Neke sitnice o meni.......

J@@@@@....
Image Hosted by ImageShack.us


IME: Kristina
PREZIME: Ma nije važno....
ZOVU ME: kako ko- Kik@, Kiky
Kiko, Kiks, Zloćk@...
ROĐENA: 16.01.1991. god u Metkoviću
ŠKOLA: Frizerska, III.b
VOLIM:
-punoooo spavat nutzijev
-plesatzujo
-zabavljat se
-tulume
-čokoladu njami
-zezat druge, ali malo
-šminkufino
-parfemeyes
-uređivanje
-radit gluposti belj
-smijat serofl
-shopping obavezno
-ići na kavu svaki dan

NE VOLIM:
-lažinamcor
-ogovaranja
-umišljene ljudelud
-preseravanja
-ulizivanjamad
-razmažene ljudeheadbang
-učitnono
itd.........

Što se tiče momaka(kakav je moj idealan) ...
-crn
-visok
-po mogućnosti šminkeryes
-da ga svi znajumah
-pametanlud
-da ne pije previšeparty
-da zna šta oće
-da je iskrenrofl
............ uglavnom je to tozujo

NAJ BOJA: Zlatna
NAJ BROJ: 6



kiky_k1@hotmail.com wink







Ljudi koje vojim.........



Moja Jeja-jubav moja jedina, ja vam nju najviše vojim i u nje mi je najdraže doc pavat. Zato jer uvijek u štikjama idemo doma pješke hhihihih.Jojim te Jeje....
Image Hosted by ImageShack.us

Cimerica Anamarija- osoba koja ostaje zauvijek u mom srcu
Image Hosted by ImageShack.us

Krizmana kuma Andrea-osoba koja mi jako puno znači
Image Hosted by ImageShack.us

Tina- cura za koju nemam riječi koja bi o njoj rekla sve.
Ona vam je mala pogana cura kojoj je najdraže mene probudit njenim pjevanjem u WC-u. hehehe
Image Hosted by ImageShack.us

Helena- zagrebčanka mala
Image Hosted by ImageShack.us

Martina- cura s kojom sam se toliko svađala ali nikad se posvađat, hihihih
Ali bez teksta.... Slažete se sa mnom???
Image Hosted by ImageShack.us

Sejaaaaaa- pa mislim da to sve govori(Barbara)
Image Hosted by ImageShack.us











  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

Bolje da me mrze zbog onoga što jesam, nego da me vole zbog onoga što nisam!!!!







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

belj => Dvi smeđe
belj => Tea i Ivana
belj => BaJ@ & AnTImON
belj => Pile
belj => Mala Mare
belj => Kiks & ekipa
belj => ''Picasso''
belj => Martina
belj => Toni
belj => Barby & Dea







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ne tražim ti život cijeli,
tražim samo jedan dio
Samo minut tvog života.
Jedan pogled oka tvoga
i za jedan otkucaj srca te molim.
Ma shvati već jednom koliko
TE VOLIM!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Kad ti bude najteže stisni zube i nemoj plakat.
Ne dopusti da ti vide suze, pravi se da ćeš skakat.
Jer svijet je pokvaren, a život je bijedan.
Ni JEDAN muškarac tvojih suza nije vrijedan!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 20.01.2008.

Rođendan i svašta po malo....

Evo došlo vrijeme da i ja napišem nešto novo...belj
Pa evo da počmem od rođendana pa nadalje!!!
Subota-12.01.'08 ja slavila rođendan, bilo je super.
Iako je svak dolazio pa iša malo u neki drugi kafić ali uglavnom se sve odvijalo u Hollywood-a.
Bila sam na sve strane, pilo separty, plesalorofl, skakalonut, slikavaloyes, itd...
Bilo je super, ali ipak sve što je lijepo brzo prođe pa i to.
Išla sam u disco sa dvi super osobe(ej vas dvojica hvala vam) zujo
To je sve što se tiče rođendana još malo priče pa i koja slikica....
Joj ljudovi moji počela škola, a ja u onom prokletom Dubrovniku, katastrofa! no
A isto bilo je super prošli tjedan brzo mi je proša, jer je u školi bila ludnica samo smo se zajebavali , a u srijedu meni bio rođendan(16,01) pa sam bila vanka cijeli dan. U četvrtak i petak NISAM bila u školi, jea.belj
i tako došla doma u četvrtak malo ranije, hehehe
A prošla subota je bila dobra, mislim niš posebno ali...
Ovaj tjedan isto tako proša onako osrednje i....
I to vam je to, još danas i opet onaj grad, škola i sve opet isto ali nema veze. Veseli me što nemam škole nego do 21.05 i krajjjjjjjjjjjjjjj.party
i people-ovi moji to vam je za sada to. sada još malo sjikica, a svima jedan veliki kissssssssssssssss.
pusaaaaaa sve vas volim i molim vas želim puuuunoooo komentara, jasno!????finomahbelj
Sjikeeeeeeeeeeeeee.....
.................................yesthumbupparty




| Just Say SomeThiNg (40) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.