ponedjeljak, 02.06.2008.

**If you are what you say you are a superstar... Then have no fear the camera's here... :)**

Pozdrav ljudi! party Evo, došlo je i do nekih novosti. Malo po malo napredujemo yes I zbog toga smo svi jako, jako, jako sretni... A mi znamo da ste vi onda jako, jako, jako, jako, jako, jako sretni!! Dakle... Antea je odlučila sa svojim starim da će kupiti bass, što je velika prednost. thumbup I na tome smo njemu jako zahvalni... No bez brige....snaći ćemo se mi dok Antea ne kupi bass... Danijela je prije par dana imala malu probu, od 2 sata! Prisjetila se stvari i naučila neke pjesme....!! jej! Također i ja sam imala probu u subotu... moj najbolji učitelj, s toliko puno strpljenja [je također i naš gitarist kojem ne treba vježba (hahaha)] naučio me neke stvari, no treba još puno raditi... "Proba" je bila preodlična!! naughty I hvala svima koji su uspjeli pretrpjeti moje "sviranje".... No dobro, dosta o meni, pričajmo malo o meni dead NOT!
Mislim da je to to za sad... Napredujemo... Polako, ali sigurno... pjeva Sve u svemu ide nam...
I htjela bi se samo nadovezati na komentare... Hvala svima koji nas podržavaju!!!! Fkt nam to puno znači i hvala kaj ste uz nas... fino Posvetiti ćemo vam jednu pjesmu na koncertu.... he,he..
A za ostale... Mi se ne zamaramo s vašim komentarima. No, ako vam se ne sviđa naš bend i sl. jednostavno se maknete sa našeg bloga i pustite da mi radimo kaj mi hoćemo i želimo. Nama ne znače nikaj ti komentari kad znamo da imamo ljude uz sebe.... I molim vas, ne govorite o osobama koje ne poznajete...
To bi bilo to od mene... tj. od benda kill barbie!!
Sve vas jako puno voli bend **KILL BARBIE** cerek
By;Anita belj


18:37 | Komentari (39) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.