svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Chache…
Komentari On/Off

O meni

Ja sam Kristijan, imam 15 godina, dolazim iz Wrapcha, najluđeg kvarta u Hrvatskoj a i šire, Volim izlazit, pit, pušit, nogomet, muziku, frendove, frendice, družit se, razgovarat, zajebavat se.
moji frendovi: Tin, Armano, Roda, Ian, Piki, Hrc, Zagi, Robi D., Robi, Petrović, Mrc, Daša,Peruško
moje frendice: Lana, Mirela, Maja, Lucija,

mjesta di znam otić, bircevi i ta sranja:

Petica - birc na kvartu tam smo prije svi izlazili a sad znamo samo na kavu otić

Art Play - birc di idem isto samo na kavu

Hell - birc na kvartu, nekad znam tam zalutat al rijetko

Marabu - Rupa od birca u Malešnici, tam sam prije stalno visio, a sad više nejdem tak često

Vendetta - birc u kojem sam skoro stalno to vam je tam ispod Lucijanke

Orsay - birc na Črnomercu, tam isto odem onak rijetko

Apartman - birc blizu cvijetnog trga, tamo odem samo kad imam onak malo više para, ne puštaju se cajke al birc je fakat jebeno uređen

Tamby - birc u malešnici, najobičniji birc, jedino kaj je dobro kod njega je kaj je uvjek prazan pa kad poželite biti sami s nekim a da niste negdje po parkićima ko klošar, onda je Tamby prvi izbor

Alibi - birc u španskom, super birc, poslje 11 živa muzika i tak, sve u svemu jebeno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Paula, Kika & Helena
Tea
Petra
Forum od mog buraza] - još nije do kraja sređen

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting




www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

RODIĆ, IAN I JA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA I HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

SARA U ART PLAYU


www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET SARA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MOKRA HELENA NA ŠODERICI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET HELENA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

MRLE I RICH

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

KIKA, HELENA I ARMANO

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

OPET ONI

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MARINA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA, KUKIĆ I KRZNARIĆ

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

ZRINKA I RUSEKICA

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

JA I MIRELA

nedjelja, 27.05.2007.

šugava, usrana subota

bok svima ljudi, vikend je subota za koju svi živimo pa i ja je fakat bila usrana. prvo kaj sam ujutro napravio kad sam se digo je zapalio cigaretu, zadnju. onda sam malo zujao i u 1 sam išo na turnir u nogometu na školskom. prvo su igrali akači i cekači, završilo je 2:1 za akače, onda smo igrali mi protiv cekača i dobili ih 6:3 a priznali su im jedan gol kaj uopće nije trebo bit jer je lopta prešla crtu a oni su nastavili igrati. onda smo igrali protiv akača i odigrali 2:2. i po svemu smo bili bolji, bolja gol razlika i više zabijenih al je sudac izvalio neku jebenu foru, da oni imaju manje primjenih i da njima ide zlato, pa di se to još tak gleda!!! kad je to sve završilo otišo sam doma, doma sam bio par minuta pa sam se spremio i išao van išo sam sa frendovima iz škole. prvo smo zujali po malešnici pa smo otišli u neki novi birc, Cambi, Camri ili tak nešto. Tam je super na kat se može otić sjest i ima dosta mjesta, a puštaju se cajke i ima đuboks, toče alkohol i sve jebeno je bilo, onda smo išli ispred vendette malo, pa smo krenuli doma, a na putu do doma su nas napala neka trojica starija od nas i pobrali smo po pički, al nije jako, uglavnom iduću subotu dolazi ekipa pred vendettu i idemo ih nać. sve u svemu, usran vikend. pozdrav svima i poruka za Malešnicu čuvajte se jer smo luđi nego kaj mislite! Wrapche 4ever

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.