Oglasi za druzenje sarajevo - Stranica za upoznavanje

ponedjeljak , 31.12.2018.

intimno druzenje sarajevo










Click here: Oglasi za druzenje sarajevo






Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. Visoka sam 167 cm, a teška 69 kg. Korstite glavni meni za navigaciju kako biste detaljno pretražili oglase na našem sajtu, ili pogledali ponudu najnovijih oglasa.



oglasi za druzenje sarajevo

Za istinski romantični trenutak treba pojsetiti divni Stari most u Mostaru u suton, a za najbolji noćni život u zemlji izaći u klubove u Banjoj Luci - plivanje u rijeci narednog dana najbolji je lijek za mamurluk. Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju. Kroz tridesetak literarnih veduta o hrvatskim i europskim gradovima čitateljima će se približiti njihova osobna priča koja se ne zbiva samo na njegovim ulicama već koja dolazi i kroz odškrinute prozore, koja se širi njegovim dvorištima, kroz koju se ulazi u njegovu privatnost. Kroz tridesetak literarnih veduta o hrvatskim i europskim gradovima čitateljima će se približiti njihova osobna priča koja se ne zbiva samo na njegovim ulicama već koja dolazi i kroz odškrinute prozore, koja se širi njegovim dvorištima, kroz koju se ulazi u njegovu privatnost.



oglasi za druzenje sarajevo

intimno druzenje sarajevo - Bilo da si iz Bosne i Hercegovine ili samo u turističkoj posjeti, Badoo je najbolje mjesto za čavrljanje, flert, zabavu i izlaske.



oglasi za druzenje sarajevo

Vesela sam i romanticna dusa i zato zelim pronaci dusu za druzenje,šetnje,kavice,za ugodne razgovore i sretne trenutke.. Visoka sam 167 cm, a teška 69 kg. Kosa mi je Neodređena, a boja očiju Zelena. U horoskopu sam Lav. Za više detalja pogledaj moj Kazu da izgledam mladje u odnosu na svoje godine. Inace iskrena, intelegentna, voli druzenje, brizljiva, romanticna a ujedno i ozbiljna zena koja trazi slicnog sebi. Neozbiljne ponude ne dolaze u obzir. Spol: Žensko Orijentacija: Heteroseksualna Tražim: Vezu Zdravo, imam 55 godina. Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. Kosa mi je Plava, a boja očiju Zelena. U horoskopu sam Djevica. Za više detalja pogledaj moj.



ASIM MUJKIĆ, PROFESOR NA FPN O IZBJEGLIČKOJ KRIZI
Kosa mi je Neodređena, a boja očiju Zelena. Prošetaj se s prijateljem ulicama Sarajeva, zajedno istražite raznoliku arhitekturu i historiju grada, a onda svratite u neki od lokalnih kafea na jednu dobru crnu bosansku kafu. Ukoliko želite nešto da kupite ili da prodate, kuća, stan, automobil, mobilni telefon ili nudite posao - Besplatni oglasnik MojOglas. Dobro došli na web portal namijenjenog za oglašavanje i pregled malih oglasa iz razlicitih kategorija sa podrucja BiH, regije i dijaspore. Visoka sam 167 cm, a teška 69 kg. Oglasi neprimjerenog sadržaja ili više puta uzastopno postavljeni isti oglasi će, bez predhodne najave, biti uklonjeni sa portala.

[Rijeka sex oglasi|Posao dijaspora oglasi|Rijeka osobni kontakti oglasi]






Oznake: intimno, druzenje, Sarajevo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.