Jedna rukometašica...

17.01.2006., utorak

COME BACK!!!=))

Ej evo mene ponovo na netu,ajoj samo da znate skoro sam umrla zbog toga što nisam mogla na net...jedva sam čekala da opet počnem pisati i brbljati gluposti...no,što da vam kažem,ostala sam ista ništa se nije promijenilo,e da ipak je nešto:počela je usrana škola,fuck ne,ne...zašto???I da počeli su mi treninzi,jučer smo imali prvi put,joj znate kako je bilo dosadno,samo kondicija i ništa sa loptom,dosadno...Ovih dana sam se uspjevala što više odmarat(ko da to nikad ne radim he,he)jer sada opet uči,uči,vježbaj,treniraj...do kada tako??Al ipak ako hoćemo zaradit love,e onda majmune moraš učit...a valjda ćemo i to izdržat!!!Trebala sam ić u ovu subotu na klizanje i malo u šoping,ali kao i obično treba se to znati i dogovoriti,što je kod nas jedna loša strana...mislim(ako se dogovorimo)da ćemo ići ovu subotu,a ja bi išla,ako bog da!!I tako šta još ima...a nema ništa novo sve je ostalo isto,a kako ste mi vi,nisam vas dugo čula,a i ja si nešto tu zajebala sa komentarima pa mi ih više nitko ne može ostavljat,a ipak se ja kao razumijem u to he,he,a popravit ću ja to(nadam se jednom)!!!
E i ne mogu još jednom preskočit sport,jeste vidjeli da je Janica pobjedila u spustu i super-g ovaj vikend,he,he ove druge austrijanke mislim da su se pokopale žive...ma pustimo njih,Janica je legenda nad sportašima,najbolja je nema šta!!!
I sad će još malo europsko prvenstvo rukometaša,i jeste vidjeli da su opet oni odvratni Nijemci slomili nos Metličiću...ne mogu vjerovat to ne da nije sportski,nego je više od užasnoga...valjda će se oporavit i on i Lacković!!!!
AJDE LJUDEKI KISSSACH VELIKI SVIMA I ČUJEMO SE!!!=))
- 19:17 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 36 KoMeNtArIcHa

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovako,ja sam jedna obična luda cura
koja piše o svom životu,sportu,
problemima i kojoj su potrebna
vaša mišljenja i koja je željnja
vaših komentara...pa ako vam padne
na pamet pročitati neke stvari iz mog
jadnog života,pa evo tu možete...
Mislim ne morate,nikom se neda čitati...
a ja se potrudila he,he!!!
Pa eto tako svima jedan pozz...

Image Hosted by ImageShack.us
FERNANDO TORRES
JAKO SLADAK DEČKO...


Ljudi koji su mi najbliži
u nekim čudnim mišljenjima...
Svi su zakon...vrijedi kliknuti
na sve njih...neće nikog pojesti=))

Joza
Lea
Dora
Dara
zanach
superior1
leia
zaljubljena
auto moto
cur@
Kic
lana
nikyzg1
jabuka45
c.ronaldo(franks)
good girl
cruel life
Svenman
Ivona
VINKOVCI:))
tiha
ja


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
imageshack

Free Website Counter
Free Website Counter


Bigoo.ws images for your blog
Ej ljudi gledajte ovu lovu
i sad kažite da nećete??!!

-Teško je nekomu reći da ga
voliš i da mu želiš darovati sve,
a još je teže voljeti nekoga tko
ti je dvaput rekao ne!!

-Ljudi su s razlogom izmislili ljubav,
a ti si bez razloga dodao kraj!!

-Dečki su kao slatkiši:Otvori ih!
Probaj ih!Baci ih!!

-Prestat ću te voljeti.Prestat ću te
željeti.Prestat ću s tobom ljubav
dijeliti.Prestat ću ti poruke pisati,
ali samo kad prestanem disati!!

-Zelene oči zavode,za plavima
se luduje,za crnima se umire,a za
smeđima tuguje!!

-Voljeti nekog,a ne biti s njim,
isto je kao biti kažnjen,a ne biti kriv!


SOMETHING ABOUT ME!!!

*IME:Ines
*TRENIRAM:rukomet
*ŠTO VOLIM:zabavu,brbljanje
zabavljanje,frendove,
sportove,glazbu...
*ŠTO MRZIM:tihe,sebične
i dosadne ljude,dosadu
školu i puno toga...
*HOROSKOPSKI ZNAK:škorpion
NAVIJAM ZA:*Dinamo,*Barcelonu,
*Milan!!!
*NAJZGODIJI SPORTAŠI:
Christiano Ronaldo,Fernando Torres,
Kaka,Ferreira,Alonso...

myspace



NEKI DEČKI...
Image Hosted by ImageShack.us
OPET
FERNANDO TORRES!!

Image Hosted by ImageShack.us
I OPET CHRISTIANO RONALDO
A ŠTA MOGU KAD JE ZGODAN!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SEAN FARIS
IZ SERIJE "SEKS,ŠKOLA
I ODRASTANJE"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KAKA-sladak dečko
iz kluba MILANA!!!=))

Image Hosted by ImageShack.us
ORLANDO BLOOM
moj naj glumac!!!!=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FERNANDO ALONSO
pobjednik formule1!!!!

POŠTO SVI PIŠU PJESME
EVO STAVILA SAM I JA JEDNU!!!


WINGS OF BUTTERFLY
Heaven ablaze in our eyes
We re standing still in time
The blood on our hands is the wine
We offer as sacrifice

Come on,and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul

This endless mercy mile
We re crawling side by side
With hell freezing over in our eyes
Gods kneel before our crime

Come on lets show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don t let go
(Rip out the wings of a butterfly)
For your soul

Come on,and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don t let go
(Rip out the wings of a butterfly)
For your soul

Pa evo malo slika
od zakon grupe SOAD!!!=))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us