Dvije mawle ludache:)

10.11.2007., subota

Kad ljubav zauvjek prestane...

Kao sviječa koja se gasi..ne može vječno trajati...lubav ugasla u meni plane,
nepredviđeno,gorko tada stane...i tad se pitam...Bože,što sam ti skrivila;kad
ga volim...a on mene ne podnosi,a on moju ljubav ne vidi,moje
pjesme ne čuje,a moju bol ne osjeti!
I tada,,,poput ptice kad prestane letjrti,poput sunca koje prestane sjati,popt
srca koje prestaje kucati-prestaje i moja ljubav-prema tebi...
premda si mi bio i ostao sve,za me nemaš milosti,ostavljaš me
u suzama zbog one koja te ne voli...samo si joj u prolazu,,,a ja?
Ja bih ti bila sve...tvoja nada,i razlog za kojeg se budiš jutrom,i
volja za životom...bila bih ti sve>;i noć,i dan....
sve što čovjeku treba da bude sretan-to bi ibli ti ,i ja!
I bila bih uvjek tu,uz tebe,u tvojim mislima...
ne bih nikad otišla,,,nikad te napustila...
i mnogo bismo puta pomislili;koliko čovjeku malo treba da bude sretan??
A onda,kada bi pomislio da nema nikoga,da si sam...znaš što bi tada bilo?
JA bih bila tu...i za čas;povukao bi ono što si maloćas pomislio i rekao-
imam ljubav-imam onakav život kakv mi treba...
i kada bi napokon došao nam sudnji dan,,,držeč se za ruke,
otišli bi na put bez povratka...u vječni sjaj...
I bez obzira na mnoštvo ljudi koji nas progone;ostali bismo skupa...
zauvjek...ostali zajedno.
pitam se samo..hoće li se to ikada dogoditi?Hočeš
li shvatiti da ljubav nije bez veze,samo za usput...pitam se
hočeš li to ikada shvatiti ,ljubavi moja....


- 19:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

Linkovi