nedjelja, 09.12.2007.

KAKO ŽENA MOŽE OTPILITI DOSADNJAKOVIĆA

-JE LI OVO MJESTO KRAJ TEBE SLUČAJNO SLOBODNO?
Da ali bit će i moje ako slučajno sjednoš na njega...
- MOGU LI TI PLATITI PIĆE?
Ne hvala... radije bi uzela novac....
- SMETA LI TI AKO ZAPALIM?
Ne... ne smeta mi ni ako se cijeli zapališ i bukneš kao baklja...
- OVDJE JE PRILIČNO GLASNO... NE???
Onda jednostavno začepi...
- GDJE SI BILA CIJELOG MOG ŽIVOTA???
Tamo gdje ću biti i ostatak svog života... u tvojim najluđim snovima...
- KAD BI TE VIDIO GOLU UMRO BI SRETAN..
A ja kad bi tebe vidjela golog, umrla bi od smijeha...
- JA SAM FOTOGRAF I BAŠ TRAŽIM LICE POPUT TVOGA...
Koje li slučajnosti... Ja sam estetska kirurgica i baš tražim lice poput tvoga...
- ŠTO BI REKLA KADA BI TE ZAMOLIO DA POSTANEŠ MOJOM ŽENOM???
Baš ništa.... ne mogu istodobno govoriti i urlati od smijeha...
- KAKO TO DA SI TAKO LIJEPA??
Dobila sam i ljepotu koja je bola namijenjena tebi....
- TIJELO TI JE KAO HRAM...
Ali danas nema mise....
- HOĆEŠ DA ZAJEDNO POGLEDAMO JEDAN DOBAR FILM??
Taj sam već gledala.......
- MISLIM DA BI TE MOGAO SILNO USREĆITI....
Kako to??? Zar već ideš???'

- 20:48 - komentari (19) - print - KAKO ŽENA MOŽE OTPILITI DOSADNJAKOVIĆA -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.