MY BEST SONG'S
cerekJEDNOM KAD NOĆmah
Jednom kad noć ukradem nebu, sve što si voljela na njemu, bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu ruke pamte samo ljubav najbolju. Jednom kad usne nebudu htjele u strancu utjehu tražiti, suze će srcu šapnuti da je pogriješilo jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo.

Kad tuga jednom na vrata dođe a samoća zaboli hočeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti. Bili smo jednom najbolji, o nama su priče pričali, sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti, poslije tebe su ti lađe slomile bure i vjetrovi.

Jednom kad noć ukradem nebu, sve što si voljela na njemu, bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu ruke pamte samo ljubav najbolju.

Kad tuga jednom na vrata dođe a samoća zaboli hočeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti. Bili smo jednom najbolji, o nama su priče pričali, sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti, poslije tebe su ti lađe slomile bure i vjetrovi.



thumbupNEODOLJIVOwavegreedy

Dugo nisam čekala zoru na muškom ramenu,dugo nisam imala nikog i nemam nameru, da budem tvoja tek radi reda da ti u srcu budem gost,da budem tvoja tek da bih rekla kako sam prekinula post. Dugo posle njega nisam nikog ljubila, dugo posle njega nisam se usudila da budem s nekim o kome neznam ni koju boju košulje, koji da nosi kaži mi kosi jer ovo s tobom plaši me.

Neodoljivo me podsečaš na njega a dok te gledam mogla bih da predam srce svoje ko po navici. Neodoljivo me podsečaš na njega a samo neznam dali mi to treba još me bole stari ožiljci. Neodoljivo me podsečaš na njega a dok te gledam mogla bih da predam srce svoje ko po navici. Neodoljivo me podsečaš na njega a samo neznam dali mi to treba još me bole stari ožiljci.

Dugo nisam rasplela kosu na tuđem jastuku, zato samnom imaj strpljenja jer znaj da nemogu da budem tvoja tek radi reda da ti u srcu budem gost, da budem tvoja tek kako bih rekla kako sam prekinula post. Dugo posle njega nisam nikog ljubila, dugo posle njega nisam se usudila da budem s nekim o kome neznam ni koju boju košulje, koji da nosi kaži mi kosi jer ovo s tobom plaši me.

Neodoljivo me podsečaš na njega a dok te gledam mogla bih da predam srce svoje ko po navici. Neodoljivo me podsečaš na njega a samo neznam dali mi to treba još me bole stari ožiljci. Neodoljivo me podsečaš na njega a dok te gledam mogla bih da predam srce svoje ko po navici. Neodoljivo me podsečaš na njega a samo neznam dali mi to treba još me bole stari ožiljci.


smijehKRALJ IZGUBLJENIH STVARIcerekkiss
Ponekad sanjam te u snovima se gubim, ali se probudim čim krenem da te ljubim.. Više se tela tvog ne oseča toplota, budim se u hladnim rukama života.

Kad jednom prođe sve što jednom prođe kao po kazni uvek vrača se, a kad se vrati, jednom kad se vrati dođe da prođe i opet sečaš se. Svakog si jutra bolje nego sutra, a svaka noć je uvek presudna jer hiljadu ti stepenika treba do vrha a jedan jedini do dna. I bolje da se nevidimo nikad ne živimo u istom vremenu. Ja imam prošlost ti imaš budućnost snovi su između, i bolje da se nevidimo više jer shvatili bi tamnu isti čas da sve je ovo sve je ovo moglo da prođe i bez nas.

Bolje da nikada i ništa nije bilo, da sam prečutao sve što je srce krilo. Zato se nevračaj tišinu mi ne kvari, pusti da budem kralj, kralj izgubljenih stvari.

Kad jednom prođe sve što jednom prođe kao po kazni uvek vrača se, a kad se vrati, jednom kad se vrati dođe da prođe i opet sečaš se. Svakog si jutra bolje nego sutra, a svaka noć je uvek presudna jer hiljadu ti stepenika treba do vrha a jedan jedini do dna. I bolje da se nevidimo nikad ne živimo u istom vremenu. Ja imam prošlost ti imaš budućnost snovi su između, i bolje da se nevidimo više jer shvatili bi tamnu isti čas da sve je ovo, sve je ovo moglo da prođe i bez nas.


thumbupŠteta što je kurva; Prljavo Kazalištecerek
greedy Nosiš modru haljinu, onu meni najdražu, ali znam to nije zbog mene. I u oči gledaš me da mi srce polomiš i da umrem od ljubomore.. Tajno iznad koljena kap parfema nanosiš, ali znam to nije za mene, nočas ideš ko zna gdje samog sebe sram me je kada znam da sam ti kriv za sve.. Ali ja nisam ko oni drugi ja uvijek praštam prvi..

Štata što, što je kurva kažu svi a ja šutim, štata što, što je kurva ne znaju, a ja šutim..

Nočas ideš ko zna gdje samog sebe sram me je kada znam da sam ti kriv za sve, i u oči gledaš me da mi srce polomiš i da umrem od ljubomore.. Ali ja nisam ko oni drugi ja uvijek praštam prvi..

Štata što, što je kurva kažu svi a ja šutim, štata što, što je kurva ne znaju, a ja šutim..Štata što, što je kurva kažu svi a ja šutim, štata što, što je kurva ne znaju, a ja šutim..Štata što, što je kurva kažu svi, a ja šutim, štata što, što je kurva ne znaju, a ja šutim..

Stranica dnevnika; Parni Valjak
cerekTvojoj listi ja sam samo broj, prošao ko dašak vjetra kroz život tvoj.. Na pola prazna stranica dnevnika dali me se sječaš da li ime pamtiš.. Mnoge su druge bile pored mene i toliko toga, lijepoga mi dale, a ja sam u svima tražio tebe dali me se sječaš da li ime pamtiš.. cerek

Hej, otvori vrata noć je i kiša pada pust me da uđem bar na tren. Hej, otvori vrata noć je i kiša pada sam sam i ti si sama znam..

Tvoje me oči gledaju sa stranica žurnala uvijek si to željela pozirati si znala, al jednoga dana ogledalo istinu će reći dušo da nikog neće biti ruku da ti da..

Hej, otvori vrata noć je i kiša pada pust me da uđem bar na tren. Hej, otvori vrata noć je i kiša pada sam sam i ti si sama znam.. Hej, otvori vrata noć je i kiša pada pust me da uđem bar na tren. Hej, otvori vrata noć je i kiša pada sam sam i ti si sama znam..cerek


greedyVolio bih da si ti
Crvena Jabuka
cerek
Volio bih da si tu ove noći tako trebaš mi, kao more mornaru nemam s kim nadu dijeliti, dijeliti i sačuvati.. Volio bih da si tu noćni program je na radiu puštaju neku dragu muziku moje misli tebi putuju, putuju da te pronađu..kiss

Noćas zvijezde padat će jedna od njih naša je, jedna nosi utjehu ko u snu, volio bih da si tu. Noćas zvijezde padat će jedna od njih naša je, jedna nosi utjehu ko u snu, volio bih da si tu.yes

Volio bih da si tu ove noći da pričaš mi, slavili bi do zore svu bi nježnost svijeta popili, popili pa se ljubili.kiss

Noćas zvijezde padat će jedna od njih naša je, jedna nosi utjehu ko u snu, volio bih da si tu. Noćas zvijezde padat će jedna od njih naša je, jedna nosi utjehu ko u snu, volio bih da si tu. Noćas zvijezde padat će jedna od njih naša je, jedna nosi utjehu ko u snu, volio bih da si tu. Ko u snu, volio bih da si tu..cerek kiss


Dvije duše;
Gibonni

Prviše sam grešan, da bih bistrom vodom ruke umio, da sakri bih lice pred kojim okom što me bodrilo, i mislit ću na tebe onda kad mi svane sudnji dan, a mislit će na ljubav kojoj nikad nisam bio dostojan, nisam bio dostojan.

Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio, povjerio i mjesto da se ljube ja sam i to iznejerio. Izdao sam te izdala si me, i bolje nismo ni zaslužili ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio.
I koliko sam blesav, toliko sam spreman kupiti, nauči se od mene to što nikad nesmiješ postati. Jer previše sam grešan i onda kad mi svane sudnji dan. A mislit će na ljubav kojoj nikad nisam bio dostojan, nisam bio dostojan.

Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio, povjerio i mjesto da se ljube ja sam i to iznejerio. Izdao sam te izdala si me, i bolje nismo ni zaslužili, ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio. Povjerio. Povjerio. Ove dvije duše što nam je Bog povjerio, mjesto da se ljube ja sam i to iznejerio. Izdao sam te izdala si me, bolje nismo ni zaslužili, ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio. Ove dvije duše što nam je Bog povjerio, mjesto da se ljube ja sam i to iznejerio. Izdao sam te izdala si me, bolje nismo ni zaslužili, ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio. Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio.


Otkad te nema;
Lana

Ti si taknuo najtanje žice u meni, i pokjazao najljepšelice ljubavi. Zapalio vatru koja se sad ne gasi, a onda nestao kao da nikad te nije ni bilo tu.

Otkad te nema u mom životu sve je poprimilo žalosnu notu, nebo je sivo ko oči tvoje samo je magla uvijek iste boje. Otkad te nema ovdje kraj mene moje je cvijeće suho i vene, osjeća valjda slom se sprema jer ja sam bolna otkad te nema.

Ja pokušavam spasiti ponos ljubavi, zato ne idem na ista mjesta gdje i ti i zato neću lagati kako sam pogrešno nazvala tvoj broj samo ću moliti Boga da mi te vrati i da budeš moj. Otkad te nema u mom životu sve je poprimilo žalosnu notu, nebo je sivo ko oči tvoje samo je magla uvijek iste boje.

Otkad te nema ovdje kraj mene moje je cvijeće suho i vene, osjeća valjda slom se sprema jer ja sam bolna otkad te nema. Otkad te nema u mom životu sve je poprimilo žalosnu notu, nebo je sivo ko oči tvoje samo je magla uvijek iste boje. Otkad te nema ovdje kraj mene moje je cvijeće suho i vene osjeća valjda slom se sprema jer ja sam bolna otkad te nema.


Moj bijeli labude;
Prljavo Kazalište

I baš me briga ko te noćas vozi kući briga me. I ako si i sretna ko što kažeš ma da znam da lažeš, sve to ubija me. Grlim hladne jastuke, moj bijeli labude. I briga me što nisi mjesec, a ni sunce briga me, al nećeš moći preko blatne kaljuže čista stić do moje postelje. Grlim hladne jastuke.

Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude sve će vode labude, da se razbistre. Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude sve će vode labude, da se razbistre.

I baš me briga ko te noćas vozi kući briga me. I ako si i sretna ko što kažeš ma da znam da lažeš, sve to ubija me. Grlim hladne jastuke, moj bijeli labude

Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude sve će vode labude, da se razbistre. Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude sve će vode labude da se razbistre.Moj bijeli labuda, kad me jednom ne bude sve će vode labude da se razbistre. Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude sve će vode labude da se razbistre.


Maloljetna
Ma šteta, šteta što si maloljetna, tako mlada, lijepa, izuzetna, nikad nisi sama. Šta ćemo sa njom.

Hajde, hajde reci mami neka ona zna ovo vrijeme samo nama pripada neka spava neka mama ništa ne brine od ljubavi mala nitko ne gine. Hajde, hajde reci mami neka ona zna ovo vrijeme samo nama pripada neka spava neka mama ništa ne brine od ljubavi mala nitko ne gine.

Kažu da je ljubav za heroje, one što se ljubavi ne boje. Tebi treba neko kao ja ti još nisi ljubila. Ma šteta, šteta što si maloljetna tako lijepa, mlada izuzetna, neda mama da se šetaš sama .

Hajde, hajde reci mami neka ona zna ovo vrijeme samo nama pripada neka spava neka mama ništa ne brine od ljubavi mala nitko ne gine. Hajde, hajde reci mami neka ona zna ovo vrijeme samo nama pripada neka spava neka mama ništa ne brine od ljubavi mala nitko ne gine.


Bježi kišo s prozora;
Plavi Orkestar

Pad kiša na polju kaplje mi po prozoru, a ja sama kod kuće sjedim, plačem, tugujem ne znam šta ću od sebe.

Bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora da te nije sad bih ja svoga dragog ljubila, bježi kišo s prozora da te nije sad bih ja svoga dragog ljubila.

Kiša joj govorila, kiša joj govorila. Sjedi curo kod kuće jer on nije za tebe, on je sada kod druge. Sjedi curo kod kuće jer on nije za tebe, on je sada kod druge.Ti si kišo lažljiva, ti si kišo lažljiva, mene dragi ne vara, ja sam njemu najdraža.

Bježi kišo s prozora, mene dragi ne vara, ja sam njemu najdraža, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora, bježi kišo s prozora.





Pišem srcem,a ne rukom

subota, 24.02.2007.

Derbi Dinamo:Hajduk 2:1

waveAh, danas je jedan od največih derbija u Europi!! yes Nadam se da bu Hajduk pobjedil, mada postoji mala šansa jer Dinamo igra doma.. Hajduk, držim ti fige!!!!hrvatska Znam da bude 4:1 ili 2:1 i znam da bu Hajduk izgubil, ali ipak postoji nada.. Nada umire zadnja!!mah

A fak!!!!!!!! headbang burninmad Hajduk je zgubil!!!! Mrzim da Silvu!!!! Kak je mogel dati ta dva gola!!!!! A kak je Carević mogel izgubiti loptu??!!? To mi nije jasno!!!! Ali kaj se more bar nije izgubil kak su štakori htjeli, dva razlike!!!! mad Nadam se, ne nego znam da bu sljedeći put Hajduk pobjedil Dinamo!!!!mah

Noćas draga,noćas draga, noćas ću se napiti..
Za HAJDUKA, za HAJDUKA i sve pisme pivati....
wave
wave

- 22:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


bangNadimak: Kika, Kikica, Kikač
Naj frendice su mi Lucija - Lucy, Marija - Marica i Suzana - Suzyburninmad
Imam i naj frenda koji je luuud, ali i stalno nemiran pa ga moja sestrična zove ''nafiksani''..smokinparty
Obožavam gledati horor filmove, filmove s morskim psima i vampirima..puknucuthumbup

Kaj da napišem još o sebi??? Imam luuudog buraza koji me stalno srdi, čak me i probal ''ubiti''!!!!!!lud


Da nekaj napišem o svojim frendicama????!!!!cerekwavethumbup

roflLUCIKAmah
Ovak: Lucika je navek za akcijo, di je nekva glupost navek smo mi tu prve!!!! Neče se z menom peljati na skutero a ja jo saki dan nagovaram!!!! Ljeti idemo svaki dan na kupanje na Dravu i tam užiiiiiiiiivamo!!!! njamipartysmokincool

waveMARICAmah
Marica je uvijek nasmijana pa kad odgovara ni onda joj osmjeh nejde s lica!!!! Neznam ali fakat neznam da je ona ne bila nasmijana!!!! winksmijehgreedythumbup

thumbupSUZIKAnjami
Suzika je luuuda!!!! Imala je jednog Zorrija i sad ju stalno zezamo za njega!!!! On je ostal njezin makar ih je vać promijenila tisuću!!!! winkyesJedina neostvarena želja;ali ne i njezina je to da bude s Fičijom!!!! Nadam se da se bu ostvarila i onda se budu Lucika i On............puknucucerek

smokinFIĆOpuknucu
Fićo je luuuud!!!! Nikak da me prestane srditi za jednog bivšeg!!!!
Jaaaaaaaaako je ljubomorana!!!!!!!! Ja ga zovem ili ''štakor'' ili ''Mussolini''!!!!!!!!!!
Inače nekad se zna sve naštrebati!!!!!!!! nono Obožava party-je, nijedan ne prejde a da njega nema na njemu!!!!!!! njamizujoA inače je stvarno OK!!!! smokin
E da jedino kaj ne podnosi je Suzika, zato ih stalno zezamo da se budu vjenčali ili da bar budu skupa!!!!!!! kissnamcor