rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr













ponedjeljak, 25.09.2006.

bokmah ludilud eee ljudi
7:33 mi.
evo meni je dosadnoi danas mi zup opauzaliven
i dosadno mi i umornasamzijev bokicwave



| komentari (1) | print | # |

subota, 23.09.2006.

layout for myspace

layout for myspace



| komentari (3) | print | # |

petak, 22.09.2006.

bok ljudiwave danas je petak jasam umorna
meni je dobro ja vas volimcerekbokmah



| komentari (1) | print | # |

utorak, 19.09.2006.

bok ljudiwave ja sam kristina moja sestra je u skoli ija doma poslje dojde moja pola sestrayesdobro bokmah



| komentari (1) | print | # |

bok ljudiwaveja sam u Nijemackoj i kisa je padala
bokkiss



| komentari (2) | print | # |

nedjelja, 17.09.2006.

Bok ljudi!

Evo ja idem sad u Njemačku no, radije bih tu ostala yes. U Hrvatskoj mi je puno ljepše hrvatska. Sutra mi počinje škola. Pusa svima, javim vam se još iz Njemačke!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (1) | print | # |

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (0) | print | # |

Super blogovi:

Brocken heart
slatka mala
Kiki riki
Blue angel
Cogito,ergo sum!
coolroflkissrolleyesyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavezijevzalivenpuknucumahhrvatskazujo



| komentari (0) | print | # |

To su super blogovi:

Brocken heart
slatka mala
kiki riki
blue angel
cogito,ergo sum!
IVANA

cool



| komentari (0) | print | # |

utorak, 12.09.2006.

Ciao ljudi!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Evo ja sam još u Hrvatskoj hrvatska i baš mi je lijepo thumbup. Za vikend idemo valjda u Njemačku, a meni se tako neda i ostala bih tu. Nama škola gore počinje 18.9. Neznam o čemu više da vam pišem, sve je ok i sve je super. Pusa svima od Kikice cerek kiss



| komentari (1) | print | # |

nedjelja, 10.09.2006.

Bokić svima!

Evo ja sam još kod sestrične Katarine. Jučer smo se zabavljale cijeli dan, a i prespavali smo kod nje. Bilo mi je baš lijepo, da barem mogu tak svaki dan. kiss Mi smo spavale, dok su moja seka i Katarina zezale bratiće Nikolu i Karla.bang U pola 4 ujutro su se došuljale u Karlovu sobu i stavile mu tonu baby kreme za sunčanje (faktor 30) cool na kosu. Sad sigurno neće izgorit. A ujutro kad se probudio nije ništa skužio. Hehe nut
MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (0) | print | # |

subota, 09.09.2006.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (0) | print | # |

Hay ljudi!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ja sam Kristina, imam 7 godina, živim u Stuttgartu, uskoro ću se doseliti u Hrvatsku. Jako volim životinje thumbup, sladolednjami i voziti se na biciklu. Ne volim zmije headbang.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.