30.08.2006., srijeda

Blast off, it's party time and where the fuck are you?

Hello ljudi! Danas sam bila na donjoj, u Drage Gervaisa, u parku(kao i uvijek).A tamo cijela ekipa se skuplja.I tako mi cure(Sara, Francy, Adry, Kathrin i ja) sjedimo na zelenoj ogradi ispred Sarine zgrade i pričamo. Odlučile Sara,Francy i ja otić do marketa, a Adry i kathrin do moire. I taman se mi spuštamo po stepkama kad vidiš ono dolazi Lovro (za one koji neznaju: taj tip ide samnom u razred). I on ostao tamo u parku kod nas. Kasnije došao i Cico. Prolazi neka baba prema marketu. Vrati se ta ista baba i (pazi ti ovo) zamoli Lovru i Cicu da joj pomognu izvuč novčanik iz baje, da joj je ispao u baju....lol.....bože kakvi ljudi.Poslje je došla Ema. Išle se mi šetat i vidile neke zgodne dečke. Vračamo se mi iz šetnje a što mislite tko dolazi??? Cico, Lovro i Šunjić. Moram čestitat Šunjiću jer je prošao drugi rok. Kad sam se vratila kući, pogledam kroz prozor i vidim da je Šušić vani. Izašla ja van a on s klincima nogomet igra.Uskoro je došao Pećo a klinci su morali kući jer je pao mrak. I sad sam došla kući i pišem post.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ovo mi je Daronova najdraža slika. U sljedećem postu ću objavit drugu najdražu Daronovu sliku.

Moram posebno pozdraviti svoje frendice: Saru, Kathrin, Adry, Francy i Emu!

Pozdrav svima and where the fuck are you?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3