvoniti. U boravku mu je bio tata.
"Dobar dan gospodine Dawson"-pozdravila sam ga.
"Dobar dan Will. Kako si?"-pitao me.
"Pa dosta dobro gospodine. A vi?"-uzvratila sam mu.
"Dobro sam. Možeš me zvati Phil"-rekao je.
"Uredu... Phil"-rekla sam.
Osmjehnuo se i pomaknuo se da sjednemo do njega. Gledao je crtić. Bila sam začuđena. I to ne bilo kakv crtić, gledao je moj omiljeni, Scooby-doo. Bila je smješna scena, pa smo se oboje nasmijali.
"Volite crtiće?"-pitala sam ga.
"Da. Ivy me uvijek gnjavi zbog toga, ali i ona zna pogledati samnom"-odgovorio mi je.
"Tata"-uzdahnuo je Rick.
"Sine, ne brini. Neću te osramotiti"-našalio se Phil.
"I ja volim crtiće. Zapravo ovaj mi je najdraži"-odgovorila sam mu.
"I njemu je. Samo se srami priznati"-rekao mi je Phil.
"Zar opet pričaš o crtićima, dragi?"-obratila mu se gospođa Dawson.
"Moram draga. Ipak netko mora i sramotiti našeg dečka"-rekao je.
"Zdravo Will"-pozdravila me gospođa Dawson i zagrlila me.
"Dobar dan gospođo Dawson"-odzdravila sam.
"Oh, molim te! Zovi me Ivy"-rekla je i sjela s nama.
"Što je na današnjem meni-u draga?"-pitao ju je Phil.
"Lazanje. Nadam se da to voliš"-obratila mi se.
"Da. Volim lazanje"-rekla sam joj.
"Večera je poslužena!"-doviknula je Ena.
Ustali smo se i krenuli smo u blagavaonicu. Bila je prekrasna. Prevladavala je svijetlo smeđa boja koja se miješala s bijelom. Bila je topla i vedra prostorija. Krasile su je slike poviješane na zidu i par ormara. Nasred prostorije nalazio se veliki stol. Bio je drven i star. Potpuno se slagao s bojama i atmofserm. Phil je kao glava kuće sjeo na čelo stola. S njegove desne strane sjedila je Ivy. Kraj nje je sjedila Ena, a do nje Tom. S druge strane je sjedio Rick, a ja do njega. Zbog mirisa iz kuhinje sam polako ogladnila. Ena je pomogla mami donijeti lazanje na stol. Kada su sve donijele sjele su sa nama i počeli smo jesti.
"Draga, odlično je"-komentirao je Phil.
Svi smo se složili oko toga. Zaista je bilo fino. Tijekom večere pričali smo o Tomu i Eni. Naravno, nikad im nisu spomenuli za tulum-nezgodu. Phil ih je zafrkavao, a mi smo se smijali. Nakon večere sjeli smo u dnevnu sobu. Phil je sjeo u svoj naslonjač, a Ivy je sjela na naslon naslonjača. Tom i Ena sjeli su se na dvosjed, a Rick i ja sjeli smo na trosjed.
"Mama, ispričaj nam kako ste se sreli ti i tata"-rekla je Ena.
"Ne znam baš"-počela je.
"Da, ispričajte nam tu priču"-rekla sam.
"Hajde draga, udovolji im"-složio se Phil.
"Pa, dobro. Upoznali smo se na jednom tulumu. Phil je bio normalan dečko. Nije pripadao ni sportašima ni štreberima. Pričao je sa mojom prijateljicom Katy. Ona je bila navijačica i imala je sve što je poželjela, osim jedne stvari, Phila. Ja sam pogledala prema njima i ulovila sam ga kako je on pogledao prema meni. Spustila sam pogled i krenula sam van. Sjela sam na klupicu koja je bila pored bazena i gledala sam sportaše kako se opijaju. Dok sam ih tako gledala.."-govorila je.
"Pojavio sam se ja"-nastavio je Phil-"Sjeo sam kraj nje i počeli smo razgovarati. Znao sam joj ime, kao i ona moje. Pitao sam je ima li dečka jer je uvijek bila priča o njoj i najvećoj legendi u školi. Pričali smo o tome što volimo, a ispostavilo se da imamo što šta zajedničko. Na posljetku mi je dala broj. Pitao sam je za ples i pristala je, pa smo plesali. Složili smo se da je tulum bio jadan, pa smo oboje otišli. Otpratio sam je doma, a tamo je i pao prvi poljubac".
"Kasnije smo se viđali potajno. Nisam htjela da Katy sazna za nas jer bi joj to povrijedilo osjećaje. Ali, saznala je, a onda su počela mračna vremena za nas. Iscenirala je napad na samu sebe i okrivila je Phila za to. Slagala sam joj da ću se maknuti od njega, ali nikad nisam. Razlog je bio to što sam znala gdje je bio i s kim je bio. Poslije sam razgovarala s njom i rekla sam joj da znam gdje je bio i da znam da je lagala. Prekinula sam priajteljstvo s njom i krenula sam svojim putem. Svi su znali za mene i Phila. I svi su znali da je Katy lagala. No, ona nije odustala. Na maturalnoj večeri, Katy me namamila u sporednu dvoranu u kojoj je bio bazen. Napisala mi je pismo u Philovo ime i poslala mi ga je. Ušla sam u dvoranu, ali umjesto Phila zatekla sam Katy. Rekla mi je da sam ja kriva za sve. Svi su je počeli mrziti u školi i ispala je iz navijačica. Govorila mi je da sam ja kriva za sve. Pokušala sam je smiriti, a onda je izvukla pištolj. Uperila ga je u mene i opalila je njime. Sve se dogodilo u sekundi. Zatvorila sam oči, ali i dalje sam stajala i nisam osjećala nikakvu bol. Samo sam čula muški glas i bolni jauk. Kada sam otvorila oči, vidjela sam Phila kako leži na podu u krvavom odjelu. Brzo sam se kleknula pored njega i dala mu svoj bolero da ga stisne na ranu. Katy je bila shrvana. Nije mogla vjerovati da ga je upucala. Ispričavala se cijelo vrijeme. Phil joj je odgovorio da nije kriva za to, ali nije ga slušala. "Bit će vam bolje bez mene" rekla je, uperila pištolj u glavu i upucala se. Pala je u bazen, pa se njezina krv brzo raširila bazenom. Nisam mogla vjerovati da je to učinila. Skočila sam u bazen za njom i potražila sam joj bilo. Nije kucalo. Bila je mrtva. Izvukla sam je izvan bazena i brzo sam otišla u dvoranu. Pozvali su hitnu i brzo su došli. Phila su prevezli u bolnicu, a ja sam otišla s njim. I, da preživio je"-govorila je Ivy.
"Onda sam je nakon fakulteta zaprosio, oženio i rodili ste se vi"-rekao je Phil.
Komentirali smo priču i onda je počela priča o Ricku i meni. Kasnije sam morala ići.
"Bilo mi je stvarno super"-rekla sam Ivy.
"Hvala ti"-rekla je.
"Ma, nema na čemu"-odgovorila sam joj.
"Ne, hvala ti zbog Ricka. Ti si razlog njegove promjene. Hvala ti što ga voliš. Zahvaljujem ti kao majka"-rekla mi je.
Nisam shvatila što je time htjela reći, ali vidjela sam da joj suzu u oku. Zagrlila me i poljubila u čelo, te se vratila u kuću. Rick me otpratio do kuće.
"Rick, što je tvoja mama mislila kad je rekla da sam ja razlog tvoje promjene?"-pitala sam ga.
"Ah, shvatila si to?"-pitao me.
Kimnula sam glavom i pogledala sam ga.
"Pa, sada je kasno. Sutra ću ti ispričati"-rekao mi je.
"Uredu"-odgovorila sam mu.
Poljubio me i poželio mi je laku noć. Ušla sam u kuću i krenula sam u sobu. Otuširala sam se, obukla piđamu i legla u krevet misleći o Rickovoj promjeni.

16:51 - Komentiraj [ 39 ] - On/Off - #

17. Pjesma
petak, 19.06.2009.
"Što ako me pokuša pronaći?"-pitala sam ga.
"Neće ti nauditi, ja sam tu i štitit ću te"-pokušavao me smiriti.
Krenuli smo se dalje šetati, a ja sam se stisnula skroz uz njega. Zaista sam se bojala. Sjeli smo na klupicu u parku. Naslonila sam glavu na Rickovo rame i gledala sam sunce kako zalazi.
"Divno je"-komentirala sam.
"Je, zaista je krasno"-rekao je.
Pogledala sam ga i vidjela sam da nije baš zainteresiran. Nisam ga htjela ispitivati da ga ne naljutim. Odjednom sam se trgnula
"Što je bilo?"-pitao me Rick.
"Tu je"-rekla sam mu.
Osjetila sam kako su me prošli trnci. Postalo mi je hladno iako je vani bilo plus trideset.
"Tko je tu?"-pitao me.
"Rick, idemo doma. Molim te idemo doma"-rekla sam i pokušala ne briznuti u plač.
"Will, tko je tu?"-rekao je Rick i odmaknuo me od sebe držeći moja ramena.
"Rick! Molim te, idemo!"-podigla sam glas i pustila suzu.
"Will, moraš mi reći tko je tu"-inzistirao je.
"John je tu. Osjetim da je ovdje. Tu je. Rick, vodi me!"-rekla sam napokon.
"Uredu je, nemoj plakati. Idemo"-rekao je i privukao me u zagrljaj.
Bila sam umorna, ali i oprezna. Nisam si dopustila da padnem u nesvijest jer bi onda tek bilo strašno. Pokušala sam ostati budna, ali oči su mi se sklapale.
"Rick, meni se spava"-rekla sam mu.
"Izdrži još malo. Daj da te ponesem"-rekao je
Prebacila sam ruke preko njegovog vrata, a on me primio u naručje. Sakrila sam glavu kraj njegovog vrata i zaspala.

***
Sve je bilo mračno i tamno. Visoka drveća su se prostirala visoko u zrak i zaklanjala su sunce. Tama se nadvila nad šumom. Trčala sam i trčala sve dalje i brže. Nisam našla izlaz. Nisam htjela stajati, već sam samo trčala. Odjednom sam izašla na livadu. Pogledala sam je bolje. Bila je to ona livada na kojem sam bila sa Johnom. Čula sam korake osobe koja je dolazila. Osvrtala sam se da pogledam tko je to bio. Nigdje nisam našla nikoga. Na livadu je iskoračao Rick. Potrčala sam mu u zagrljaj.
"Rick!"-zazvala sam ga.
Zagrlio me, a onda je postao nagao. Ruke su mu putovale mojim leđima, a usne su mu dodirivale moj vrat. Ne, to nije bio Rick. Bio je to John.
"Ne boj se"-rekao je.
Potpuno me pridobio. Više nisam osjećala svoje tijelo. Nisam mogla govoriti. Bila sam paralizirana. Ruke su mi se objesile dok me on ljubio. No, ovaj put je bio nježan. Spustio me na zemlju i počeo me otkopčavati. Dodirivao me i ljubio.
"Amm. John, ne"-pobunila sam se, ali jedva čujno.
Sklopila sam oči i potpuno sam se prepustila. Bilo je ugodno, ali onda se začuo moj vrisak. Otvorila sam oči i shvatila da je to bio samo san.
"Sve je uredu, Will. To je bio samo san"-tješila sam se.
Nisam vidjela Ricka kraj sebe. Ustala sam se iz kreveta i pogledala sam na sat. Bilo je osam sati ujutro. Otišla sam u kupaonicu i pustila sam vodu u kadu. Sjela sam na rub kade i čekala sam da se napuni vodom. Lagano sam vrhovima prstiju prelazila po vodi. Kada bih dotakla vodu, storio bi se krug koji se širio i širio. Nakon par trenutaka bi nestao, a ja bi ga opet stvorila. Zamislila sam se, ali nisam ni o čemu razmišljala. Jednostavno sam se isključila. Vratila sam se u stvarnost kada mi se oglasio mobitel. Zatvorila sam vodu i otišla sam vidjeti što mi javlja mobitel. Prazna baterija. Stavila sam ga na punjenje i vratila sam se u kupaonu. Skinula sam odjeću sa sebe i ušla sam u kadu. Opustila sam se skroz. Glavu sam uronila u kadu i zatvorila oči. Ležala sam ispod vode. Držala sam zrak što sam dulje mogla. Bilo mi je toplo, ali nakon nekog vremena, osjetila sam da mi je zrak nestao u plućima. Otvorila sam oči i brzo izronila. Udahnula sam i ponovo sam se vratila pod vodu. Namakala sam se dok mi voda nije prestala mlaka. Izašla sam van iz kade i ogrnula sam se ručnikom. Vratila sam se u sobu i uplašila se.
"Rick, prepao si me"-rekla sam.
"Oprosti. Nisam imao namjeru"-rekao je i zagrlio me.
"Baš znaš odabrati trenutak"-prokomentirala sam i pokazala na sebe.
"Pa, znaš, nekako si mi privlačna. Lijep ti je taj ručnik. Smijem li ga posuditi?"-pitao me.
"Pa, mogu ti pokazati kako se koristi"-rekla sam mu zavodnički.
Spustio je zastore i privukao me k sebi. Počeo me ljubiti. Ljubio mi je usne, vrat i ramena. Uzeo me u naručje i stavio me na krevet.
"Mislim da ti je malo prevruće u tom ručniku"-rekao je.
"Da, mislim da bi ga trebalo skinuti"-odgovorila sam.
"Slažem se"-rekao je i skinuo mi ga je.
Ponovo smo uronili u ljubav. Ponovo smo se vratili u onaj dan. Ponovo sam uživala u njemu.

***
"Ti jedini znaš kako me umiriti"-rekla sam mu.
Leažala sam na njegovim prsima i prstima lagano prelazila po njegovom torzu dok je on mene gladio po ruci i ljubio mi kosu.
"Mala, ne znaš ti ništa"-rekao mi je.
"Zato ćeš me ti naučiti"-rekla sam.
Nasmijao se i poljubio me u kosu. Dugo smo tako ležali. Ustali smo popodne jer su mi se tada vratili roditelji. Bili smo u vrtu i pričali smo o maturalnoj večeri. Rick je imao maturalnu večeru i morao je biti tamo.
"I ti ideš, draga pratiljo"-rekao je.
"Naravno"-rekla sam mu sva sretna.
Zagrlio me i gledao je zalazak sunca samnom.
"Volim te"-rekao je.
Naslonila sam glavu na njegova prsa i mogla sam čuti otkucaje njegova srca. Bili su ubrzani. Najljepši zvuk.
"I ja tebe. Uvijek i zauvijek"-rekla sam.
"Uvijek i zauvijek"-ponovio je zamnom.
Sjedili smo tako sve dok mu se nisam potužila da mi je hladno. Uveo me u kuću i otišli smo u sobu. Opazio je sintisajzer koji je stajao u kutu gotovo neprimjetan.
"Smijem li ti odsvirati nešto?"-pitao me.
"Naravno"-odgovorila sam mu.
Sjela sam na krevet, a on je uzeo sintisajzer i sjeo je kraj mene.
"Ti pogodi koja je to pjesma"-rekao mi je.
Počeo je prstima prebirati po tipkama. Lagano su mu prsti klizili i stvarali divan zvuk. Pjesma koju je svirao je bila poznata. No, nisam se mogla sjetiti imena. A onda je zapjevao.
"When I am down and oh my soul, so weary,
When troubles come and my heart burdened be,
Then I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit a while with me.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up To more than I can be.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be.
You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up To more than I can be
You raise me up To more than I can be."

Pjevao je glasom anđela. Predivno. Pjesma s kombinacijom njegovog glasa mi je bila jednostavno predivna. Pustila sam suzu radosnicu, a on ju je otro prstom i prislonio je na svoje usne.
"Predivno"-rekla sam.
Nismo ništa govorili da ne pokvarimo trenutak. Riječi su doista bile suvišne u ovakvom trenutku. Sjedili smo na krevetu. Moja glava je bila na njegovom ramenu dok je on svirao laganu melodiju. Prepoznala sam je. To je bila melodija koja je svirala svake noći prije nego li su oni otišli. Rick je bio taj koji je svirao pjesmu koja me uspavala. Bio je to on. Pjesma koja je svirala me opet uspjela uspavati. Utonula sam u san i spavala mirno. Bez snova i mora. Spavala sam spokojno.

17:57 - Komentiraj [ 33 ] - On/Off - #

16. Zamisao
utorak, 16.06.2009.
Probudila sam se, a Rick je još spavao. Nisam se ustala, već sam ostala s njim u krevetu mazeći mu obraz. I dalje se nije budio. Nakon kratkog vremena ustala sam se iz kreveta. Sišla sam u prizemlje i vidjela sam mamu.
"Mama, zvala je doktorica"-rekla sam joj.
"I, što je rekla?"-pitala me.
"Rekla je da nisam trudna, ali da sumnja da imam rak"-odgovorila sam joj.
"Rak? Kako? Nije moguće, ne i ti"-rekla je.
Pogledala sam je.
"I ja? Kako to misliš ne i ja?"-pitala sam je.
"Tvoja baka Jona je umrla od raka"-odgovorila mi je.
"Rekla si mi da je pala. Rekla si mi da je pala niz stepenice i udarila u glavu!"-zaderala sam se.
"Nije, imala je rak. A to sam ti rekla da bi lakše shvatila"-odgovorila mi je.
Nisam više ništa mogla progovoriti. Vratila sam se u sobu. Uočila sam da se Rick probudio pa sam mu dala poljubac za dobro jutro.
"Želim da danas ideš samnom doktoru"-rekla sam mu.
"Naravno. Kada?"-pitao me.
"Za sat vremena"-odgovorila sam mu.
Rick se obukao i čekao me u sobi. Ja sam se otuširala i složila si kosu u rep. Obukla sam se, oprala zube i izašla.
"Idemo"-rekla sam mu, i krenuli smo.
Sjeli smo u auto i otišli smo k doktoru.
"Bit će sve dobro, vidjet ćeš"-hrabrio me Rick.
Bila sam mu zahvalna na tome. Trebala mi je utjeha i podrška. Još uvijek sam bila u šoku od maminog priznanja. Nisam mogla vjerovati da je baka imala rak. Bar se to na njoj nije vidjelo. Uvijek je bila vedra i nikada nije pokazala znakove slabosti. Činila me sretnom. Voljela sam je više od ičega. I onda taj dan. Kišni dan kada sam saznala da je baka umrla. Nisam ni sa kime progovorila tri mjeseca. U ta tri mjeseca nisam se ni smješila, sve dok nisam pročitala pismo koje mi je ostavila. Onda sam počela govoriti.
"O čemu razmišljaš?"-pitao me Rick.
"Mama mi je rekla da je baka imala rak. I da je umrla od njega, a meni je rekla da je pala i umrla od udarca u glavu" "Ajoj. Žao mi je"-rekao je.
"Da. I meni"-rekla sam.
Stavio je svoju ruku na moju i tako smo se vozili u tišini dalje. U bolnicu smo došli za pola sata. Rick se parkirao, pa smo zajedno otišli na pregled. Rick me čekao u čekaonici dok su mene pregledavali. Trajalo je sat i pol, ali nije mi bilo naporno. Na kraju sam došla kod doktorice u sobu. Sjedila je za stolom i gledala je nalaze.
"Imaš rak, ali imamo sreće. U ranom je stadiju i može se izliječiti. Ići ćeš na kemoterapije i za par mjeseci sve će biti dobro"-rekla je doktorica.
"Hoću li umrijeti?"-pitala sam je.
"Ako se ne budeš pridržavala terapije, hoćeš. Ali ako budeš išla na terapije, bit će sve u redu"-rekla mi je.
Odahnula sam.
"Kada mogu doći na prvu terapiju?"-pitala sam je.
"Za tri dana. U međuvremenu se možeš vratiti u školu"-rekla mi je.
Kimnula sam galvom. Dogovorile smo se kada trebam doći i onda me pustila da odem.
"Kako je prošlo?"-pitao me Rick kad smo ušli u auto.
"Imam dobrćudan rak"-rekla sam.
"Znači ići ćeš na kemoterapije?"-pitao me.
"Da, hoću. Za tri dana idem na prvu. Rekla je da neću umrijeti"-rekla sam mu.
"Ne znaš kako mi je drago zbog toga. Ne znam što bih bez tebe"-rekao je.
Kada smo došli doma, netko je sjedio na stepenicama pred kućom. Bila je to Ena.
"Ena!"-viknula sam i potrčala sam joj u zagrljaj.
"Will! Nedostajala si mi"-rekla je veselo.
"Moram ti toliko toga reći"-rekla sam joj.
"Da, znam. Čula sam ono s Johnom. Užasno"-rekla je.
"Bok Ena"-pozdravio ju je Rick.
"Bok"-odvratila mu je-"Mama i tata su isto tu. Možeš se vratiti".
"Naravno"-odgovorio je.
Ušli smo u kuću i sjeli na trosjed. Ispričala sam Eni sve o Johnu. Rekla sam joj i zašto je stao.
"Mislila si da si trudna s njim?"-pitala je pokazivajući na Ricka.
"Da, ali ispalo je da imam rak"-odgovorila sam joj.
Pogledala me u šoku.
"Rak?! Imaš rak?"-pitala je.
"Ne brini, dobroćudan je"-brzo sam joj rekla.
"Znači, nećeš umrijeti?"-pitala me.
"Ne, neću. Pa ne mogu vas ostaviti"-rekla sam joj.
Ena me zagrlila i rekla-"I bolje ti je".
Rick je upalio TV i našao je crtiće.
"Znate što"-rekla je Ena-"A da mi odemo na jezero? Da se malo opustimo i zabavimo".
"To ti je super ideja, ali naravno nakon što Will ode na pregled"-rekao je Rick.
Kimnula sam glavom i ispričala Eni sve o Tomu. Nazvala ga je i jedan sat je visila na telefonu i pričala s njim. Ja sam se naslonila na Ricka i gledala sam s njim crtiće.
"Gdje je to jezero?"-pitala sam ga.
"Nedaleko od grada. Svidjet će ti se tamo"-rekao mi je.
"Jedva čekam. Možemo li povesti Sandy?"-pitala sam ga.
Pogledao me u čudu.
"Johnovu curu?"-pitao me.
"Pa da. Mislim čini mi se draga, a i mislim da je John lagao za nju"-rekla sam.
"Ali onda će doći i..."-počeo je.
"Reći ću joj da ga ne dovodi"-rekla sam brzo.
"Radi što hoćeš. Samo pazi"-rekao mi je.
Poljubila sam ga i osmjehnula se. Zaista ću morat paziti što radim. Ali, Rick će biti tamo i nadam se da će me on zaštititi. Neću se odvajati od njega. Uz njega se osjećam sigurno. Bojim se. Svakog dana se bojim da će mi John ponovo nauditi. Neće, ne smije. Prijavit ću ga. To je moja odluka. Rick je ustao i spremio je večeru za mene, Enu i sebe. Moji su danas odlučili otići na vikend, pa smo ostali sami. Ena je prihvatila moj poziv da prespava kod mene, pa smo ostali spavati kod mene u sobi. Ena je spavala na podu, a ja sam s Rickom u krevetu. Zafrkavali smo se cijelu noć, tako da smo prespaali pola dana. Ustali smo se i pojeli smo doručak. Ena je nakon toga otišla k Tomu, a ja sam predložila Ricku da se odemo šetati. Rick je pristao, pa smo otišli. Šetali smo se ostatak dana, a onda sam ga zamolila da odemo u policiju. Došli smo tamo i prišla sam pultu.
"Željela bih prijaviti pokušaj silovanja"-rekla sam odlučno.
Primili su moju prijavu i rekli su mi da će učiniti što god budu mogli.
"Rick, sada se tek plašim"-rekla sam mu kada smo izašli.
"Nemoj se bojati. Ja sam sada tu. A ako ti netko ikada pokuša nauditi, neće ostati živ"-rekao je.
"Volim te"-rekla sam.
"I ja tebe. Ni sama ne znaš koliko"-rekao je i poljubio me.

11:47 - Komentiraj [ 28 ] - On/Off - #

15. Ima nade...
petak, 12.06.2009.
Nisam mogla spavati. Svaki put bih sanjala isto. Ja bespomoćna na krevetu, a John na meni. Njegovi dodiri, poljupci i sve što nisam željela. Njegovo lice nakon što sam mu rekla da sam trudna. No, onda bih se probudila i suspregnula vrisak u sebi. Vani je još uvijek bio mrak. Ponovo sam sklopila suzne oči i pokušala zaspati. Bila sam toliko iscrpljena od današnjeg dana da sam zapravo i zaspala.

***
Probudila sam se sljedeće jutro i odmah sam pogledala kroz prozor. Bio je dan. Jutro, bolje rečeno. Ostala sam ležati na boku ne pomičući se ni najmanje. Netko, ali ne znam tko, dodirnuo me rukom po kosi. Dodir sam jasno osjetila. Bila je to muška ruka. Okrenula sam se da vidim tko je to bio.
"Zar ti se više ne spava?"-tiho me upitao.
"Rick? Rick"-rekla sam i skočila sam mu u zagrljaj.
Čvrsto me zagrlio i nije me ispuštao.
"Bilo mi je užasno"-rekla sam mu.
"Znam, ljubavi. Ali sada si na sigurnom"-tješio me.
Suze su mi opet krenule i opet sam jecala. Njegova majica je bila netopljena mojim suzama.
"Smiri se Will. Tu sam. Nitko ti neće više ništa"-nastavio je.
Ustao se sa stolca i vratio me u krevet.
"Ne, ostani"-rekla sam mu i povukla ga za ruku.
Sjeo je do zida, a ja sam stavila svoju glavu njemu u krilo. Bila sam jako umorna, a oči su mi se sklapale same od sebe. Nisam se dobro naspavala noćas. Zaspala sam bez da sam se vratila u prostoriju s Johnom. Zaspala sam bez sna.
"Hajde, spavalice. Probudi se"-rekao mi je Rick i poljubio me u obraz.
Otvorila sam oči i poklonila sam mu blagi smješak.
"Hajde, ne možeš biti u krevetu cijelo vrijeme"-pokušao me nagovoriti da ustanem.
Primio me za ruku i izvukao me iz kreveta. Privukao me bliže k sebi i poljubio me. Njegove meke i tople usne dale su mi poljubac koji sam tražila mjesec dana. To je ono što mi je trebalo. Dignula sam svoje ruke na njegov vrat i nogom sam obgrlila njegovu.
"Uspori tigrice"-rekao mi je.
Maknula sam ruke s njegova vrata.
"Idem se samo obući"-rekla sam mu i otišla sam u kupaonicu.
Na brzinu sam navukla trenirku i majicu na sebe i izašla sam.
"Koji je danas dan?"-pitala sam ga.
"Četvrtak"-rekao mi je.
"Dobro. Jesi li gladan?"-pitala sam ga.
Osmjehnuo se i poveo me u kuhinju. Posjeo me za stol.
"Što ti se jede?"-upitao me.
"Jaja"-rekla sam mu.
Izvadio je jaja iz hladnjaka i počeo ih je pripremati.
"Tanjuri su gore"-pokazala sam mu rukom.
Uzeo je tanjur i stavio ga je pred mene. Ja sam iz ladice uzela vilicu i vratila sam se na mjesto. Nakon pet minuta, Rick je stavio jaja na moj tanjur i sjeo je do mene.
"Kada si došao?"-pitala sam ga.
"U osam. Tvoja mama mi je dala da ostanem ovdje. Prespavao sam na kauču"-odgovorio mi je.
"Lijepo. Rekla sam joj da smo spavali skupa"-rekla sam mu.
"I, što je rekla?"-pitao me.
"Nije ništa. Samo me pitala jesmo li se štitili"-rekla sam mu.
Šutio je.
"Moram ti nešto reći"-počela sam-"U zadnjih par dana imala sam mučnine i vrtoglavice".
Nije ništa rekao.
"Rekla sam to mami, ali ona nije ništa posumnjala. Onda sam joj rekla da sumnjam da sam trudna"-rekla sam mu.
Rick nije ništa progovorio. Samo me gledao.
"Rick? Reci nešto"-rekla sam mu.
"Beba? Ali, mi nismo spremni na to"-rekao je.
"Da, znam. Ali još ne mogu sa sigurnošću tvrditi. Danas ću saznati sve"-pokušala sam ga smiriti.
Rick je ustao i zagrlio me.
"Ne brini. I da si trudna, neću te ostaviti"-rekao mi je.
Time me umirio, ali ipak ne potpuno. Jedan mali dio mene je sumnjao u to. Taj dio mi je govorio kako će me Rick ostaviti, zaboraviti i da se nikada neće vratiti. Pokušavala sam utišati taj mali dio, ali nisam uspjela. Razmišljala sam što učiniti ako bi me napustio. Zar bih se okrenula prema Johnu. Mom skoro silovatelju? Ne, ne, ne to se neće dogoditi. To se nikako ne smije dogoditi. Više nikada ga neću pogledati u oči, pričati s njim ili mu uputiti pogled. Kako mi je mogao to napraviti. Zašto? Dok sam tako razmišljala, Rick me poveo u dnevnu sobu i sjeo je na trosjed.
"Danas ću se otići ponovo upisati u školu, a poslije ću nešto obaviti"-rekao je.
"Što to moraš obaviti?"-pitala sam ga.
"Ništa o čemu bi ti trebala razmišljati"-odgovorio je.
Pogledala sam ga malo bolje.
"Rick, planiraš li ti to posjetiti Johna?"-pitala sam ga.
Nije ništa rekao, samo me pogledao u oći. Odmah sam znala da će otići k njemu.
"Rick, nećeš ići k njemu"-rekla sam mu.
"Will, molim te. Pokušao te silovati!"-rekao je.
"Da, ali nije. Molim te, Rick. Nemoj ići k njemu. Prijavit ću ga, obećajem ti"-bila sam uporna.
"Uredu. Ali onda ćeš ga sutra prijaviti"-neredio mi je.
Htjela sam mu odgovoriti, ali zazvonio je telefon. Rick se otišao javiti. Ja sam ostala sjediti i gledala sam TV. Nakon par trenutaka, Rick se vratio.
"Zvali su iz bolnice"-rekao je-"Dobili su nalaze".
Nisam ništa rekla, samo sam ga pogledala.
"Nisi trudna"-rekao je.
"Hvala Bogu!"-uskliknula sam i bacila sam mu se u zagrljaj.
Odmaknuo me i nastavio je: "Nisam završio".
"Što se događa, plašiš me"-rekla sam.
"Jesi li zadnjih dana bila umorna ili gubila apetit?"-pitao me.
"Da. Rick daj reci mi više što se događa!"-rekla sam mu.
"Doktorica sumnja da imaš nešto gore. Nešto kao leukemij rak"-rekao je.
Ostala sam u šoku. Gledala sam u njega i nisam mogla vjerovati. Osjetila sam kako su mi koljena počela klecati i pala sam na pod. Rick je čučnuo kraj mene.
"Rak? Ja imam rak?!?"-pitala sam ga.
"Nemoj se birnuti. To se da liječiti"-tješio me i zagrlio jako čvrsto.
Ostala sam u istom položaju samo što sam dodala suze.
"Ja ne mogu imati rak"-rekla sam mu.
"Otići ćeš na pregled i vidjet ćemo"-rekao je.
Kimnula sam glavom, ali nikako nisam mogla suspregnuti suze. Rick me podigao. Krenuli smo u moju sobu, kada mi je pozlilo. Brzo sam odjurila u kupaonicu.
"Jesi li dobro?"-pitao me.
"Da, dobro sam"-rekla sam mu.
Oprala sam zube i izašla sam van. Opet isto. Sve što sam pojela sam povratila. Rick me primio, a ja sam polako gubila ravnotežu. Vratio me u krevet.
"Jesi li umorna?"-pitao me.
"Da, malo. A ti?"-uzvratila sam mu.
"Malo"-rekao mi je.
"Onda se uvuci k meni"-rekla sam mu.
Legao se pored mene i zagrlio me. Nismo ništa govorili, već smo se samo gledali u oći. Svaka riječ je bila suvišna. Sklopila sam oči i zaspala sam. Uz njega sam bila sigurna, on me volio, one me želio. On mi nikada ne bi naudio. Nisam sanjala onu prostoriju niti Johna, sanjala sam samo da sam spavala uz Ricka. No, kada sam se probudila, shvatila sam da to nije bio san. A to znači i to da je moja bolest stvarna. Opet me obuzela tuga. Umrijet ću, ali svi umiru na kraju. Stresla sam se na pomisao da ću umrijeti. Ja to nisam željela. Nisam željela umrijeti. Ne mogu napustiti one koje volim, to bi bilo nepravedno. Pogledala sam u Ricka. Sigurno bi se slomio da sazna da sam umrla. Ne, moram živjeti radi njih. Želim život! Nikad, ali nikada neću odustati. Boriti ću se do zadnjeg trenutka. To je moje obećanje svima. Ponovo sam sklopila oći i zaspala.

14:31 - Komentiraj [ 23 ] - On/Off - #