CREDITS

don't remove this!

design : ♥Mala Curica^^

base : blogskins

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve naj naj!!!!
Juppyyy

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 14.03.2009.

o meni

BOK!!!
ja sam kristina...zovvu me kika...volim knjige i ne sramim se toga...
vlak u snijegu mi je naj draža knjiga...nemam bff al zato imam prijatelje..
volim crvenu i rozu kombinaciju!!nadam se da i vi to volite !!
volim slušat vanessu a njezina naj pjesma mi je girlfriend!!!
pusa!!
komentirajte mi!!

14.03.2009. u 12:41 Image and video hosting by TinyPic 1 Komentara Image and video hosting by TinyPic Print Image and video hosting by TinyPic #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.