četvrtak, 27.03.2008.

EVO MENE............=)

ejjjjjjjjj..........evo mene.........konačno se i ja sjetila napisat novi pust.......... uuuuuuuuu dugo već nisam pisala..........hehehehe..... a nije mi se dalo......... a nisam ni vremena imala...........=) (moš si mislit) hehehe.......
kod mene valjda nema ništa novog.........možda i ima........hehe.......
u nedjelju smo bili u dini, bili su šegrti.......... uhhhhhhh.......... zakon su svirali......... bila je I natalija u dini (vaaaau, konačno) i Megi je bila...... bila je i Keti al ja i ona smo već stalni gosti tamo....hhehehehehehehe........ idemo i sad u subotu van.........uhh kako je dobro kad nema škole........... kad se sjetim da sad u ponedjeljak počinje tlak mi se digne na 500 =)......hehe odmah prvi dan pišemo povijest........grrrrrrrrrrrrrrrr...........a tak mi se ne da učit................. al moram..... moram i referat iz povijesti napravit.......auuuuuuuuuu.......... bit će ludo…..ahahaha….. hmmmmm….šta da još pišem…….. nemam ideja……… e da danas Martina ima rođendan…….. pa joj želim sve najbolje što se može poželjeti….hehe….
u petak ga slavi…bit će ludooooo……..hmmm…..da….. u nedjelju je utakmica u Dvoru….ide se autobusom…… mi NARAVNO idemo……. Gdje bi mi to propustili…hehe…. Mi smo im velika podrška……..zato i pobjede svaku utakmicu, zato šta imaju dobre navijače….hehehe……. dobro idem ja sad……malo sam se javila…….

PUUUNO POZDRAVLJAM:
MEGI,cerek
Irenu,sretan
Nataliju,sretan
Marinu,sretan
Keti,sretan
Manuelu,sretan
Josipu,sretan
Martinu,sretan
Luciju,sretan
Draganu,sretan
Martinu,sretan
Ivonu,sretan
MARKA,sretan
Bojana,sretan
Smrkya………………...........sretan

I sve koji čitaju ovaj blog i ostavljaju mi komentare…………….
Idem ja…….a vi komentirajte……….. VELIKAAA PU$$$$A…………kisskisskisskiss

- 14:07 - komentari (40) - print - EVO MENE............=) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.