Kika
JAyesrolleyes




Myspace Graphics



OVO JE MOJ I PEPIN JELOVNIK... NADAM SE DA CE VAM SE SVIDJET HHH
APERITIV:Mjesavina želucanih sokova i pišaline, gratis- kolacic od sitno ribanog suhog mačjeg govneta
PREDJELO:Ušne resice na naglo s salatom od prokuhanih dlaka u crnom vinu (poslužujemo hladno), te očne jabučice
GLAVNO JELO:Ukiseljene svinjske nogice s prilogom od prženih nožnih palčeva (velika porcija), te ostalim noznim prstićima (mala porcija), također tu su i pirjani nokti
DESERT:Pohani nos s preljevom od krmelji, te jestiva dekoracija od žila na koje je nabodena ušna školjka



Myspace Graphics






Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com



NES O MENI... KAO:
IME:Kristinamadburninmad
NADIMAK: Kikasretan
GOD:14
OČI: Plave
PREZIME: Nemam ga, hhh jadna jaeek
KVART:Vrbani
RAZ:8.B- the bestyes
MSN:kika_268@hotmail.com
LJUBAVNO STANJE: Razvedena hihrolleyes nemam nikog





Myspace Graphics







Myspace Graphics



I love you



Myspace Graphics





Myspace Graphics

ouch

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

Sve i svasta a ustvari nista

Linkovi



Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics





petak, 25.04.2008.

Novosti...

Ej.. ljudi.. evo mene... novosti kakav je naslov bas i nema al ajde.. one svada izmedu nas cura sad se rijesila i sve je opet super
Rina, pepa i luce su bolesne.. imaju virozu... JA BI!! hehe... u skoli ide dobro.. Zadnjih par dana dobivam petice, al sumnjam da ce se nastavit hehe
ana i kunkic su super ko i uvijek, i rina i jakov,.. a zuba nam hvata nekog novog, sam se nadam da ce i uhvatit, hehe. Danas poslije njemackog je maja dofurala fotić pa smo se slikale, naravno na svakoj sam ko štakor al ok... Sad ih mogu prodavat na msn- u!!! šala
Pero si je naso.... nekog al nesmijem o tom u javnosti, al cu napisat sam ovo jer nemam kaj drugo...
Ovo je kratak postic, neda mi se pisat, al nije da mi ide i s komicima, tako da .. mozete vi i bolje...
Puseki: Rini, Maji, Pepi, Ani, Zubi, Luciji i dečkima....
P.S dobro da fotograf jos nije donio slike jer su koma.. Kolarac i Pezer su nas škakljali tak da... bokic



| KoMeNtIrAj (104) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.