De neznam naslov, bit će kako vi kažete!

Evo, javljam se, testovi su ovaj tjedan prošli, hvala bogu! Sad ću ostavit komentare osobama koji su me u ovom postu komentirali! Ja sam sad malo na kompjuteru i dosađujem se, pa sam tako od dosade promjenio dizajn! I da naglasim kako ja IMAM BANNER ali ga niko ne vidi. Kad uđete u moj blog on stoji u prvom box-u malo niže. Sada kliknite na reload i spustite se niše u tom box-u te preuzmite banner. Ako ga preuzmete javite mi u komentarima i ako vi imate svoj banner, ja ga stavljam na ovaj blog! Isto tako imam i forum. Prvo predlažite teme za forum, pa ću ih ja stavit a onda se vi registrirajte i blablajte! Ode, neznam šta da napišem pa idem. Pozz: mmaji, tea čaju, minach, pepy i svima ostalima!

28.02.2007. u 19:44 | 23 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

PRILAGOĐENO ZA:



MOZILLA FIREFOX!!

Ko ga nema neka ga odmah
skine, u suprotnom nećete moći
normalno gledat (čitat) ovaj blog!


Prostor je pod videonadzorom zato
pazite šta radite!!!


Ako želite moj banner na svom
blogu samo kopirajte kod
ispod bannera. Ako ga stavite
javite mi!









Knjiga gostiju!!!

Upiši se u knjigu gostiju

Kako napravit dizajn?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovi blogovi me zanimaju
i zabavni su, klik na link!

Compov
Film/TV
Moj drugi blog
Saznajte sve o The Sims 2
Ella Dvornik
Ellina mama
Little blond
Minach
Moj fan club blog
Ivona
Valentina





POSEBNA LISTA:











Ljubavni kalkulator:
Kolko vas voli vaša
simpatija, dečko ili cura? Vjerujte stvarno funkcionira!!!





http://img519.imageshack.us/img519/231/mariobannerqg9.gif

Moj blog ljubimac!

Ljudi, pesek mi je nažalost uginuo,
pa sad imam konja. Baš mi se sviđa!
















UPOZORENJE!!!
Svi koji misle ovdje spamati
mogu slobodno napustiti
ovaj blog! Spam prijavljujem
Blog.hr administratorima, a
autorima spama će biti
trajno zabranjeno komentiranje
na ovom blogu! Hvala!



I am 35% Evil Genius.
I Want to be Evil!
I want to be evil. I do evil things. But given the opportunity, and a darn good reason I may turn to the good side. Besides I am probably a miserable evil genius.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom


Kontakt za msn:
E-mail: juraj_1@net.hr
Nick: No Name





Ovo mi je baš ljepa slika!


Ovo nije jeftino, sigurno!!


Cakani pesek!


Nešto, neznam šta.


Moj mob!


Smile!!


Pig







online

Info o autoru bloga!

Ovdje se nalazi moja slika! Ne gledaj!!!

Evo neš o meni, a unatoč tome
ja se nadam da ćete me nastavit čitat!


IME: Juraj

PREZIME: Ne mogu se sjetit

GODINE: 13,5

RAZRED: Sedmi

VOLIM: Drage ljude, životinje, svoj mob, igrat komp...

NE VOLIM: Umišljene i glupe ljude, laž, prevaru, svoj razred

NAJ JELO: Tortelini, mmmmm

NAJ PIĆE: Voda je majka

Anoniman više nisam! Nažalost!
Ali nema veze, pa koliko njih ima
svoje osobne podatke u boxu??

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Mala statistika:

Datum i vrijeme otvaranja bloga: 13.01.2006. (11:55)
Ukupno komentara ostavljenih na mom blogu: 1034
Datum i vrijeme prvog posta: 20.01.2006. (18:51)
Od 01.04.2006. ostavio sam samo: 561 komentara
(statistika zadnji put osvježena 24.02.2007.)

Link za antifanove Jurskog Parka, hehe

Piši mi

KKameleon
IIguana
KKornjača
SSkočimiš
IIguana

Ime/Kor.ime:



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada