srijeda, 09.01.2008.

15.poglavlje....Dok sam noću plakala ,vrtelo se sve u krug.Ništa nije znao ,bio mi je dobar drug

Sljedećih dana smo samo slavili…Bojana i ja smo bili bolji nego ikada.Osjećao sam kao da sam u sedmom nebu.Imao sam najpametniju i najljepšu djevojku na svijetu,a još će biti bolje kad budemo išli zajedno na faks.Čak sam popravio i odnose sa Perićem.Toni se nije pojavljivao par dana sve do jednog utorka…..
Bojana i ja smo bile na sladoledu,zajedno sa dečkima iz grupe,premda su Lejla i Danijel došli malo kasnije.Toga dana smo dogovorili da umjesto na Landan idemo na Kalemegdan u Beogradu.Krenuli smo oko 18 jer smo mislili tamo prenoćiti kod Lejlinog bratića.Nisam mogao biti sretniji.Bojana je bila Zauvjek moja.Zauvjek moja.Te dvije riječi su mi ostale u glavi cijeli dan.Kasnije smo se odvojili od društva,a ja sam Bojanu odveo u lunapark.Bilo je oko 23:00 i noć je bila prekrasna.Tada mi je trenutak pokvario ko drugi nego Toni.Sjetio sam se odma osvete,ali me Bojanin pogled vratio na zemlju i nisam ništa pokušavao.No on je izgleda prešao u izravan napad.Došli su dečki iz grupe sa smješkom na licu,ne vidjevši Tonija.
-Dobro veče, Marko.Imaš lijepu masnicu.Hoćeš još jednu?Mislim da ćeš ju dobit ako mi ne predaš Bojanu.
-Predam?-unio sam mu se u lice-pa nije ona droga ili najdraži slatkiš.Nećeš joj se tako obraćat.A što se tiče masnice mislim da sam ti polomio zube pa ako nećeš da ti i ostale izbijem,makni se!-uzviknuo sam na njega.Zatim smo se svi digli da se maknemo od njega.Da ona nije bila sa mnom,kunem se da bih mu razbio njušku.Taman što smo se digli,Toni je uhvatio Lejlu za ruku
-Ej mala,ideš sa mnom-vidjelo se da je pijan
-Ne idem ja nikud.Imam dečka-otrgnila se i ošamarila ga.Branko i Gaga su samo dodali dugo i žaljivo:Uuuuuuu,te se počeli smijati zajedno sa ostalima.
-Ma neće te se vi meni smijati.-rekao je Toni i sada je umjesto Lejle,uhvatio moju Bojanu,te ju počeo gušiti.Skočio sam na njega kao divlja zvijer koja brani svoje mlade.Stajali smo na mostu.On je sa zlim osmijehom gurnuo Bojanu na zemlju na što su Lejla i Danijel krenuli da joj pomognu.Udarao sam ga šakama istom snagom kao i on mene.Bio sam bjesan jer sam upao u njegovu zamku.U jednom trenutku sam ga gurnuo da je izgubio ravnotežu i povukao i mene te smo pali u vodu
-Marko!!-vikali su svi dok su nas ljudi čudno gledali kako se tučemo.
-Haha,sad si gotov.Ljudi će zvat policiju,a ja imam najboljeg odvjetnika na svijetu.Mali će pjevač imati dosije.-zlobno se smijao
-E sad mi te je dosta.-viknuo sam i udario ga da se srušio.Izvukao sam ga van,a Bojana mi je potrčala u zagrljaj te me i ošamarila
-Pa kako si se mogao spustiti na njegov nivo.Ne želim dečka u zatvoru.Ne prepoznajem te više.
-Bojana šta ti je?Pa zašto ideš?-ustala se i otišla plačući.Pa koji sam ja kreten.Policija je došla nakon pola sata i odvela nas u odaju.Bilo me je briga za sve.Toni me je opet ponizio,a ovaj put sam ispao kreten i pred Bojanom.



***Nadam se da je post bar malo zanimljiv.Sorry ako vam se ne sviđa,nemam baš inspiracije***

- 19:11 -

Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Ako čitate postove i ako komentirate,onda komentirajte da znam da ste pročitali post,jer ne želim da ja drugima lijepo komentiram,a drugi jave;ej imam novi post.

Ovaj blog je namjenjen mojoj najdražoj grupi No Name.Pisaću njihovu priču iz Markove perspektive,nešto ću izmisliti,i glavno ostalo dodati.

NO NAME
...ova grupa je nastala 19.11.2003.godine,tada članovi benda nisu imali ni 18 godina,ali njihov talenat se vidio odmah,tada su grupu činili:Marko Perić,Marko Prentić,Danijel Alibabić,Bojan Jovović,Branko Nedović i Dragoljub Purlija-Gaga.2005 su bili na evroviziji i osvojili 7 mjesto.Rekli su da je za njih to bilo ogromno iskustvo i da se oni nisu umislili,te da su i dalje normalni dečki kojima je muzika u srcima.Nakon 3 godine postojanja njihov frontmen Marko Perić napustio je No Name,on je želio da to bude rock grupa ali No Name to nije,tada je njihov frontmen postao najmlađi član-Danijel.Bili su na raznim festivalima i uvijek osvojili neko visoko mjesto ili čak pobjedili,prošli su skandal koji ni oni a ni njihovi obožavatelji nikad neće zaboraviti,prvi album još nizu izdali ali nadamo se da ubrzo hoće.Njihove pjesme odmah uđu u srca dobrih ljudi jer sa pisane i pjevane sa puno truda i emocija,ali neki ljudi za njih imaju loše komentare ali oni znaju da se oni bave muzikom a ne politikom i polako ali sigurno idu dalje,prema svom vrhu uspjeha i tako će zauvijek ostati jer to je NO NAME.



NO NAME
Svanuo je dan iznad Crne gore
Poljubi ih zemlja,zagrli ih more
Ko junaci u stopu slijede san svoj
Sa pjesmama ko oružje,kreću u svoj boj
Srcem da se voli, srcem da se nadaš
gledaš u visine, pozornicom vladaš

Svanuo je dan,Pogdoricom vijest sad leti:
-“Daj pjesmo No Namea u nebo poleti.”-
Pjevaj dragi,slušat volim glas tvoj
Zauvjek si njihov i zauvjek si moj!

Gdje je onaj mali,nebeske oči ima
Zarobi nam duše,svaku ljubi njima.
Glas mu poput anđela,bijela radost i sreća
Ljubav prema tebi iz dana u dan je sve veća...

Još jedan junak sa kosom boje noći,
pjeva sa njima,glas mu se ori.
Pozorno pogledaj prekrasne mu oči
Srebrnkast mu glas dok pjeva,dok govori...

Petero slavuja, petero nada,
nikada im pjesma neće da nastrada.
Jer imaju nas,jer imaju jedni druge
Nikad nema svađe,nikad nema tuge

Podgorice,moja draga,čuvaj dečke od zala svih.
Pusti da se čuju neka im glas ne bude tih.
Neka ih svi vole i neka im se svako divi
Podgorice ,No Name će zauvjek da živi.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace



pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace



pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace



pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace



pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace



Glitterfy.com - Glitter Graphics


MARKO
MMarvelous
AAmazing
RRisky
KKeen
OOdd
By GlitterYourWay.com






























Get Your Own Quiz!, More Quizzes





Get your own Poll!





zauvjek moja
border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


MARKO PRENTIC:
Datum rodenja: 13.6.1986.
Horoskopski znak: Blizanac
Otac: Ratko-diplomirani pravnik
Majka: Olga-doktor medicine
Braca i sestre: AnaObrazovanje:
Osnovna škola "Vladimir Nazor"-Podgorica (Luconoša)Niža muzicka škola "Vasa Pavic" - Podgorica
Srednja muzicka škola "Vasa Pavic" - Podgorica,odsjek:
instrument - gitara
Glazbena akademija - Cetinje
Visina: 190 cm
Težina: 73 kg
Sretan broj: 13
Omiljeno doba dana: noc
Glabeni uzor: Sting,Stevie Vonder
O sebi: Skroman,stidljiv,šarmantan,emotivan…

Image Hosted by ImageShack.us

DANIJEL ALIBABIC
Datum rodenja: 8.5.1988.
Horoskopski znak: Bik
Otac: Rasim-glazbenik
Majka: Olivera-turisticki tehnicar
Braca i sestre: Darko i Sabina
Obrazovanje: Osnovna škola "Božidar Vukovic-"Podgoricanin" - Podgorica (Luconoša)Niža muzicka škola "Vasa Pavic"- Podgorica ,
instrument harmonika.
Srednja muzicka škola "Vasa Pavic" - Podgorica,
odsijek: muzicki suradnik
Visina: 188 cm
Težina: 73 kg
Sretan broj: 21
Omiljeno doba dana: noc
Glazbeni uzor: Eros Ramazzotti
O sebi: Skroman sam,komunikativan,iskren,pozitivan,pažljiv...

Image Hosted by ImageShack.us

BOJAN JOVANOVIC
Datum rodenja: 27.4.1985.
Horoskopski znak: Bik
Otac: Darko-sudac
Majka: Zorica-privatnik
Braca i sestre: Jovana
Obrazovanje: Osnovna škola "Savo Pejanovic"- Podgorica
Niža muzicka škola "Vasa Pavic"- Podgorica,
instrument harmonika.
Srednja škola "Vasa Pavic"- Podgorica,
odsjek: muzicki suradnik
Visina: 197 cm
Težina: 85 kg
Sretan broj: 7
Omiljeno doba dana: vecer
Glazbeni uzor: nema
O sebi: Simpatican,uredan,skroman,druželjubiv…

Image Hosted by ImageShack.us

DRAGOLJUB PURLIJA
Datum rodenja: 16.10.1985.
Horoskopski znak: Vaga
Otac: Perica-glazbenik
Majka: Slobodanka-zapisnicar
Braca i sestre: Ivana
Obazovanje: Osnovna škola "Jugoslavija" - BarNiža muzicka škola "Petar II Petrovic Njegoš" - Cetinje,
instrument: harmonikaJU.
Mješovita strucna škola - Cetinje, odsjek: turizamSa 16. godina poceo aktivno da svira bubanj.
Visina: 184 cm
Težina: 72 kg
Sretan broj: 2164
Omiljeno doba dana: vecer
Glazbeni uzor: Jan Pajs (Deep Purple)
O sebi: Energican,ambiciozan,odgovoran,uporan…
Image Hosted by ImageShack.us

BRANKO NEDOVIC
Datum rodenja: 24.4.1985.
Horoskopski znak: Bik
Otac: Slavko-sanitarni inspektor
Majka: Nevenka-sekretar
Braca i sestre: Dalibor,Duda i Bojana
Obrazovanje: Osnovna škola "Savo Pejanovic" - Podgorica
Niža muzicka škola "Vasa Pavic" - Podgorica,instrument: harmonika
Srednja škola "Vasa Pavic",odsjek: muzicki suradnik.
Visina: 178 cm
Težina: 70 kg
Sretan broj: 4
Omiljeno doba: zora
Glazbeni uzor: Vlado Georgiev
O sebi: Stidljiv,skroman,simpatican,ambiciozan,emotivan...


Nešto o meni:
Ime:Tihana
Nadimak:Kika
Razred:2.s1(medicinska škola)
Volim:ljeto
No Name,cajke,
pisati pjesme i priče,
pjevati,svoje zanimanje
Tošu,Harry Potter knjige i
filmove,Emmu Watson,
Angelinu Jolie,sir,pizza
Cola,Hrvatski,mitove i legende
anime i još puno toga...jednog crnog

Ne volim:licemjere,lažove
političare,matematiku,zanovjetala
metal i rock,jazz,folklor,jesen,kišu,
zmije,visinu.....

Naj frendovi/ice:Lejla,Ani,Koki,Adela
Sven,Bilja,Joca,Mima,Milica
Naj knjiga:Harry Potter i Plameni pehar
Film:Mr.and Mrs.Smith,Troja,HPFF,HPPP,
Serija:Doktor Martini,Nany Fine,Uvod u anatomiju,
Začin Života....
Pjevač;Toše Proeski
Pjevačica:Ima ih
Pjesma:Ima ih
...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme

ZAUVJEK MOJA

Sve sto imam ja
To si meni ti
Ti, divlja ruzo
Sto bodljom me zakaci
Ti si mi dusu ranila
Ljepotom me opila


Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
Ti ceš zauvijek bit` samo moja
Tamo gdje i rijeka ljubi more
Do zore

Tamo visoko, za brda ona
Tamo gdje je stara kuca moja
Tamo cu sa tobom, zeljo moja
Ostati


Il` si brdjanka
Ili si primorka
Al` znam samo to
Bices moja djevojka

Ljubavi, ne mogu sad
Bez tebe da zivim ja


Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
Ti ces zauvijek bit` samo moja
Tamo gdje i rijeka ljubi more
Do zore

Tamo visoko, za brda ona
Tamo gdje je stara kuca moja
Tamo cu sa tobom, zeljo moja
Ostati

Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
Ti ces zauvijek bit` samo moja
Tamo gdje i rijeka ljubi more
Do zore

Tamo visoko, za brda ona
Tamo gdje je stara kuca moja
Tamo cu sa tobom, zeljo moja
Ostati


BUDUĆNOST

sa tribina hor se cuje
gol,gol,gol
daj samo gol
daj gol za Buducnost
da bude sampion
Na krilima Buducnosti
svi smo jedan roj
njoj kunemo se na godina sto
Na terenu stavi srce
muski nek te zatopi znoj
i postani svjetska zvijezda
ko prethodnik tvoj
REF:Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
nase ime.....
Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,
mi se ponosimo njime,
mora biti sampion!!!!!!
Podgorice,grade sporta...
najvece si sampione ovom svijetu dala(2x)
Nidje nije vedro nebo kao iznad Crne Gore
kada su na njemu samo plavo-bijele boje
REF:Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
nase ime,
Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
mi se ponosimo njime,
mora biti sampion!!!!!!!
Buducnosti jedina,nas si ponos ti,
kad dobijas i kad gubis,
uz tebe smo mi
Buducnosti jedina,nas si ponos ti,
tebe vole,za te zive
tvoji Varvari!!!!!!!!
ref:2x


FOREWER MINE

I'll reach for you
across the Rocky Mountains,
take you to my old stone house
and the sound of bells
will rise above us
and will meet the sky.
They'll never die.

And the sun will shed its golden fire,
and the sea will become an endless pyre,
and the mighty voice of angels' choir
will be blessing you and me,
Eternally.

As the time will pass
I will love you more -
the one I'll be living for...


JE TE TROUVERAI

Je te trouverai
Dans nos montagnes rocheuses
Je t’ emmenerai dans ma veille maison pierreuse
Et le son des cloches
Sonnant au dessus de nous
Atteindra le ciel
Pour toujours

Le soleil emettra ses flammes dorées
La mer deviendra une torche eternelle
Et le chant puissant du coeur des anges
Benira toi et moi, mon amour
Pour toujours

En temps qui passe
Je t’ aimerai de plus en plus
Toi, qui est le sens se ma vie.


KAD BUDEMO ZAJEDNO

Ne daj moja mladosti
da se vrate dani prošlosti.
Ovo je naše doba znaj
i samo mi smo važni
i tu je svemu kraj.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno.

REF: A sad nek upamte svi
što su mladost našu
po drumovima prosuli.
Crveno, vino crveno
našim venama će poteći.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno.

Od nas moja ljubavi
nek nauče svi
da nema granica
kada se voli iskreno
ljubav će naša sve pobijediti.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno.

REF: A sad nek upamte svi
što su mladost našu
po drumovima prosuli.
Crveno, vino crveno
našim venama će poteći. (2x)

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
kad budemo zajedno.


MOJA MALA(MAKEDONSKI)

Ne čepkaj po stari rani, boli
ne preteruvaj.
A kapka vodička na dlanka mi beše
ne odrekuvaj.
Ušte nosam spomeni,
ništo se ne promeni.
Ušte tvoja slika krijam od sonce
da ne potemni.
Se ušte te sakam,
luta sam,ali svakam,
se ušte so tebe
zori zoruvan.
Se ušte te sakam,
baknezi ti prakam,
se ušte za tebe
zboruvam.

Moja mala, moja mala,
tajno golema,
rano neprebolena.
Eve zemi, eve zemi,
srce budalo,
ludo što začukalo.

Nikoj kako tebe ne se ljubi,
ajde vrati se.
Ama nikoj kako mene ne te saka,
zami se.
Ajde silno gušni me,
ajde molci slušni me.
Ajde baknez daj mi silen,
pogodi me i sruši me...


MOJA LJUBAVI

Ogrijalo sunce iznad mora
Tebi u čast ljepotice moja
Ogrijalo sunce...

Moja ljubavi
Razvedrilo iznad gora
I na nebu mom
Sija samo ljubav tvoja

Zora mi te otkrila
Novi dan probudila
Tebe mi je donijela
Na krilima anđela

Rano moja opasna
Mom si srcu prirasla
Kunem se u oči svoje
Svanulo je, svanulo je...

Ogrijalo sunce iznad mora
Tebi u čast, ljepotice moja
Ogrijalo sunce...


MOJA MALA

Tako me je tvoje lice bijelo svog ocaralo.
Pusti da ti njezno ljubim tijelo, jos ne dirano.
Da ostanu na meni tvoje kose prameni.Sok da s tvojih grudi pijem, sunce da me ogrije.

Kao da je bajka ovih sest momaka izludjese zbog mene.

Nije, nije bajka, ti si nasa snajka , ja cu kuci da te odvedem.

R(2x): Moja mala, moja mala tajno golema, dusu si mi ranila.
Moja mala, moja mala tajno jedina, ti si meni sudjena.

Sinoc sam se od tvog dodira sav izgubio, pa mi krivo sto te nisam bar poljubio.
Dal razmisljas o meni dok sanjas u postelji.
Da mi mlado tijelo zgrijes, ljubav da nas opijes.

Kao da je bajka ovih sest momaka izludjese zbog mene.

Nije, nije bajka, ti si nasa snajka , ja cu kuci da te odvedem.

R(2x): Moja mala, moja mala tajno golema, dusu si mi ranila.
Moja mala, moja mala tajno jedina, ti si meni sudjena.


POSTELJA OD LEDA

Te noći kad sam je sreo
mnogo toga sam obećao, htio...
U tamnoj sobi, postelji od leda
znam da je dala mnogo i više nego treba.
I nije slutila da bit će voljena.

Tvoj me pogled u visine nosi
ti si onaj trag i nemir otkad daleko si
što mi stvaraš boli, zašto ne vratiš se
već dugo naše sunce pod nebom sivim je.

A tvoja slika ostat će kod mene,
ona stara poput hladne stijene.
Ako se vratiš i dalje te čekam
u onoj staroj našoj postelji od leda.
I pitam se sad da li shvataš...

...da tvoj me...

Tvoj me pogled u visine nosi
ti si onaj trag i nemir otkad daleko si
što mi stvaraš boli, zašto ne vratiš se
već dugo naše sunce pod nebom sivim je.

Tvoj me pogled u visine nosi
ti si onaj trag i nemir otkad daleko si
što mi stvaraš boli, zašto ne vratiš se
već dugo naše sunce...

...pod nebom sivim je.


PRONAĐI ME

Dugo već nisam tvoj, a kako bi bio,
Kad noći sam dao njoj, a samo tebe snio
Tu na mojim usnama, rijeć i laž su ista stvar
Predugo več govorim
da dosta je bilo sa tim.

Dugo već nisam svoj, a svaćiji sam bio
Kad noči sam dao njoj, od ljubavi te krio
Tu na mojim grudima od kamena
kucalo je srce.
I predugo več borim se
da ova bol ne stane.

Pronađi me, da brige nestanu u trenu,
Ja nikada, neću naći bolju ženu
Pronađi me, ja više nemam kud i kome
Ako do tad me tuge ne slome

Dugo već nisam svoj, a svačiji sam bio
Kad noći sam dao njoj, od ljubavi te krio
Tu na mojim grudima od kamena
Kucalo je srce
I predugo več borim se
da ova bol ne stane.

Pronađi me, da brige nestanu u trenu,
Ja nikada, neću naći bolju ženu
Pronađi me, ja više nemam kud i kome
Ako do tad me tuge ne slome. (2x)

Ako do tad me tuge ne slome!


ZA TEBE I MENE

Meni si dala ljubav i usne svoje
I puno njeznosti, oko moje
Za mene sreco samo ti postojis
I jedina radosti u ocima mojim
Ovo su godine kada ljubav pocinje

ref: Ja znam da ti imas vremena
da budis se u meni sad,
dodirom koji volim jer ti si sve
sve, sto imam ja
i njeznost svu iz oka svog
tebe cu ja dam

ref: ja znam da ti imas vremena
da budis se u meni sad
dodirom koji volim
jer ti si sve, sve sto imam ja
i tajne sve iz srca svog
za mene odkljucaj

Ja sam ti bio prvi,oko moje
Prvi sam dirao kose tvoje
I zorom se duso jos u meni budis
Mirise jastuk moj na tvoje grudi
Ovo su godine za tebe i mene

Ja znam da ti imas vremena
da ljubis me kad padne noc
Dodirom koji volim
jer ti si sve, sve sto imam ja
i njeznost svu iz oka svog
tebe cu ja da dam

Ja znam da ti imas vremena, imas vremena
da budis se u meni sad
dodirom koji volim
jer ti si sve, ti si sve
sve sto imam ja
i tajne sve iz srca svog
za mene odkljucaj


ZAKUNI SE

na mojim usnama jos su tvoji poljupci,
jer niko ne zna duso da ljubi njezno kao ti.
bez tvojih dodira znam ne mogu sad ni jedan tren.
i ne krijem to da sam u tebe zaljubljen.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

1000 puta sam ja dozivio taj strasan bol
sto samnom nisi ti sto djevojka si druga mog.
i zao mi je duso sto nikad neces saznati
koliko te volim ja a ne smijem priznati.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.