~Kimi is a king of f1~

12.06.2006., ponedjeljak

Problemi

naime ovih nekoliko dana nisam mogla na blog zbog nekakvih problema kod njih pa sada ne moram pisati poredak od Velike Britanije (ako hoćete samo recite ja ću ga odmah staviti) imam u planu staviti neke zanimljivosti o Kanadi tko je sve tamo pobjeđivao,kako se Kimi snalazi i tako.Nadam se da vam se prijedlog sviđa,a ja ću to nastojati napraviti što prije!yes
Možete vidjeti i novu anketu za Kanadu.Šteta je za Kimija za Silverstone,ali makar je dokazao još jednom da je majstor!yes Al mi je onaj pederko (Alonso) išo na nerve,ali okay zaslužena pobjeda!A Schumi me iživcirao kada je kroz box pretekao Kimija.sada znam da će se malčice naljutiti ferrari-boy,ali proći će to njega!zar ne? wink Nije ga pretekao na stazi,a to meni puno znači!Nadam se da više neće biti ovakovih problema sa blogom!pozzz...kiss...kiss i tebi ferrari-boyu da se ne ljutiš! kiss
- 19:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Formula 1=Team Mclaren-mercedes=Kimi Raikkonen & Juan Pablo Montoya


Image Hosted by ImageShack.us
*Kimster*





Na ovom blogu ćete vidjeti i saznati nešto novo o kimiju!Ako vas nešto zanima obratite mi se na e-mail:zeljka_123@net.hr ili na ICQ:319-198-827...

Molim lijepo da mi alonsovci ne ostavljaju komentare kao. alonso is the best i tako!Hvala!


Image Hosted by ImageShack.us
*Iceman*


Na blogu je trenutno...




Poredak

VOZAČI

1. F. Alonso - 64
2. M. Schumacher - 43
3. K. Raikkonen - 27
4. G. Fisichella - 27
5. J.P. Montoya - 23
6. F. Massa - 20
7. J. Button - 16
8. R. Barrichello- 13
9. R. Schumacher - 8
10. N. Heidfeld - 8
11. D. Coulthard - 7
12. J. Villeneuve - 6
13. N. Rosberg - 4
14. D. Coulthard - 1
15. C. Klien - 1
16. S. Speed - 0
17. J. Trulli - 0
18. V. Liuzzi - 0
19. C. Albers - 0
20. T. Sato - 0
21. T. Monteiro - 0
22. Y. Ide - 0

MOMČADI

1. Renault - 91
2. Ferrari - 63
3. McLaren-Mercedes - 50
4. Honda - 29
5. BMW Sauber - 14
6. Williams-Cosworth - 10
7. Toyota - 8
8. Red Bull-Ferrari - 8
9. Scuderia Toro Rosso - 0
10. Midland-Toyota - 0
11. Aguri-Honda - 0



Image Hosted by ImageShack.us
*Kimi Raikkonen*


Sada trebam reći nešto o sebi...na moju žalost!
E pa zovem se Željka imam 14 godina (još malo 15) imam smeđu kosu i smeđe oči.Rođena u Rijeci,a najdraži grad mi je Županja.Vječni navijač Kimija u dobru i u zlu! yes



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Koliko vas ima???

Free Site Counter
Free Site Counter



Moja naj naj pjesma

Eternal flame

The doors are open, and you´re on your way!
The eyes of the world are, on you today!
Fire – is deep in your heart, desire burning from the start!
Your feeling like a winner, deep inside…
Dreaming of gold! Body of steel!
Driving you on! Making you feel!
Second to none! United again!
You carry the eternal flame!
Breaking the records, for power and speed!
Your faith in yourself now, is all that you need!
Tears when chances are gone, joy for the lucky ones!
And then - we celebrate a world, who join as one…
Dreaming of gold! Body of steel!
Driving you on! Making you feel!
Second to none! United again!
You carry the eternal flame!




Image Hosted by ImageShack.us













Linkovi
E ljudovi moji da moj box nije malo u kršu napravila bi ja to bolje...Zato samo uzmite copy-paste i gotovo! Pa pogledajte kako to ja ocjenjujem...naughty

ferrarifans.blog.hr cool
tonksic.blog.hr thumbup
kinderbanana.blog.hr thumbup
ja3.blog.hr thumbup
aredhel.blog.hr cool
najkul.blog.hr thumbup
kimifans.blog.hr cool
villanova.blog.hr thumbup
svijetf1.blog.hr thumbup
mclaren.blogger.ba thumbup