Jedna rukometašica...

30.11.2005., srijeda

NAPOKON INTERNET...!!!!=))

Ej ljudi sorry,sorry što se nisam javljala ali imala sam VELIKE probleme s kompjuterom...Nakupila sam 3 virusa i naravno moralo se to očistiti,pa je bio na popravku..možete mislit,roditelji su me skoro ubili,ali naravno bila sam i u kazni zbog toga tako da nisam mogla na treninge!!!U ponedjeljak sam napokon otišla na trening...Po cijele dane jedva sam izdržala bez kompa i interneta...u školi sve po starom,ali sad mi je postalo biti zakon!!!Ništa se posebno nije događalo,ocjene su mi sve 5 i sve je super!!!!Danas se jedna cura iz c.razreda htjela potući sa mnom,i to sve zbog jedne glupače Adrijane koja je ispričala neka sranja njoj...ma mislim ja sam se samo počela smijat,jer nisam toliko luda da se tučem(ali luda jesam ha,ha)...i znate šta to je baš cura jednog frenda iz mog razreda,ma mislim nije se moglo bolje poklopit...sutra imam test iz matematike,ali sve sam naštrebala i valjda sve znam!!!Joj jedva čekam sutra jer najvjerovatnije ću vidjeti dečka koji mi se sviđa,joj jedva čekam!!!!
PUSA,POZDRAV,ČUJEMO SE!!!!!!!=))

I evo opet slikica FERNANDA TORRESA!!!!!=))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:58 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 6 KoMeNtArIcHa

22.11.2005., utorak

Evo javljam se...prvo moram reći da je jučer bio stvarno super dan u školi,jedan od najboljih...Cijelo vrijeme smo se zabavljali i pričali gluposti...nismo ništ posebno radili...Ove iz razreda su me cijelo vrijeme zajebavale za jednog frenda iz razreda jer mi je kao za moj rođendan poslao pusu..ha,ha,pa to je stvarno glupo,ponašale su se ko bebe...mislim dobro što nije povjerovao da mi se sviđa,jer su mu svašta napričale(lude su)!!On mi je samo super frend a sviđa mi se netko drugi...
Danas sam dobila 5 iz engleskog i dvije petice iz hrvatskog i da 4 iz matematike...nije nešt sjajno,ali je dobro...Danas je po drugi put pao snijeg joj kak zakon...Danas nije bilo ništ posebno za napisat,jedino to da sam vidjela nakon nekoliko dana dečka koji mi se sviđa!!Cijelo vrijeme sam bila happy i on mi nije izlazio iz glave...sva sam luda he,he...
I da rekla sam frendicama da ću ih pozdraviti preko bloga,pa onda SVE VAS PUNO POZDRAVLJAM,NAJBOLJE STE FRENDICE!!To je za:Tanju,Doru,Franku,Tenu!!!
I pozdravljam sve vas koje
- 19:26 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 28 KoMeNtArIcHa

21.11.2005., ponedjeljak

Joj,jučer se nisam imala vremena javit...bila sam skoro cijeli dan kod bake na selu...joj,što mrzim ići tamo-tamo se osjećam jadno!!!I naravno došla ja kući i dogovorila se s frendicama pošto dugo nismo bile u kinu da idemo...i sve super,dođemo mi do kina i znate šta piše:film otkazan zbog tehničkih problema(ha,ha...)!!Toliko sam se naživcirala da bolje ne govorit...i otišli mi negdje sjesti i nešto popiti i na kraju smo se dogovorile da ćemo u crkvu...jebote,to je najbolje što smo izabrale,a šta ćeš moramo ići!!Mislim naša župa ima neke jadne kartone koje smo dobili i onda nam daju žigove za svaku misu-ako dođemo...tako da smo svi postali pobožni...!!!Ja stvarno ne znam koje još to crkve imaju!!??Jedino je bilo super što smo prolazile pokraj kuće dečka koji se meni jako sviđa...Ali on je jedan od najljepših kod nas u našem gradu..!!
Danas idem popodne u školu,al mi se tako neda,mislim opet će biti jadno...
ČUJEMO SE!!KISS!!=))
NA SLICI JOŠ JEDAN ZGODAN NOGOMETAŠ-KAKA...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 07:32 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 7 KoMeNtArIcHa

19.11.2005., subota

DANAS MI JE ROĐENDAN!!!=))

Ej ljudi DANAS MI JE ROĐENDAN,da,da rođendan...napokon je i to došlo,a i svi smo u zbrci tako da sam jedva uspjela doć na internet i tak...svi mi gosti danas dolaze,jebote pa gdje ćemo svi stati...
No,vidjet ćemo već...i da još nešto!Prije mjesec dana sam se dopisivala s jednim Bojanom i rekao je da ima 20 god.i tak nešt...ne znam kako je dobio moj broj,jer ja uopće ne znam tko je on,a on kaže da zna tko sam ja-a joj kako jadno...i opet me prije nekoliko tjedana cimao...i jučer saznam da je kupio novi mobitel,a svoj je dao frendici!!I ja se s njom jučer dopisujem i ona kaže da je istina sve što mi je rekao,a ja sam mislila da me neko zajebava mislim to je običaj..I da jučer me je i zvao jedan Mihael s kojim sam se upoznala na moru,al nije ništ posebno reko...I tak to bi bile sve nove i jadne novosti u mom još jadnijem životu!!Baš želim znat tko je onaj Bojan i kak me poznaje,no dobro ajd vidjet ćemo tko je on(valjda je neki sladak),daj bože...
KISSS!!!=))
NA SLICI CHRISTIANO RONALDO I FERNANDO TORRES...
NAJZGODNIJI NOGOMETAŠI...!!!!=))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 12:46 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 38 KoMeNtArIcHa

18.11.2005., petak

DAN "PADA"VUKOVARA

Danas je dan "pada" Vukovara,ali ujedno i dan grada heroja i dan grada koji je obranio Hrvatsku.Suze mi same poteku niz lice kada gledam slike ljudi mučenih ili tjeranih iz domova...ni dan danas ne mogu shvatiti kako ljudi mogu to učiniti,ljudi kao što su Srbi;ma ustvari to ni nisu ljudi to su ubojice!!Nikada nitko ne smije i ne može zaboraviti bol i tugu vojnika i civila koji su branili Vukovar,dali svoj život za njega,ali i za našu domovinu,za našu slobodu,za naš narod...Moramo biti najsretniji na svijetu što smo ostvarili samostalnost i sjećati se tog rata zbog čega smo i to ostvarili!!!!
I da moram još jednom spomenuti da mi je SUTRA ROĐENDAN!!!Jedva čekam...i nije ništ posebno bilo u školi,uglavnom smo pričali o Vukovaru i tak ništ posebno zanimljivo...
Stalno je jadno u školi,ništa se ne događa,ništ ne pišemo,nema nikakvih novosti o dečkima...SVE JE JADNO!!!=))Ali valjda će se situacija popraviti,pa do tada...
KISSS!!=))
SLIKICE ZA ORASPOLOŽENJE!!
- 15:38 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 3 KoMeNtArIcHa

17.11.2005., četvrtak

LUDO=))!!!!

Ej ljudi ovo što se događa u našem razredu je užasno,mogla bi reći jednostavno da crkavamo...mislim našli smo na mom mobu jednu snimljenu melodiju koju stvarno ne znam tko je snimio...kad ju slušaš stvarno izgleda srašno,jebote kad su čule moje frendice ko male djevojčice su počele vrištat...Ako znate za onaj film Krug-e mi smo tu melodiju povezale sa scenom iz filma jer isto je tako...jučer i danas smo u nekom jebenom,jadnom strahu da stvarno smo ili prolupale ili je sve istina!!!Joj,samo da možete poslušat,kako jadno...Svi se bojimo ko mala djeca biti sami kod kuće i stalno čujemo bezazleno nečije lupanje...Kako smo mi jadne,zar ne???!!!!I da moram reći da mi je u subotu ROĐENDAN,da,da moj rođoš...I slavim ga u subotu!!!I moram priznat da me ovj tjedan muče sjećanja iz djetinjstva(ma,ovaj tjedan sam totalno skrenula,dobro to je kod mene normalan slučaj,ali ovaj tjedan...)!!Prekjuče smo Dora i ja pričale o svemu što smo se sjetile od kada smo krenule u ovaj razred...Joj,samo da znate koliko smo se nasmijale...Već dugo nemam vremena normalno sjest s frendicom i porazgovarat o svemu,ovo sam napravila prvi put u dva mjeseca...Samo negdje žurimo svi i jednostavno nema vremena-moj raspored je ovakav:u školu,na trening,kod kuće na internetu i nekad izlazak..Baš jadan život,zar ne??Kad se sjetim kak mi je bilo super prije nekoliko godina;svaki dan bi se igrala s frendicama,radila šta bi htjela i bila bez ikakvih obaveza...a sad mi još preostaje 8.razred igotova OŠ...a onda sve moje frendice i ja,svatko na svoju stranu i kad ćemo se uspjet vidjet...Sad stvarno o tom razmišljam i baš sam tužna...Što ću ja bez njih??Al dobro,na kraju bih htjela reći da svatko to mora proć,pa tako i ja,pa mislim da bi što bolje trebale provesti ovo vrijeme zajedno i zabavljati se..A meni je najbolja i jedina zabava sada jedino kompić...Ali šta se može,kad se ništa ne može!!!=))
KISSS!!!=))
Glitters
- 18:28 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 2 KoMeNtArIcHa

13.11.2005., nedjelja

Uspjela sam se javit danas..Prvo je na redu utakmica!!Da,da utakmica..mislim da ne duljim:
izgubili smo,moglo je i bolje,ali nije išlo jednostavno.Mislim mora se priznati nismo se ni trudile,a i
priznajem da ove iz Vinkovaca igraju super;može se reći da "lete po igralištu"!!!Cure znaju igrati,a mi samo oćeš-nećeš...to je i presudilo.No dobro,šta je bilo-bilo je,ovaj jesenski dio prvenstva je zavšilo
a sad samo moramo misliti kako ćemo dalje i pripremiti se što bolje za drugu polovicu prvenstva!!!
Ostaju nam još ako se ne varam 3 mjeseca i nadam se da ćemo uspjeti već jednom pobjeđivati sve!!
Sad idem u crkvu,pa ne mogu nastaviti pisati!!Javit ću se!!
KISS=))

Glitters
Glitters Glitters Glitters
- 16:41 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 6 KoMeNtArIcHa

12.11.2005., subota

Sve je grozno!!!=))

Danas mi se nije išlo nigdje van a i posvađala sam se sa roditeljima,pa su odmah rekli:"danas
nemožeš nigdje ići!"Išla sam u Osijek kupovati čizmice,ali nisam ništa našla kao i obično!
Dan mi je sav nekakav lud i grozan...!!
Mislim to je normalno za njih;vidjet ćete još!!Danas je Darjanin i Lein rođoš
ne znam nisu me zvale...Čini mi se kao da se Darjana nešt ljuti na mene i na Tanju iako ne znam
razlog..Mislim ovo ljeto mi se činilo da smo postali najbolji,ali sad se pitam što se događa..Neću
ništa unaprijed zaključivat,ali bit će mi jako žao ako se nešto posvađamo!Stvarno mi je super
frendica.A naravno ako se ona neće družit s nama neće ni Josipa ni Mateja!!Nje tri su stvarno naj,
super i zakon frendice ne želim se svađati,ali čini mi se da se sve više udaljavamo i žao mi je zbog
toga!Ali možda je razlog jer nejdemo zajedno u razred i godinu su starije od nas...mislim uopće ne
kužim...Javit ću vam se sutra ako budem imala vremena!!=))


Glitters
- 20:40 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 7 KoMeNtArIcHa

11.11.2005., petak

Evo malo slikica!!Danas nisam išla u školu jer nam je dan grada!!Sad idem u grad s frendicama
javim se sutra...htjela bih biti stalno na internetu ali to jednostavno nije moguće tako da nemogu
stalno pisati...Ljudi držite nam fige u nedjelju za utakmicu!!!
KISSS=))



Glitters


Glitters

Glitters


Glitters

Glitters



- 17:20 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 1 KoMeNtArIcHa

10.11.2005., četvrtak

BOKK!!Jedva sam našla vremena da nešt zapišem!Danas super dan,dobila sam 5 iz fizike a ništ
nisam učila...Sutra idemo u zvjezdarnicu u Osijek,gledat ćemo svemir(ha,ha)zakon,ali i jadno...
Danas smo pobjegli s vjeronauka na trening a trebali pisat test,mislim da će nas kada nas vidi puškama vijat
jebote al je dosadan...Tanja,Franka i ja došli smo na pola treninga i zabušavali!!Iako nam je ovo zadnji
trening do utakmice,a trenerica će nas ubit ako ne pobijedimo!!!Uškoli sve po starom,kao i obično jadno..
Čujemo se ljudi!!!!
KISS!!!BOKK!!=))

Glitters
Glitters
- 19:16 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 0 KoMeNtArIcHa

08.11.2005., utorak

EJ,LJUDI javljam se danas...Super je bilo danas u školi cijelo vrijeme smo se zajebavali i zabavljali...
Dobila sam 5 iz testa iz engleskog,iako ga neznam uopće..ali uvijek mi se posreći hvala Bogu!!!
Iako mi smo u smjeni s malcima i jako je dosadno!!!!Tamo nam neke iz srednje škole psovale i nešt
nas zajebavale ali ipak nabaciš im nešt na nos i al su zašutjele,aa...danas nemam trening,pa uzmem
malo vremena da nešt zapišem iako ništa važno!!!U nedjelju imam utakmicu s Vinkovcima,jedva čekam,ovo je zadnje kolo i gotovo do proljeća=))Stalno pišem o rukometu jer stvarno nemam šta drugo,kod mene sve po starom,svi me dečki živciraju(luzeri),a rukomet opet obožavam!!!
SEE YOU=))!!!!
KISS=))!!!!



- 19:44 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 2 KoMeNtArIcHa

06.11.2005., nedjelja

Evo slikica!!!KISS!!-))

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:06 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 1 KoMeNtArIcHa
Javljam se nakon tri dana...jednostavno nisam imala vremena!!Danas sam imala utakmicu s Belišćem,ali ne s Vinkovcima(dala sam pogrešnu informaciju)!!Pobijedili smo s jedan razlike,bilo je teško ali smo uspjeli...I još jedna vijest!Jučer su naše seniorke imale odlučujuću utakmicu za ulazak u 2.ligu i POBIJEDILE SU...mislim da za nas nema većeg uspjeha..
PUSSA!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 16:23 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 1 KoMeNtArIcHa

03.11.2005., četvrtak

Danas sam ujutro išla u školu...ništa poseno se nije događalo,dosadno kao uvijek!Ovaj iz vjeronauka mi upiše 1 iz ponašanja a ovi drugi se zajebavaju...mislim stvarno jadnnnooo!!!
Trening je jučer bio grozan i težak...u nedjelju utakmica sa Belišćem!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:58 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 2 KoMeNtArIcHa

01.11.2005., utorak

BOK LJUDI,šta ima??
- 17:58 - Klikni...nemoj mi se bojat rećiDaLi StE Mi: 0 KoMeNtArIcHa

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovako,ja sam jedna obična luda cura
koja piše o svom životu,sportu,
problemima i kojoj su potrebna
vaša mišljenja i koja je željnja
vaših komentara...pa ako vam padne
na pamet pročitati neke stvari iz mog
jadnog života,pa evo tu možete...
Mislim ne morate,nikom se neda čitati...
a ja se potrudila he,he!!!
Pa eto tako svima jedan pozz...

Image Hosted by ImageShack.us
FERNANDO TORRES
JAKO SLADAK DEČKO...


Ljudi koji su mi najbliži
u nekim čudnim mišljenjima...
Svi su zakon...vrijedi kliknuti
na sve njih...neće nikog pojesti=))

Joza
Lea
Dora
Dara
zanach
superior1
leia
zaljubljena
auto moto
cur@
Kic
lana
nikyzg1
jabuka45
c.ronaldo(franks)
good girl
cruel life
Svenman
Ivona
VINKOVCI:))
tiha
ja


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
imageshack

Free Website Counter
Free Website Counter


Bigoo.ws images for your blog
Ej ljudi gledajte ovu lovu
i sad kažite da nećete??!!

-Teško je nekomu reći da ga
voliš i da mu želiš darovati sve,
a još je teže voljeti nekoga tko
ti je dvaput rekao ne!!

-Ljudi su s razlogom izmislili ljubav,
a ti si bez razloga dodao kraj!!

-Dečki su kao slatkiši:Otvori ih!
Probaj ih!Baci ih!!

-Prestat ću te voljeti.Prestat ću te
željeti.Prestat ću s tobom ljubav
dijeliti.Prestat ću ti poruke pisati,
ali samo kad prestanem disati!!

-Zelene oči zavode,za plavima
se luduje,za crnima se umire,a za
smeđima tuguje!!

-Voljeti nekog,a ne biti s njim,
isto je kao biti kažnjen,a ne biti kriv!


SOMETHING ABOUT ME!!!

*IME:Ines
*TRENIRAM:rukomet
*ŠTO VOLIM:zabavu,brbljanje
zabavljanje,frendove,
sportove,glazbu...
*ŠTO MRZIM:tihe,sebične
i dosadne ljude,dosadu
školu i puno toga...
*HOROSKOPSKI ZNAK:škorpion
NAVIJAM ZA:*Dinamo,*Barcelonu,
*Milan!!!
*NAJZGODIJI SPORTAŠI:
Christiano Ronaldo,Fernando Torres,
Kaka,Ferreira,Alonso...

myspace



NEKI DEČKI...
Image Hosted by ImageShack.us
OPET
FERNANDO TORRES!!

Image Hosted by ImageShack.us
I OPET CHRISTIANO RONALDO
A ŠTA MOGU KAD JE ZGODAN!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SEAN FARIS
IZ SERIJE "SEKS,ŠKOLA
I ODRASTANJE"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KAKA-sladak dečko
iz kluba MILANA!!!=))

Image Hosted by ImageShack.us
ORLANDO BLOOM
moj naj glumac!!!!=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FERNANDO ALONSO
pobjednik formule1!!!!

POŠTO SVI PIŠU PJESME
EVO STAVILA SAM I JA JEDNU!!!


WINGS OF BUTTERFLY
Heaven ablaze in our eyes
We re standing still in time
The blood on our hands is the wine
We offer as sacrifice

Come on,and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul

This endless mercy mile
We re crawling side by side
With hell freezing over in our eyes
Gods kneel before our crime

Come on lets show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don t let go
(Rip out the wings of a butterfly)
For your soul

Come on,and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul,my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul
(Rip out the wings of a butterfly)
Don t let go
(Rip out the wings of a butterfly)
For your soul

Pa evo malo slika
od zakon grupe SOAD!!!=))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us