kilaj me

02.04.2006., nedjelja

evo me

stara me jučer nije pustila na internetheadbang
ma ionako ne bi stigla cjelidan sam bila vaniwink
samo što me sad bole mišićimad
sanas sam bila na kampanjiyes
i sad jedva tipkam kolko me bole misićibang
jučer su me svi zezli za aprilburninmad
ja sam bila zaboravilaburninmad
i odma ujutro su me zezliheadbang
ja nisam uspjela nikog jel su se svi sjetiliheadbang
sutra mi se neda ić u školu
stara mi prjeti da ako ne ispravim ocjene neću moć sa njima na putburninmad
ma ja mislim da to kaže samo da bi učilawink
mapojma nemam šta da više napišem osim pišite ni komentarerofl
- 20:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj dosadno glupi blog
ipak nadam se da ćete mi slati komentare
hihihihihihihi
napomena kill me

Linkovi

o meni

godine:11 (skoro 12)wink
naj hrana:fast foodwink
naj pice:cola,spraut,fanta biraparty wink
naj mjuza:rock yeah wink
naj film:titanicwink
naj serija:roseanne,dadilja,bračne vode,pod istim krovomwink
naj crtoć:simpsons,madagaskarwink
roena:12.5.1994 u Puli sad živim u ROVINJUwink
NAJ FRENDICE:DOKI,MARY,HANA,ANJA...wink
NE LJUTITE SE AKO SAM ZABORAVILA NEKOG!!!!!!!!!!!!!!wink

VOLIM/MRZIM

rock/boy bendove,narodnjake
praznike/školu (ko je voli je puko lud)
fast food/brokule,zelje,špinat...njami(to niko ne voli!!!!!!!!!!lud)
spaljene ljudecool/dosadne ljude greedy
spavatizijev/buditi se
SOAD,GUNSE/britney,as 5;tokio hotel(ko ih voli je glup!!!!!!!!!lud)
zajebanciju s frendovima/kazne(u zadnje vrjeme sam stalno u njimanamcor)
marte,starke/cipelice(koje mi stara oće kupiti burninmad)
bubnjeve/trube,harmonike...(ko to svira je puko ludlud)
zabavu/dosadu
gledat TV/gledat u prazno