TINA IVANOVIC
ZALJUBLJENA

SAMA U VELIKOM GRADU
SAMA, RASPOLOZENJE U PADU
MISLIM NA TEBE,U SRCU LOM
ZNAM DA SI S NJOM...

A JA SAM TAKO SAMA
A TI PRED OCIMA MOJIM
SATE DO NASEG SUSRETA BROJIM
NA VIRUS LJUBAVI NISAM IMUNA
U TO SAM SIGURNA...

ZALJUBLJENA,ZALJUBLJENA
U TVOJE USNE, U POGLED TVOJ
MADA ZNAM DA NADE NEMA
TI NIKAD NECES BITI MOJ

ZALJUBLJENA,ZALJUBLJENA
DALEKO SI MI KO ZEMLJA OD SUNCA
SAMA U VELIKOM GRADU
JOS JEDNA DJEVOJKA UKRADENOG
SRCA.....


SAMA,NE ZELIM NIKOG DA VIDJAM
SAMA,MADA SE MNOGIMA SVIDJAM
CUVAM TI MJESTO U SRCU SVOM
ZNAM DA SI S NJOM...









ENINA NAJDRAŽA PJESMA:
Blesava

Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala
ne znas sta si sve izgubila

Ne bih te ja pred toliko ljudi
ne bih te ja sa drugom varao
a onaj tvoj stalno ti to radi
opet te je razocarao

Ref.
Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala.
ne znas sta si sve izgubila

Blesava, blesava si mala
ako si za njim plakala
blesava, sto mi nisi dala
pogresnog si izabrala

Ne bih se ja pred toliko ljudi
ne bih se ja sa drugom mazio
a onaj tvoj stalno ti to radi
opet ti je srce zgazio

Ref.

Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala
ne znas sta si sve izgubila
(2x)

Blesava, blesava si mala





KIKINA NAJDRAŽA PJESMA:
Provokacija

Nepristojno hodas radis to najbolje
musko ti je srce pista za nevolje
bas si onih dana na moje sletjela
pricas kako dugo decka nisi imala

Ref. 2x
U oci me gledas opako, a to mi prija
gledas me, a ne das to je provokacija
kazi sta bi htjela, koji dio moga tjela
kad si tako smjela, sto si pocrvenjela

Nisu duge noge na tebi najbolje
nisu vrele usne mamac za nevolje
nesto me ka tebi sve vise privlaci
bez dodira to me svlaci i oblaci

Ref. 2x

U oci me gledas
gledas me a ne das
to je provokacija
kazi sta bih htjela
kad si tako smjela

Ref.






ANA NIKOLIC
PLAKACETE ZA MNOM OBOJE

PLAKACETE ZA MNOM OBOJE KAD VIDIS
DA SE VISE NE SMIJE,I DA TO SA VAMA
I BEZ MENE LOSE JE,KAD TE BUDE SAMU MRZIO
KOLKO TE JE SA MNOM VOLIO,
IRONIJA TO JE AL PLAKACETE OBOJE ZA MNOM.

NE UCJENJUJ GA I NE PRIJETI MU I NE TRAZI MU
DA BIRA,JER ON JE OVDJE SVOJ A S TOBOM SAMO TVOJ
KOMAD MIRA I NEMIRA,DA ME NEMA DA NE POSTOJIM
ZNAM DA BI PLATILA,AL PRIZNAJ DA SAM TI GA
UVIJEK BOLJEG VRATILA.

NE IZBACUJ GA I NE SVETI SE KAD GA NOCIMA NEMA
ZASLUZIO JE TO I VISE SIGURNO AL TO OVDJE
NIJE TEMA,DA ME NEMA DA NE POSTOJIM
ZNAM DA BI PLATILA,AL PRIZNAJ DA SAM
TI GA UVIJEK BOLJEG VRATILA....



JELENA KARLEUSA
HOCU SA TOBOM

HOCU DA LJUBIM AL TEBE SAMO
DA JEDNO DRUGOM SVE SVOJE DAMO
DA SUNCE SIJA SA MOGA DLANA
DA BUDEM SA TOBOM SVAKOGA DANA

IL S TOBOM IL ZAUVIJEK SAMA
MILO MOJE TAKO STVARI STOJE

HOCU DO NEBA SRECI NA KRILA
I OTROV ZIVI S TOBOM BI PILA
JA STAROST HOCU SA TVOJIM SMIJEHOM
PRED BOZIJIM SUDIM U NASIM GRIJEHOM

HOCU U PROVOD SA TVOJIM SRCEM
HOCU KROZ ZIVOT SA TVOJIM LICEM
HOCU DO ZVIJEZDA SRECI NA KRILA
I NA DNU MORA S TOBOM BI BILA...






ENA POPOV
NAIVNA

KAD SRCE ZASTANE ZA TREN
ZBOG TVOJIH NJEZNIH DODIRA
OPET GUBIM KONTROLU
OSIJECAM ZAR NA USNAMA

MOCAS SVE ME PALI
NISMO MI VISE MALI
PITAJ ME HOCU LI DA BUDEM
SA TOBOM

NAIVNA,NAIVNA JA BIT CU SAMO
ZA TEBE,NE SKIDAJ MI ZVIJEZDE S NEBA
NEMA ZA TO POTREBE,NAIVNA BIT CU SAMO
DA MI USNE POLJUBIS LUDA SAM LUDA
ZA TOBOM ZAR TO NE VIDIS

NEVOLJA S TOBOM MIRISE
OKRECEM LEDJE PAMETI
ZBOG TVOJIH VRELIH POGLEDA
NE BRINI SAMO NASTAVI

NOCAS SVE ME PALI
NISMO MI VISE MALI
PITAJ ME HOCU LI DA BUDEM
SA TOBOM...




< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtAriČi JeP / NJoP

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

O nama :

-Kristina
-Kika
-14god.
-8. raz.
-Vinkovci
-slušam:većinom sve
-volim:svoju ekipu...
frendice,frendove,
izlaske.....
-ne volim:školu,umišljenost,
-bahatost,laž,
prevaru,muške svinje...rofl
-moj msn:k-ik-aa@hotmail.com


-ime:Ena
-god:14
-razred:8.
-datum rodjenja:8.7.1993.
-mjesto:Vinkovci
-slušam:ovisno o raspolozenju
-volim:sebe.samo ja,ja,jacerek cerek
frendice,subotnje raspoloženje party...
obozavam biti cupavarolleyes
-ne volim:laz,prevaru,bezosjecajnost...
-frendice:Kika,Stana,Fila,Anchy
Mima,Ira.....
-moj msn:
enicavk@windowslive.com

...to bi bilo malo o nama...




......
TEBE KRIVIM SLATKICE
STO JA SAD NISAM S NJIM
CUVAJU ME MOJE PRIJATELJICE
DA TI NESTO LOSE NE NAPRAVIM
STA TI MISLIS CURICE BITI MU JEDINA
AKO MISLIS TAKO JAKO SI NAIVNA
CEKAM SAMO TAJ DAN CEKAM
DA NESTO KRENE PO ZLU
SUDNJI DAN CE BRZO DOCI
VJERUJ VISE NECE ZA TEBE BITI TU
....


12 RAZLOGA ZAŠTO JE ŠAMPANJAC
BOLJI OD MUŠKARCA:

1-Šampanjac čak i u mimi verziji
ima barem 20cm!
2-Šampanjac nikad ne vrišti
i urla,nego se samo pjeni!
3-Ma zabavi šampanjac neće
zbrisati sa svojim kompićima
kako bi se natjecali ko će dalje
baciti mlaz!
4-Mrlje od šampanjca
mogu se oprati s odjeće!
5-Šampanjac ne puca
od bijesa kada oko sebe imate
hrpu drugih šampanjaca!
6-šampanjac možete podjeliti
sa svojim prijateljima !
7-Šampanjac će se rado s vama
zavaliti u sofu i praviti vam društvo
dok gledate sapunicu!
8-Šampanjac nikad neće
eksplodirati prerano ili
prekasno,već baš kad treba!
9-Šampanjac vas bez iznimke
navlaži!
10-Možete uzeti više od jednog
šampanjca u isttoj večeri,a
da ne osjećate grižnju savjesti!
11-šampanjac nema užasno
iritantnu mamu!
12-Kada ste završili s jedim
šampanjcem,jednostvno uzmete
sljedeći!





POSLJEDNJI SUSRET.....

Sumrak....
Tiha ružičasta patnja utopljena u tragove izgubljenih misli....
Sjene...
Pričaju zaboravljene priče onih koji su se voljeli.....
Jeka.....
Vrišti nijemim uzdasima, boli, patnjama....
Tuga.....
Ubija, briše, uništava sve ono dobro, sva lijepa sjećanja.....
Mrak....
Prekriva lica, skriva osmjehe, odnosi snove.....
Odlaziš....
Ostavljaš me samu, zarobljenu u posljednjim trzajima sutona....
Nestajem....
Nestajem i ja, odlazim zajedno s suncem, da se izgubim u moru sjećanja......






CEMU SVE TE NOCI
PROVEDENE U SAMOCI,
CEMU SVE TE SRECA KAD
JE TAKO NEDOSTIZNA,
CEMU SVA TA LJUBAV KAD JU TI
NE PREPOZNAJES....
CEMU SVI TI SNOVI
KAD SE NECE OSTVARITI...







NEMOJ PLAKATI DJEVOJKO
TVOJE GA SUZE NE BOLE...
NEMOJ GA VOLJETI MALA
JER GA I DRUGE VOLE...
NEMOJ GA KLETI MALA
TVOJE GA KLETVE NE BOLE...
KLEKNUT CE ON PRED TEBE
KAD DRUGE PRESTANU DA VOLE..





MOJE SRCE KAO VATRA GORI
JER TEBE ANDJELE ISKRENO VOLI...
NIKADA TE ZABORAVITI NECU
NI KAD VJETAR UGASI SVIJECU...





STAVI POD JASTUK IME MOJE
NEK IDE S TOBOM KROZ SNOVE TVOJE
NEK TE CUVA OD SVAKE BOLI
I NEKA TI KAZE KOLIKO TE MOJE SRCE VOLI...






I KAD UMREM TVOJA CU BITI,
BOLI ME STO MORAM KRITI,
DA TE VOLIM VISE OD SEBE...
ZIVOT IDE A JA STOJIM,
I POLAKO DANE BROJIM,
KRAJ CE DOCI ZIVOT PROCI
A JA CU DO SMRTI OSTATI
U SAMOCI........





DRAGO TI JE STO ME VIDIS UPLAKANU,
SLOMLJENU,SA SUZAMA U OCIMA,
PREVARENU OD ZIVOTA....
ZAKUCAT CE MOJA TUGA I NA TVOJA VRATA,
BIT CU SRETNA,DOBRO ZNAJ SAMO TEBI IZ INATA
UZIVAS U MOME BOLU I STO ZIVIM TAKO BIJEDNO,
KAD MI BEZ TEBE U ZIVOTU NISTA DRUGO NIJE VRIJEDNO..






GLEDAM TE STOJIS TU,
OSJECAM SRCE MI VENE
VIDIM CEKAS NJU,KAO STO BI TREBAO CEKAT MENE...






ON VOLI DRUGU CURU,VOLI SRCEM SVIM
JA NEMAM STO DRUGO DA RADIM,
PA POKUSAVAM DA ZABORAVIM
TUGA OKO SRCA SVAKIM DAN SVE VECA I VECA,
DRUGI SU SE KLELI DA I ZA MENE POSTOJI SRECA.


ONIMA STO GOVORE LOSE O TEBI
LEDJA BI OKRENULA ZA TREN
ZNAM DA SU U PRAVU AL NE ZNAJU
KAKO JE BITI TAKO PROKLETO ZALJUBLJEN...






KO ME ZNAO PRIJE NEGO SAM ZAVOLJELA TEBE
ZNAO JE DA SAM BILA SRETNIJA
ONAJ KO ME UPOZNAO POSLJE TEBE
MISLI DA SAM OSTALA ISTA....





NIKO NEBI REKAO DA JE PROSLA GODINA DANA
OTADA SAMO TUGA I TAMA
OSJECAJI MOJI NISTA TI NE ZNACE
U DUBINI DUSE ZNAM DA PONEKAD I PLASE
PRIJATELJI BRZO ZABORAVE
DA TE VOLIM DUGO VEC
I DA ZA TO NE POSTOJI NI JEDNA
JEDINA RIJEC....




cerek


petak, 14.03.2008.

ŠTO DA SE DRUGIMA SVETIM UVIJEK KAD TEBE SE SJETIM...???

...evo mene...Kika piše...Ena je pisala prošli post pa ću ja ovaj...napisat ću kratko samo da vam se javim ! Evo napokon vikend,škola završila...thumbup...tjedan je prošo ok...u školi ludnica...Irena i ja danas imale prezentaciju iz bio na power paintu...nismo ništa znale,samo smo čitale i to još pola riječi nismo znale pročitat a ova glupa babuška(nastavnica) nam dala 5 ludrofl...Enica nam još ne ide u školu,bolesna je...brzo nam ozdravi i vrati se u školu kiss ! Eto sutra subota,idemo u grad...bar ja,a valjda i enica....heh...! E da...za Barbaru još nešta...rekla je da joj javim jel sam upecala šta prošle subote...pa eto da ti kažem...maa noooo ...niisaaaaaaaam jaaaa...hehe...!!! Zahvaljujem se svima na kom...vratit ćemo vam sve...mah I kiss..!!!



| KoMeNtAriŠaJ (91) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.