srijeda, 23.01.2008.

ej...... evo mene...wave.duuuugo nisam pisala post....... nisam imala vremena....a nije mi se baš ni dalo........ al evo.... da se malo javim.....
ovo je već 2. tjedan kako smo krenuli u školu...... za sad je još dobro.sretan...a kak će bit....to ćmo još vidjet..........rolleyes
sutra pišemo poduzetništvo....... trebali smo danas pisat, al nismo,.....
a dobro........ ma nije to tak jako teško....... nemamo puno gradiva..........
no dobro, nećemo o školi...... ..... u subotu je maskenbal tu u Međuriću...........yeeeeeeeeee...thumbup..... bit će zaaaakon..... nadam se.........
onda u nedjelju ujutro idu maškare po selu.....thumbup... jedva čekam........ hehe.....sam ne znam kak ću se probudit...... ma šalim se, probudit ću se ja.... pa ne bi ja to propustila........svašta....... već znam tko će šta bit...... zakon...... jučer tj. sinoć su kod mene doma muzikanti imali probu...... e da ste vi to čuli......... uh....... jedva čekam nedjelju..........sretan a prije toga subotu...hehe....... eh da..... 25. 1. našem TOŠI je rođendan.....greedy. al napisat ću ja još onda post........... nemam sad baš puno vremena, moram ić pisat knjigovodstvo.......... ah...šta ćeš...... šta se mora "nije" teško........hehe...... aj idem ja........... pusica.........kiss
E DA DRAGANA, LUCIJA I MARTINA.....ZNATE ŠTA VAM JE SAD ZADATAK........... HEHE...... uživajte ljudi...idem ja........i KOMENTIRAJTE mi.......... hoću 50 komentara...... jasno???????
znam da je..........hehe.......
VELIKA PUSA I POZZ: mah MEGY kiss
mah LUCIJI kiss
mah KETY kiss
mah DRAGANI kiss
mah MARTINI kiss
mah IRENI kiss
mah MARINI kiss
mah NATALIJI kiss ..........
i svima koji kommaju ovaj blog....thumbup.............. hehe.........bokic...greedykiss

evo vam nekih slikica..........al ne bilo kakvih...hehe....

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

- 20:15 - komentari (56) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.