< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Chache…
Komentari On/Off

O meni

Ja sam Kristijan, imam 15 godina, dolazim iz Wrapcha, najluđeg kvarta u Hrvatskoj a i šire, Volim izlazit, pit, pušit, nogomet, muziku, frendove, frendice, družit se, razgovarat, zajebavat se.
moji frendovi: Tin, Armano, Roda, Ian, Piki, Hrc, Zagi, Robi D., Robi, Petrović, Mrc, Daša,Peruško
moje frendice: Lana, Mirela, Maja, Lucija,

mjesta di znam otić, bircevi i ta sranja:

Petica - birc na kvartu tam smo prije svi izlazili a sad znamo samo na kavu otić

Art Play - birc di idem isto samo na kavu

Hell - birc na kvartu, nekad znam tam zalutat al rijetko

Marabu - Rupa od birca u Malešnici, tam sam prije stalno visio, a sad više nejdem tak često

Vendetta - birc u kojem sam skoro stalno to vam je tam ispod Lucijanke

Orsay - birc na Črnomercu, tam isto odem onak rijetko

Apartman - birc blizu cvijetnog trga, tamo odem samo kad imam onak malo više para, ne puštaju se cajke al birc je fakat jebeno uređen

Tamby - birc u malešnici, najobičniji birc, jedino kaj je dobro kod njega je kaj je uvjek prazan pa kad poželite biti sami s nekim a da niste negdje po parkićima ko klošar, onda je Tamby prvi izbor

Alibi - birc u španskom, super birc, poslje 11 živa muzika i tak, sve u svemu jebeno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Paula, Kika & Helena
Tea
Petra
Forum od mog buraza] - još nije do kraja sređen

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting




www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

RODIĆ, IAN I JA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA I HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA U ART PLAYU


www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET SARA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MOKRA HELENA NA ŠODERICI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MRLE I RICH

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

KIKA, HELENA I ARMANO

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET ONI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MARINA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA, KUKIĆ I KRZNARIĆ

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

ZRINKA I RUSEKICA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MIRELA

nedjelja, 17.06.2007.

Novi dugo očekivani post, koji sam napiso da bi prestali zajebavat

evo ovak novi post sam napiso, da mi se Helena i Petra skinu s leđa. i sad kaj da pišem, hmm, neznam, bitno da bilo kaj pišem! jelda? ili možda ipak ne. hm da! i uglavnom jučer sam bio vani, bilo nas je ja brijem 20, svi su došli u tamby, ja sam se obloko ko i obično. bili smo ja, piki, armano, rodić, enio, bešlagić, juri, belanović, petan, žulj, fićo, šuc, grga, mrc, daša, ian, ceta, kiki, tuđa, paula, helena, sara, maja, matea, mia, druga maja, mirela, starjački, grozaj, mario, antolić, andrea, ivana i tepeš i to je to valjda al nismo došli svi u isto vrijeme, neki prije neki kasnije i tak pilo se, pjevalo, plesalo, pušilo i tak uglavnom meni je bilo super. moramo to ponovit. svi, u srijedu je ples u školi, isto će bit veselo ili tužno možda. hmm vidjet ćemo, ajde pozdrav svima!

|Komentiraj 274| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.