Ponovno uključenje mozga

Seks i grad ponovno osvaja! Mene su opet uspjele uključiti u svoje živote, natjerale su me da nanovo gledam sve epizode njihovih uzbudljivih dnevnih situacija i natjerale su me da počenem opet malo pisati po ovoj već pomalo istrošenoj tipkovnici.
Trebala bih učiti ali mi se po glavi motaju natuknice koje jednostavno moram prenijeti na fizičku vidljivost jer u mom umu one nemaju koristi , ne mogu se dočarati ljudima onako kako bih ja htjela.

Kakve veze ima seks i grad sa mojom ličnosti, pa u realnosti apsolutno ništa, iskreno rečeno.Ja sam i dalje 18-godišnjakinja bez seksualnoga iskustva, a ove žene su imale i muškarce, dječake pa čak i djedice u svojim posteljama i da naravno , nesmijem zaboraviti i žene.
Naime njihova sloboda govora i izražavanja me potakla da se ponovo primim izražavanja svojih misli na papir, kako bi možda i sebe uspjela uvjeriti u stvari koje ne vjerujem, ne ciljam pretežito na seks , već prema mojoj teoriji kada počneš o nečemu pisati ,dosta stvari počnu zvučati realnije i čovjek se počinje otvarati sam sebi ,pa tako i drugima, nadam se da ću uspjeti u tome kroz ovaj tekst pa i ako budem u prilici i u daljnim tekstovima.

Kako se jedna djevojka koja nikada nije imala nekoga u svom krevetu snalazi u muškom društvu ??? Pa kada je o prijateljstvu riječ prilično dobro…
Istina je da imam veliki broj muških kako poznanika pa tako i pravih prijatelja, pa mi nije nelagodno u muškom društvu, štoviše čak mi je i bolje biti sa dečkima nego li sa curama, ali sve ovisi o situaciji, ali možda je ipak najbolje imati mješano društvo , odnosno ako su i odvojeni muški od ženskih prijatelja dobro ih je imati podjednako. Muški prijatelji su lako shvatljivi, možeš ih pročitati u sekudni jer kada je riječ o ženkama , što za njih žene i jesu samo ženke (naravno čast izuzecima) oni imaju jednu teoriju a to je zavedi, budi joj dobar a ako na kraju ništa ne dobiješ za uzvrat odbaci …nadam se da sam u krivu i priznajem da nisam bila nikada u tako odvratnoj situaciji kao što bi bila ta , ali nešto slično sam prošla.
Moji ljubeki nisu toliko okrutni , iako muškost je uvijek prisutna iako se ne pokazuje u mom društvu, prosudite sami o čemu govorim.

Ovih dana osim nepotrebnih informacija o inokosnim poduzećima, partnerstvu , te korporaciji , pokušavam sagledati situaciju sa jednim momkom. Nije da mi se sviđa i da sam opčinjena njegovim riječima i zavođenjem , ali ima nešto u sebi i u tom pogledu da mi ga je žao i nemogu mu ništa ružno reći .
I sada si razmišljam kako, ako znam da nije za mene , kada znam da je presramežljiv i da je ponekada dosadan, da mu kažem da nebi mogla imati ništa s njim . Zašto ovo govorim ? Zato što vidim da je tip dečka kojeg sam tražila. Koji bi mi skinuo zvijezde s neba da je u mogućnosti , koji neda da idem sama doma pa zato uvijek dođe po mene i odveze me doma. Ono što sam tražila to sam u dobila, da nakon nekoliko kkhm khm ( o bivšima sve najbolje ) meni on nije taj . u čemu je onda kvaka? Što to njemu nedostaje da bi me osvojio u potpusnosti, neznam niti sama… trudila sam se shvatiti i nalazila se snjim samo zbog toga, ali odgovor je još u zraku. Kako sam shvatila ???
Otišla sam nakon dugo vremena u noćni izlazak i vidjela da sam živa, mlada još, i da postoje stotine ljudi oko mene, a među njima na muškoga roda nije ne nedostajalo…okrenula sam se oko svoje osi i sve mi je bilo jasno… možda i je on za mene , samo što ja nisam spremna za njega…

17.12.2008. u 19:06 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

uvod u postanje..hihi

hmmmm

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis