ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga






kao i blog moje naj freImage hosting

Image hosting

ndice i tu će biti muzike,pjesama,tekstova i drugog



Bigoo

Bigoo


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[
nata
mirna
antonella
dizajni
milica
stvari za blogove

Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting

Objavljujem najdražu pjesmu moje najdraže cajkarošice
TINA IVANOVIĆ:Zaljubljena

Sama u velikom gradu,sama razpoloženje u padu
mislim na tebe u srcu lom, znam da si s njom
a ja sam tako...
Sama a ti pred očima mojim
sate do našeg susreta brojim
na virus ljubavi nisam imuna
u to sam sigurna

ZALJUBLJENA,ZALJUBLJENA
U TVOJE USNE U POGLED TVOJ
MADA ZNAM DA NADE NEMA
TI NIKAD NEĆEŠ BITI MOJ

ZALJUBLJENA,ZALJUBLJENA
DALEKO SI MI KO ZEMLJA OD SUNCA
SAMA U VELIKOM GRADU,JOŠ JEDNA DEVOJKA UKRADENOG SRCA

Sama ne želim nikog da viđam
sama mada se mnogima sviđam
čuvam ti mesto u srcu svom
znam da si snjom,
a ja sam tako...
sama a ti pred očima mojim
sate do našeg susreta brojim
na virus ljubavi nisam imuna u to sam sigurna.
REF:

Ana Kokić:Čujem da

Znam da zvuči kao laž
da sam samo tebe ludo volela
ali bi trebalo da znaš
samu sam sebe proklela
Te noći srušila sam sve
sa nekim kome više ne pamtim ni lik
otada prezireš me ti
kraj druge tražiš zrno ljubavi

ČUJEM DA NJU ZOVEŠ IMENOM MOJIM
DA SPAVAŠ SA NJOM,DA U TEBI POSTOJIM
NA STUBU SAM SRAMA
I TUĐA I SAMA
BEZ DODIRA TVOGA NESTAJEM TI

ČUJEM DA SNJOM SAMO KUPUJEŠ VREME
DA SPAVAŠ KRAJ NJE DA ZABORAVIŠ MENE
AL ZNA ONA TO,SAMO PRIKRIVA BOL
VERUJ MI

Znam da sam to zaslužila
da posle tebe više nemam nikoga
Tek se kraj mene budi bol
kad nećeš ti živote moj
Te noći srušila sam sve...

REF


ĐOGANI:JAGODE SA ŠLAGOM

Lako je tebi, ti izlaz nađeš lako
Odeš i ostaviš mi bolne uspomene.
Ne mogu lepo da zaboravim tek tako
Ja svoje sutra pišem kao prošlo vreme.
Ne mogu lepo...

A da si makar bio loš
Da imam razlog da zaboravim
Ne bi u meni bio još
Našla bih snage da ozdravim.

Voleo si jagode sa šlagom
Onih dana
Kada si ih uzimao kradom
sa mojih usana.
Okrenem se,svuda oko mene
I posle tebe ti
Kako rešit da je naše prošlo vreme nežnosti.

Čudno je kako ljubav brzo bledi
Sad mi blage pesme tako tužno zvuče
I kad zagrmi bol mi dušu sledi
A tvoj me zagrljaj čuvao do juče
I kad zagrmi...

REF<


SREĆKO SAVOVIĆ:ANĐELE

Zdravo anđele,odavno želim da ti budem sve
upiši ovaj broj,umemoriši ga ko život moj
Za tebe dostupan ne gledaj na sat
biću tu kad god ti zatrebam.
Kada tužna si,da te utješim
da ti stvorim šta god poželiš

Želim anđele,da ti noću dolazim u sne
kad čuješ šapat moj i dok spavaš znaćeš da sam tvoj
Za tebe dostupan....

Upamti anđele ja te želim samo za sebe
pristajem na sve,ako treba ginem za tebe
Za tebe dostupan....

evo malo humora

Što kaže jež kad vidi kaktus?
TATA!

Što je najgore što se može dogoditi šišmišu dok spava?
PROLJEV!

Što je zajedničko pužu i muškarcima?
Imaju rogove,sline,vuku se i misle da je kuća njihova!


Sjetili se baka i djed mladosti.Predloži djed:
"Hajde bako,da se vratimo u mlade dane.Čekam te kod sata na Trgu u 5
Čeka djed čeka,sav promrzao,a bake nema.Došavši kući upita ju
"Bako zašto nisi došla"
Ona odgovori:"Nije me pustila mama
"

Medvedica medvedu koji ne može spavati:"Jesam li ti rekla da nema kave poslje rujna"
Zašto liječnici nose maske tijekom operacije?
Da ih pacijenti ne prepoznaju ako pogriješe!


TIHANA
TTwisted
IInfluential
HHumorous
AArtistic
NNice
AArtistic
By Dressupmyspace.Com

četvrtak, 29.03.2007.

nekoliko caka about boys.......

7 stvari po kojima su dečki slični psima:
1.I jedni i drugi označavaju svoj teritorij
2.I jedni i drugi su fascinirani ženskim preponama
3.I jedni i drugi besramno smrde
4.I jedni i drugi zauzimaju previše mjesta u krevetu
5.Ni jedni ni drugi ne peru suđe
6.Ni jedni ni drugi ne primjete kad promjeniš frizuru

5 grubih fora o dečkima:
1.Dečki su poput potpetica.Lako je s njima hodati kad se navikneš na njih
2.Dečki su poput horoskopa.Često ti govore što da učiniš i nikad nisu u pravu
3.Dečki su poput maskare.Obično nestanu na prvi znak emocija
4.Dečki su poput minica.Ako nisi oprezna mogu ti skliznuti iznad guze
5.Dečki su poput kokica.Zadovolje te ali to kratko traje



Never Let Go... (26) | Print | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.