nepismenima pristup zabranjen...

četvrtak, 01.03.2007.

IZVJEŠTAJ

Evo novi post nakon dugo vremenaaaaaaa...kao da to tko čita, al ajd.... mogu se pohvalit da sam krenila u teretanu...i to je najbolja stvar koju sam napravila u zadnje vrijeme... vraćam se u svoj element...a škola...baš mi je lijepo krenilo...kad eto to komadina iz matematikeheadbang...i to zato što sam zbrisala ( s ostatkom razreda)... profesor je nešt srao da će nas srušit..i tak neke gluposti..al nebrinem se...ma neće on ništ...nebi se usudio.... ovaj tjedan mi je bio pun ispitivanja i testova...bez vezezujo..imam i dva testa sutra...neću učit...još nisam počela učit za maturu...a i to bi trebala...neda mi se..i tak....smijeh eto to je sve od mene...


------ JER TO ŠTO RADIŠ MI TI,
BAŠ TO SAM RADILA JA
MNOGIMA PRE TEBE
LJUBAVI SAM DUŽNA OSTALA,
I SVAKI MOJ BOL
BAŠ TI ĆEŠ PLATITI ZNAJ
IMA NEKO GORE KO O TOME PIŠE IZVEŠTAJ.... ------
- 19:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.