Idu dani, penzija u kavani, sve u svemu, dosadno je

Iruda ti al je dosadno, pa i sad bezveze pišem jer mi je dosadno.
Pada kiša, puše bura, odzvanjaju mi ljupki zvuci petarda u ušima i spi mi se
pa makar san i spal do podne.
A ja u depri, roditelji mi uzeli miša i tipkovnicu pa neman ča za delat, mislin da san već sve knijge u kući pročitao.
Ubijam vrijeme Bon Jovijem i bijednim programom na TV (naravno HRT i RTL- tužit ću ih Medunarodnom sudu prava zbog kvalitete programa), kako nemam satelit.
Ništa, idem pit kavu da se razbudim

A, sad sam se sjetio, došla mi je instruktorica jer nešto ne kužim iz matematike, aj da si vrijeme prikratim, idem pisat to.

PS. ako tko prati hattrick,dobil sam 4-3

Komentirajte!


09.12.2006. | 19:12 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O meni

Ime: Kristijan
Rođen: 16. 03. 1993.
Živim na: otoku Krku
Volim: sportove, Bon Jovija Pc igre, internet...
Škola: OŠ Fran Krsto Frankopan (koja rupetina...)


Linkovi

Duško je muško
Google
Tiny pic
Toyov blog:
Netsi.blog.hr
Moj blog za zajebanciju:
Duuu.blog.hr
Moj blog o momčadi iz hattricka:
Šilo FC.blog.hr
Ja sam umro od smijeha:
Tangica.blog.hr


Koji sport volite
Nogomet
Rukomet
Kosarku
Skijanje
Nesto drugo
Kombinaciju vise njih
Sta je to uopce sport?
pollcode.com free polls


Klana Jurčević
ODLAZIM

Moj je poraz vrijedan kao Atlantida,
bolje i propala ljubav nego sida,
i spusti karte na stol jer nije bitno,
jasno ti je da se skidam za sitno ...

Refran:
Odlazim, ja znaš da sutra odlazim,
i ako već te ne volim,
obriši pod od kupaone,
prolio sam vodu i šampone...
Da li znaš
da mene sponzorira Kraš,
jer ti si meni prouzročila akne,
nosit ću te ispod kožne jakne...

pripjev(a fabio capello):
Zapali zastore i upali svijeće,
ne vidim dobro znaš da nosim leće,
udari me koljenom,
uguši me polugom,
učini noćas da zaplačem od sreće,
jednom za kraj-
kunu mi daj...

Moj je buraz vrijedan poput mrava,
i na mom prozoru uzgaja se trava,
jer mi smo imali centaršut ko Leko,
i nismo trajali ko pokvareno mlijeko...

Odlazim, ja znaš da sutra odlazim,
i ako već te ne volim,
obriši pod od kupaone,
razbacao sam kreme i tampone...
Da li znaš
da mene sponzorira Kraš,
jer ti si meni prouzročila akne,
nosit ću te ispod kožne jakne

daj još jednom
da zaplačem od sreće, daj odnesi smeće,
i jednom za kraj
kunu mi daaaaaaaaaaaaajj

WEEEEEEEEEEEHHHAA


Guestbook

View my guestbook


free web counter

free web counter