Image Hosted by ImageShack.us MOLIM VAS POGLEDAJTE FILMIC, ODVOJITE POL SATA ZA NJEGA... - KIKI Tuning - Blog.hr

KIKI Tuning

petak, 19.01.2007.

MOLIM VAS POGLEDAJTE FILMIC, ODVOJITE POL SATA ZA NJEGA...

MOLIM SVE POSJETITELJE AKO BI MOGLI ODVOJITI 23 MINUTE ZA VAJ FILMIC... ODUSEVIT CE SE BILO KO GA POGLEDA... JEDAN OD NAJBOLJIH FILMICA KOJE SAM IKAD GLEDAO... I VIDIO....

- 16:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

PJESME ARMADE, RIJEKE

  • RIJEKA

    nemožeš,nemožeš pendrekom po leđima kolko mogo ja popit bambusa,nabujala rječina.......

    i nema pjesme i nema tuge,da pozdrave forza fiume,forza fiume,forza fiume,da podrave forza fiume...

    nebrini se moja rijeko kad ne teče meni mlijeko,mi ćemo te svojom pjesmom bodriti,opet smo zbog tebe došli opet smo po sranja pošli ajde zabi pa ćemo se napiti.....

    rabuzin,rabuzin,sunce je napravio,ono riječko,ono riječko je i ove godine.......

    i kako je,ljepo voljet te i svaki dan mislit na tebe,i kad gubimo i kad vodimo,uz tebe smo tebe volimo tebe bodrimo......

    a na riječini,sija sunce to,sija sunce to rabuzinovo,rabuzinovo.........

    i alkohol je uvijek uz nas i ajmo svi u jedan glas i ruke gore pjevajmo svi tisuće grla neg zaori,aleale,,,,jebem ti život bez rakije..........

    Autobus polazi,
    Rastanak dolazi.
    Bilo je lijepo živjeti s vama.
    Hvala vam klošari!
    A društvo najdraže,sad mi je najteže.
    Što moram poći i ko zna kad bit ću s vama kao nekad.
    Nekad smo bili mi najbolji frendovi.
    U gradu Rijeci,pokraj Riječine,mladost se rastaje.
    Živim u Rijeci,u gradu klošara.
    Spavam u parku,spavam gdje stignem.
    Spavam se klošarima.
    U školi mi kažu:
    Šta će ti klošari,ti si školarac,klošara mamac,
    Šta će ti klošari.
    A naše djevojke,
    Sve same klošarke.
    Sjede u baru,puše cigaru
    Dok zora ne svene.
    Život nam je fajtanje,kurve i kartanje.
    Droga i cuga,
    I to je sve.
    Nama je najbolje.
    Nama je najbolje.
    PURGERU,TOVARE....NAPOLJE!!!

    Jedna će Torcida plakati ovu noć,
    jebi se, jebi Splite,
    RIJEKA je šampion.

    Murija me tukla ko šugave pse.
    Al za tebe Rijeko preboljet ću sve.
    I da mi nožem srce raniš,
    ma koliko da boli,
    u svakoj će kapljici krvi pisati:
    RIJEKO,ARMADA TE ZAUVJEK VOLI!!

    Mrzim Dinamo
    Mrzim Hajduka
    Mrzim purgera
    Mrzim tovara
    RIJECKA ARMADA

    Ti znaš za pravu ekipu,
    ispod stjenama naše Kantride.
    Mi smo nevera s Kvarnera.
    Mi smo Armada plavo-bijela...
    Na zapadu našu smo mladost
    uz Rijeku proživjeli mi.
    Ti si nam najveća radost,
    Tisuće grla nek zaori...

    Samo jednu zelju imam
    Moj zivote ludi da mi
    Tovar kurac pusi pa da
    Se ugusi.

    Izadite na balkone
    pozdravite sampione
    ARMADA RIJEKA
    ARMADA RIJEKA...

    Zora rudi dan se bjeli jebat ćemo zagreb cijeli i cibonu i dinamo,jebemo vas rasturamo.

    Šuti,samo šuti,šuti moj dječače plavi,i nek tvoja kosa plava na jastuku uspomena spava.

    Rijeka,rijeka,rijeka,rijeka,kup UEFA,kup UEFA.