četvrtak, 16.10.2008.

Toše.... =(

Danas je godišnjica smrti Toše Proeskog cryUvijek mi je bilo drago vidjeti ga na tv- u za razliku od naše blazirane i antipatične estrade, ta iskrenost se vidjela iz govora, pokreta, pa na kraju krajeva i lica, imao je anđeosko lice. rolleyes

Image and video hosting by TinyPic

Nije bio samo tinejđerski idol, objekt obožavanja curica, vidjelo se da ima nešto više u Njemu. Suvišno je uopće govoriti da je Toše bio dobar čovjek, zapravo je pomalo tužno da nas je ta dobrota tako zatekla, nismo je očekivali..no Imao je nevjerojatan glas i ambiciju koja ga nije iskvarila.
Možete ne voljeti njegovu glazbu, smatrati je djetinjom, ali koliko je on postigao u toliko malo godina je nevjerojatno. greedySve je imao, osim sreće.no

Image and video hosting by TinyPic

Sablaznila me vijest o njegovoj smrti. Ostala sam šokirana. Poslije su danima prikazivali sve detalje iz njegova života.. Što sam više saznavala o njemu više me rastužilo, na kraju me dokumentarac rasplakao. Nakon njegove smrti, pročitala sam mnoge njegove izjave... Evo jedna koja me najviše rastužila:
"U ovom trenutku, kad sam na neki način ispunio svoj dječački san, shvatio sam da ništa nema suštinu. Prava suština je ona koja je postojala u onim trenucima kada san nije bio ispunjen,ali bilo je ljubavi i porodične harmonije koja još traje... A, kako sebe zamišljam za 15 godina? Ma, samo da budem živ i zdrav, a ostalo - šta mi Bog da. I da se ne razočaram u ljude kojima sam okružen." ...Nakon koncerta u Beogradu je izjavio: "Obično se ovakvi koncerti dešavaju pred sam kraj karijere. Kako to da sam baš ja, ovako mlad, ispunio taj san. Mislio sam da će se to desiti mnogo kasnije." Nije doživio ni još jednu godinu. cry no

Image and video hosting by TinyPic

Nemam auto, ali bih želeo „Tuareg” (2005) U jednom od intervjua iz 2005. godine Toše je izjavio da, pored muzike, voli sport i astronomiju, da mu je najbolji pjevač: Dejvid Koverdejl, a na pitanje koji mu je omiljeni automobil uzvratio je: Trenutno nemam auto, ali bih želeo „Tuareg”.

2004. godine imenovan je za regionalnog ambasadora dobre volje UNICEF-a, a tim povodom snimio je pjesmu "Za ovoj svet" (makedonsku verziju) i "This World" (englesku verziju). Dobitnik je i Humanitarne nagrade majke Tereze.

Image and video hosting by TinyPic

Jedna pjesma će se naći i na dugo očekivanom engleskom albumu!

Toše Proeski je snimio dva dueta sa svojim nećakom Kristijanom, a jedna od kompozicija naći će se i na njegovom dugo očekivanom engleskom albumu. Balkanska glazbena zvijezda u nekoliko je navrata izjavio da je Kristijan najveći kritičar na njegove glazbene projekte i da je dijete sa nevjerojatnim talentom.
Prije velike nesreće pri jednom gostovanju u Sloveniji kupili su mu omiljene instrumente tapane (bubnjevi Bugara i Makedonaca) koje su mu prethodno obećali no nisu stigli osobno mu ih predati. Kristijanov poklon je bio oficijalno vraćen na komemoraciji u Kruševskom muzeju „Makedonium“ kada se obilježio 27.Tošin rođendan.
Poseban folder imenovan je na „Kristijan“ bio je pronađen i dekodiran na Ipod, što su hrvatske vlasti u velikoj nesreći pronašle u uništenom Touaregu, a navodno, sadrži četiri spota na engleskom jeziku i dva na makedonskom jeziku za koje prethodno nije bilo informacija u javnosti.
Zajednički singl Toše i Kristijana samo je jedna od devet tema koje se mogu naći na engleskom projektu koji će se sasvim sigurno promovirati do kraja ove godine.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Albumi:

1999. = Nekade Vo Nokta (Negdje U Noći)
2000. = Sinot Božji (Sin Božji)
2003: = Ako Me Pogledneš Vo Oči (Ako Me Pogledaš U Oči)
2004: = Den Za Nas (Dan Za Nas)
2005: = Po Tebe (Pratim Te)
2006: = Božilak (Duga)
2007: = Igri bez granici (Igra bez granica)


TOŠE INFO:

Ime i prezime: Teodor Proeski
Nadimak: Toše
Datum rođenja: 25. siječnja 1981.
Mjesto rođenja: Kruševo,Makedonija
Datum pogibije: 16. listopada 2007.
Mjesto pogibije: Nova Gradiška, Hrvatska

Image and video hosting by TinyPic

I to bi bilo to....... za sad... znam da sam obečala da ću napist kak je prošao rođendan...... al nemogu sad pisat o tome.... nosljedeći post je o tome...... sigurno..... =)
ajde uživajte i ostavite mi puuuno komentara....... pusica.....kissmah








- 18:52 - komentari (19) - print - Toše.... =( -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.