kilaj me

26.04.2006., srijeda

konačno ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stara me nije pustila na internet jer sam dobila račun 450kn u 1 mjesecnamcor al sad onačno smijem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bila sam na putu i bilo je ok!!!!!!!!!!!!!!!! al u rovinju je bolje!!!!!!!!!!
jedna od naj frendica mi se preselila u drugi razred šmrc šmrc
i sad je baš bed u razredu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
svi smo tužni(ili sam ja!!!!!!!!!!)
ali je vidim svaki dan na marendi i imamo skupa tjelesni smijehsmijeh
ufa moram iči jer me stara ne pusti dugo na internetu mahwave
- 14:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj dosadno glupi blog
ipak nadam se da ćete mi slati komentare
hihihihihihihi
napomena kill me

Linkovi

o meni

godine:11 (skoro 12)wink
naj hrana:fast foodwink
naj pice:cola,spraut,fanta biraparty wink
naj mjuza:rock yeah wink
naj film:titanicwink
naj serija:roseanne,dadilja,bračne vode,pod istim krovomwink
naj crtoć:simpsons,madagaskarwink
roena:12.5.1994 u Puli sad živim u ROVINJUwink
NAJ FRENDICE:DOKI,MARY,HANA,ANJA...wink
NE LJUTITE SE AKO SAM ZABORAVILA NEKOG!!!!!!!!!!!!!!wink

VOLIM/MRZIM

rock/boy bendove,narodnjake
praznike/školu (ko je voli je puko lud)
fast food/brokule,zelje,špinat...njami(to niko ne voli!!!!!!!!!!lud)
spaljene ljudecool/dosadne ljude greedy
spavatizijev/buditi se
SOAD,GUNSE/britney,as 5;tokio hotel(ko ih voli je glup!!!!!!!!!lud)
zajebanciju s frendovima/kazne(u zadnje vrjeme sam stalno u njimanamcor)
marte,starke/cipelice(koje mi stara oće kupiti burninmad)
bubnjeve/trube,harmonike...(ko to svira je puko ludlud)
zabavu/dosadu
gledat TV/gledat u prazno