Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prvi hrvatski blog poezije za djecu pisan lijevom rukom









Linkovi

Kad porastem čitat ću ovo


Ako imate nekakve radove (slike) vaših klinaca pišite mi na

4focus gmail.com

Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora

22.10.2006., nedjelja

Niko

Image Hosted by ImageShack.us



Niko da, me voli.

Niko da, mi pokaže domaći.

Niko da, me brani kad se potučem.

Niko da, veli da sam dobar.

Niko da, mu nedostajem.

Niko je moj najbolji prijatelj.

Sinoć me strah probudio

vikao sam ali Niko nije odgovorio.

Jutros sam ga tražio i u ormaru

i u kutiji sa igračkama i u potkrovlju.

Niko nije više prisutan

Niko je otišao u neki drugi grad.

I odjednom netko zakuca na moja vrata,

"Tata , tata , tko je to na vratima " ?

"Niko sine , pogriješio stan ".