< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Chache…
Komentari On/Off

O meni

Ja sam Kristijan, imam 15 godina, dolazim iz Wrapcha, najluđeg kvarta u Hrvatskoj a i šire, Volim izlazit, pit, pušit, nogomet, muziku, frendove, frendice, družit se, razgovarat, zajebavat se.
moji frendovi: Tin, Armano, Roda, Ian, Piki, Hrc, Zagi, Robi D., Robi, Petrović, Mrc, Daša,Peruško
moje frendice: Lana, Mirela, Maja, Lucija,

mjesta di znam otić, bircevi i ta sranja:

Petica - birc na kvartu tam smo prije svi izlazili a sad znamo samo na kavu otić

Art Play - birc di idem isto samo na kavu

Hell - birc na kvartu, nekad znam tam zalutat al rijetko

Marabu - Rupa od birca u Malešnici, tam sam prije stalno visio, a sad više nejdem tak često

Vendetta - birc u kojem sam skoro stalno to vam je tam ispod Lucijanke

Orsay - birc na Črnomercu, tam isto odem onak rijetko

Apartman - birc blizu cvijetnog trga, tamo odem samo kad imam onak malo više para, ne puštaju se cajke al birc je fakat jebeno uređen

Tamby - birc u malešnici, najobičniji birc, jedino kaj je dobro kod njega je kaj je uvjek prazan pa kad poželite biti sami s nekim a da niste negdje po parkićima ko klošar, onda je Tamby prvi izbor

Alibi - birc u španskom, super birc, poslje 11 živa muzika i tak, sve u svemu jebeno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Paula, Kika & Helena
Tea
Petra
Forum od mog buraza] - još nije do kraja sređen

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting




www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

RODIĆ, IAN I JA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA I HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA U ART PLAYU


www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET SARA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MOKRA HELENA NA ŠODERICI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MRLE I RICH

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

KIKA, HELENA I ARMANO

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET ONI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MARINA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA, KUKIĆ I KRZNARIĆ

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

ZRINKA I RUSEKICA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MIRELA

ponedjeljak, 04.06.2007.

Post bez naslova

ej ljudi, sigurno se pitate kaj ovaj glumi s ovakvim naslovom, a jebiga kad nisam znao koji naslov da stavim, e pa sad ovak da vam ispričam kaj se desilo u proteklih par dana:

PETAK: probudio sam se dost rano, oko 9 nisam mogao spavat, cijelo vrijem sam se dosađivo dok nisam morao ić u školu. onda u školi bilo ko i obično, dosadno. navečer smo ja i Armano išli van opet u onaj birc koji se btw. zove Tamby (prošli put nisam znao kak se zove), naši su već bili tam, pilo se i pjevalo na velko, ja i Rodić smo najviše popili. popili smo boga i isusa u pivama, svi smo se zgazili, bili smo Armano, Rodić, Mrc, Daša, Robi, Tepeš, Starjački, Grozaj, Bešlagić, Ian, Enio i ja.i tak pilo se pjevalo i onda smo još malo otišli do kvarta pa doma. ja sam bio umoran i pijan i naravno lego sam se onak obučen u krevet i zaspao.

SUBOTA: Armano me nazvao na mob u 11 ujutro ja naravno spavao ko top i onda me zbudio, malo tak pričamo na mob i onda skužim da izgledam koda sam iz vešmašine izašo. jer sam prošlu večer obučen zaspao. i tak cijeli dan se dosađivo onda smo oko 3 išli u berbu ja i bratić smo išli na trešnju. cijelu smo je obrstili. penjali smo se ko majmuni ja i Karlo. poslje sam još malo išo kod Karla i onda doma jer sam se morao žurit jer smo se trebali ić tuć. i naravno dođem ja dole u Tamby, nema pijaće nema muzike, gledam koji se kurac dešava. a kad ono bila inspekcija i nema alkohola do idućeg vikenda i još smo ostali dužni 90 kuna od petka i onda idemo pred vendettu i naravno nema ekipe s kojom smo se kačili. ništa od famoznog fighta. i onda smo išli malo na kvart bilo dosadno i tak to. i onda doma.

NEDELJA: niš pametno........................

PONEDELJAK: niš pametno bio u školi, došo doma, spavao, svađo se sa starom išo sa frendovima i frendicama na pljugu i to je to.

P.S.:moram još malo uredit blog, al kad mi se nikad neda ili nemam vremena al očekujte to uskoro. adios!

|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.