Neke sitnice o meni.......

J@@@@@....
Image Hosted by ImageShack.us


IME: Kristina
PREZIME: Ma nije važno....
ZOVU ME: kako ko- Kik@, Kiky
Kiko, Kiks, Zloćk@...
ROĐENA: 16.01.1991. god u Metkoviću
ŠKOLA: Frizerska, III.b
VOLIM:
-punoooo spavat nutzijev
-plesatzujo
-zabavljat se
-tulume
-čokoladu njami
-zezat druge, ali malo
-šminkufino
-parfemeyes
-uređivanje
-radit gluposti belj
-smijat serofl
-shopping obavezno
-ići na kavu svaki dan

NE VOLIM:
-lažinamcor
-ogovaranja
-umišljene ljudelud
-preseravanja
-ulizivanjamad
-razmažene ljudeheadbang
-učitnono
itd.........

Što se tiče momaka(kakav je moj idealan) ...
-crn
-visok
-po mogućnosti šminkeryes
-da ga svi znajumah
-pametanlud
-da ne pije previšeparty
-da zna šta oće
-da je iskrenrofl
............ uglavnom je to tozujo

NAJ BOJA: Zlatna
NAJ BROJ: 6



kiky_k1@hotmail.com wink







Ljudi koje vojim.........



Moja Jeja-jubav moja jedina, ja vam nju najviše vojim i u nje mi je najdraže doc pavat. Zato jer uvijek u štikjama idemo doma pješke hhihihih.Jojim te Jeje....
Image Hosted by ImageShack.us

Cimerica Anamarija- osoba koja ostaje zauvijek u mom srcu
Image Hosted by ImageShack.us

Krizmana kuma Andrea-osoba koja mi jako puno znači
Image Hosted by ImageShack.us

Tina- cura za koju nemam riječi koja bi o njoj rekla sve.
Ona vam je mala pogana cura kojoj je najdraže mene probudit njenim pjevanjem u WC-u. hehehe
Image Hosted by ImageShack.us

Helena- zagrebčanka mala
Image Hosted by ImageShack.us

Martina- cura s kojom sam se toliko svađala ali nikad se posvađat, hihihih
Ali bez teksta.... Slažete se sa mnom???
Image Hosted by ImageShack.us

Sejaaaaaa- pa mislim da to sve govori(Barbara)
Image Hosted by ImageShack.us











< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

Bolje da me mrze zbog onoga što jesam, nego da me vole zbog onoga što nisam!!!!







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

belj => Dvi smeđe
belj => Tea i Ivana
belj => BaJ@ & AnTImON
belj => Pile
belj => Mala Mare
belj => Kiks & ekipa
belj => ''Picasso''
belj => Martina
belj => Toni
belj => Barby & Dea







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ne tražim ti život cijeli,
tražim samo jedan dio
Samo minut tvog života.
Jedan pogled oka tvoga
i za jedan otkucaj srca te molim.
Ma shvati već jednom koliko
TE VOLIM!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Kad ti bude najteže stisni zube i nemoj plakat.
Ne dopusti da ti vide suze, pravi se da ćeš skakat.
Jer svijet je pokvaren, a život je bijedan.
Ni JEDAN muškarac tvojih suza nije vrijedan!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 09.03.2008.

Ne ide me u životu!!!


Make Love Letters at SuperPimper.com


Evo to je bilo prvo šta sam htjela a sada nastavljamo. Evo možda sam i ja kriva što nemam puno komentara jer mi treba punooooo da napišem neki komentar ali evo pokušat ću češće iako ne znam oću li uspjet jer imam premalo vremena za to ali ok.

Bili smo u Samoboru i Zagrebu, bilo nam je dobro, zabavljali se mi a šta je najvažnije duhovno se obnovili malo.!!!!!
Za to imamo i malih dokaza koji dolaze tek kasnije.
Ovih dana nisam baš od volje jer mi ništa ne ide od ruke jedino škola koliko toliko. Ali bit će i boljih dana nadam se heheheheh.

Sve si mi ti, reci da si moja reci mi
samo da čujem iako već zna
ti, samo ti reci da si moja ljubavi
i bit ću zauvijek s tobom ili sam.......

Sinoć mi je vanka bilo katastrofa, htjela sam u 11 sati ić doma ako ne i prije. Ali eto opet sam otišla tek u 1, uffff.

A evo pošto ne znam šta da više pišem nema šta drugo nego slike stavit jer se nadam da će ovaj put bit malo više komentara. U prošlom ste se dokazali koliko posjećujete moj blog. OK, nema veze kad ništa ne ide zašto bi išli i komentari.

I evo prije slika samo jedno: VELIKI POZZ I VOLIM VAS PUNO
1. Mara, Jeja i Luca kiss
2. Ante i Mate belj
3. Toni, Panđa i Vekićrolleyes
4. Tina i Jopafino
A svim ostalim šaljem jednu vejiku kiss i puno KOMENTARA



A sada K O M E N T A R I





| Just Say SomeThiNg (37) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.