myspace

Stuff for your blog!

Green Day cura - Blog.hr

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

o meni,mojim prijateljima,o čemu ja slušam i gledam.Ja idem u 5.a razred Osnovne škole u Zagrebu,također živim u Zagrebu...jako volim dobivati komentare i dobre i loše,sve!





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws









O MENI
IME:KRISTINA
ŠKOLA:OŠ MARINA DRŽIĆA
BRAT ILI SESTRA?BRAT IVAN
NAJDRAŽA BOJA:CRNA I PLAVA
NAJ BEND?GREEN DAY
ZA KOG NAVIJAM?DINAMO-ZAGREB
RAZRED:PETI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
ŽIVOTINJE:KORNJAČA FLOKI I RIBA TIMY
ŠTO TRENIRAM?MAŽORETKINJE
NAJ PREDMET:PRIRODA



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://thik.blog.hr

Što ja gledam...

Ja volim gledati komedije ali i smiješne Simpsone.Čak na mobu imam pjesmu od njih.Također volim gledati hrvatske sapunice npr.zabranjena ljubav
www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws










Tralala laaaaa...

Ja povremeno treniram odbojku,idem na zbor u 3.glas.Idem na engleski(Lingvu),povremeno odem na likovnu grupu i redovito idem na mažoretkinje.Obožavam slušati Green Day!!!!!!







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
                

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


17.02.2006., petak

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws