< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koga, što...

........vidim, i čujem, sebe kako vrištim na tebe!

patuljci koje ponekad čitam:

tamtinčica:)
Daywalker
Bučimir


* i nek' se nitko ne naljuti*

i neizostavan dio je...

moj prevažni mejl, koji ima cijeli jedan gigaBajt..ne moram ga čistit nikad, ali nikad, velik je ko KUĆA, nalazi se na gmail.com domeni i zvuči: kiflica@kiflica.info
hik..pišite ako naiđete na neš'' zabavno i poželite podijelit sa nekim potpuno nepoznatim:)

05.07.2007., četvrtak

Draga Duhanska Industrijo


Poučena situacijom iz jednog penjačkog dana, u jednom dužem smjeru, odlučila sam ti napisati zahvalu što nama, glupim robovima, ovisnicima supstance koju proizvodis, pružaš neopisiv užitak uvlačenja dima u nekad bila rozna nam pluća. Hvala ti što smo svojom gluposti nasjeli na tvoj jeftin štos 's cigaretom nisi sam' i privučeni bijelim smotuljkom počeli puniti tvoj džep, džep ove prekrasne države a na osobnim bankovnim računima mjesečno imati rupu od nekoliko stotina kuna.
Ne znaš koliko sam zahvalna što je dan koji počinjem prožet mirisom tvog produkta i što moje zavjese imaju žućkasti odsjaj kad sunce provuče svoje ruke kroz njih. Što one čudnovate posudice, koje nepušači doma imaju prazne, ja punim pepelom i što su uvijek sive i, uglavnom, čak i pušačkom nosu smrde.
Hvala ti što si mene ucinila još većim konzumentom jer ne samo da kupujem tu divnu kutiju, neprocjenjive divote, nego kupujem i razna sredstva za ubijanje tog mirisa za koji tvrdim da mi ne smeta. Kupujem i ogromne količine žvakačih guma, koje čiste moje zube i čuvaju ih od karijesa. Ti znaš kako se treba brinuti o zubima. Nema boljeg savjetnika od tebe!
Hvala ti što u je u mojoj kući prozor uvijek otvoren i što si me ponukala da pustim svježeg zraka. Hvala što svijet gledam kroz maglu. Zašto bi ga uopće trebala gledati bistro kada se u njemu događaju ružne stvari. Pravi si prijatelj. Čuvas me od tužnoga!
Kada zatrebam kavu a nemam svoj dozirani smotuljak, ne pijem kavu. Ti znaš da je kava štetna. Hvala ti što me uspiješ spriječiti od tog zla.
Kada odem u večernji izlazak okružena sam dimom. Tom sivom izmaglicom najveće ljepote koja zatomljuje sve mirise ovoga svijeta. Znoj tako ružno smrdi. Sigurno je bolje udisati miris dima nego znoja. Divna si, i na to si mislila. Hvala ti!
Kada se bavim sportom i kada sam jako napeta od napora, a moje aueole velike i nabrekle, volim te! Ti smiruješ moje tijelo i natjeraš te rozne priljepke da se ne pretjeruju. U zraku ima toliko monoksida. Hvala!
Hvala ti što na ljude koji me okružuju utječeš jednako i brineš za njih. Što brineš o tome da i njihova tijela trebaju pomoć, čak i ako nisu prepoznali svu tvoju ljepotu. Hvala što si tako nesebična!
I na kraju, uz tebe sam spoznala koliko je život kratak i da se događa sad! Hvala ti na tom bogatstvu i ljubavi koju gajim za svoj život! Tko bi volio imati 100 i izaći u novinama. Kako si samo obzirna!!!

Jednog dana, kada moj ljubavlju preplavljeni mozak shvati, ipak ćemo se morati razići. Jer ljubav je davanje i uzimanje. Vratit ću ti slobodu i zauvijek se riještit bijelog smotuljka iz svoje torbe. Samo da ti pokažem koliko sam o nesebičnosti naučila od tebe.
Jedva čekam taj dan!
Volim te!

Tvoja K.