petak, 25.05.2007.

Norijada!

Eh sta da kazem osim preeeejebeno! mi je bilo!
Digo sam se u 6.30 i istusirao se nabrzaka i izvadio ohladjenu cugu iz frizidera... Krenuh ja tako sa punom vrecurdom
cuge nac se s malekom... tam smo jos i jeger kupili i pred skolu...
Zajebancija, gadjanja s jajima... cc ma kaj da kazem... u 8 ujutro kad smo se nasli s raskom, malek i ja vec bili u sedmom nebu lud i tak fino iza skole svirala grupa "sjaj" te smo se tam posteno rasplesali... kad je zapeklo poceli smo skupljat rulju za jarun, naravno nitko nije htio ici pa smo mirjana, blaz i ja pravac jarun! Tam je bilo okejac, jebeno vruce... smijali se ekipi koja se zatrcavala u vodu, a redari bijesni sprijecavali divljake... Kasnije sam doso doma, pojeo si nesto i pravac exotic... od tamo uz par pivi u zelucu u sece... sta da kazem osim da neznam kad mi je zadnji put bilo tak dobro u srcu...

Sta da kazem... sporo doslo... bilo jebeno, brzo proslo i naravno sve bih dao da se ponovi smokin

Maturalna je 1.6 paaa do tada... uzivajte na suncheku

- 20:11 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ime: Kristian
Godina: 18
Elektroničar-mehaničar

a za sve ostalo tu je msn :)

my MSN Messenger

crokiko@hotmail.com

House

is my style smokin

Evo vam ShoutBox pa vi laprdajte kolko ocete :)



Free shoutbox @ ShoutMix






Design Powered by:
freedesigns