kilaj me

09.04.2006., nedjelja

hi hi

ćini mi se da baš i nisam pisala o grupama i pjevčima (naj) pa evo naj grupe su mi SOAD I GUNS N'ROSES (NE ANDREA NISAM TE PREKOPIRALA SISTEMSE SLIŠAM ODAVNO A GUNSE OD PRIJE 1 MJESEC TAKO NEŠTOnamcor I NEMOJ MI NIŠTA REČ JEL TE NE ČUJEM LALALALALAL blabla HIHI ZAJEBAVAM SE!!!!!!!!!!!!!smijeh)
htjela sam stavit neke slike od GUNSA i SYSTEMSA ali nisam uspjelapuknucu namcor no ufa
ali nema veze mely je skužila pa če mi pokazatrofl hihihihi
naj pjevačica mi je AVRIL!!!!!!!!!!!!!!!!
prije par dana sam saznala da je visoka samo 150 (niža od mene hihi)
smijeh al šta se može nijeona kriva
voljela bi da po ljeti dođe u hrvatsku hrvatskahrvatska(pulu koncert u areni stara bi me možda pustila jel rovinj i pula nisu daleko)
da barsmijehsmijeh
idem ja sad papat njami
možda dođem poslje hihihihi mah
- 13:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj dosadno glupi blog
ipak nadam se da ćete mi slati komentare
hihihihihihihi
napomena kill me

Linkovi

o meni

godine:11 (skoro 12)wink
naj hrana:fast foodwink
naj pice:cola,spraut,fanta biraparty wink
naj mjuza:rock yeah wink
naj film:titanicwink
naj serija:roseanne,dadilja,bračne vode,pod istim krovomwink
naj crtoć:simpsons,madagaskarwink
roena:12.5.1994 u Puli sad živim u ROVINJUwink
NAJ FRENDICE:DOKI,MARY,HANA,ANJA...wink
NE LJUTITE SE AKO SAM ZABORAVILA NEKOG!!!!!!!!!!!!!!wink

VOLIM/MRZIM

rock/boy bendove,narodnjake
praznike/školu (ko je voli je puko lud)
fast food/brokule,zelje,špinat...njami(to niko ne voli!!!!!!!!!!lud)
spaljene ljudecool/dosadne ljude greedy
spavatizijev/buditi se
SOAD,GUNSE/britney,as 5;tokio hotel(ko ih voli je glup!!!!!!!!!lud)
zajebanciju s frendovima/kazne(u zadnje vrjeme sam stalno u njimanamcor)
marte,starke/cipelice(koje mi stara oće kupiti burninmad)
bubnjeve/trube,harmonike...(ko to svira je puko ludlud)
zabavu/dosadu
gledat TV/gledat u prazno