petak, 25.07.2008.

...think about that...

Blinded to see the cruelty of the beast
It is the darker side of me
The veil of my dreams deceived all I have seen
Forgive me for what I have been
Forgive me my sins


Image and video hosting by TinyPic


Ti,koja gledaš život drugim očima,jesi li se ikada zapitala gledaš li krivo? Tvoja slabost mene je ojačala,tvoj štit sam uništila,zašto me još uvijek gledaš s prijetnjom?
Nikada nisam ni pomislila da me netko moze "mrziti" poput tebe.
Ali život je oduvijek bio takav.
A ti se nisi promjenila.
Ostala si sama,potpuno sama bez obzira na sve te ljude pored tebe,ljude koji ne shvačaju smisao svog života.Kako bi onda oni ikako mogli pomoći tebi?
Alkoholom? Drogom? Zajebancijom?
Ili možda razgovorom?Razgovorom za koji ti nisi spremna...Možda zato jer si probleme odlučila riješiti bez bezpotrebnog (za tebe) razgovora,možda zato što ti misliš da probleme možeš riješiti sama.

Griješiš.
Jesi li toga svijesna?

*****

*prvi post*
-pisat ću,obečajem...nakon toliko blogova koje sam imala prije,opet otvaram novi...nakon dužeg vremena...
...o meni ne trebate puno znati...
ime mi je megy...
to je dovoljno...


13:47 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.