Ozbiljna veza forum - Pronađite djevojku

ponedjeljak , 31.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Ozbiljna veza forum






To je jedna varijanta. Iz kakve je kuće?



ozbiljna veza forum

Osoba svjesna često postaje jasno da nema pravo odluke. Neko 2 ce mozda bolje znati da kaze. Ne traže sve one dugu vezu, pa ne mešajte ove savete sa vezom za jednu noć. Srecan ti put, ja nisam ljut.



ozbiljna veza forum

Forum Klix.ba - Naravno ovo mora biti praceno i biti produkt tvojih emocija i strasti prema njoj, a ne nesto sto radis jer ti razum tako govori. Prosto pitanje, sta je za vas ozbiljna veza i kako dvoje ljudi koji su u ozbiljnoj vezi treba da se ponasaju?



ozbiljna veza forum

Bas sam se primio na jednu devojku. Od drugara drugarica pa njena drugarica. Izasli smo zajedno jedno vece. Ja sam kasnio i kad sam dosao pozdravio sam se sa svima a ona je nesto kulirala. Tako da se nisam ni upoznao sa njom, mozda mi je kasnije i pruzila ruku ne secam se vise. Ja sam gledao svoja posla, tad mi se svidjala neka druga devojka, a i taj moj drugar se lozio na nju. Izasli smo jos par puta, medjutim on nije nista uradio, i taj poslednji put smo sedeli u kolima jeli neku picu posle izlaska kad je ona izjavila pred svima kako joj se ja mnogo svidjam. Trazio sam broj, ona je tu nesto tupila i ja sam iskulirao. Nisam imao strpljenja za to, stalno isteruje neku svoju pravdu. Ne volim te svojeglave. Ali to je bilo glupo. Posle mi je bilo zao. Nisam je video dugo posle toga. Sad u subotu smo ponovo izasli. Bilo mi je tako glupo sto sam je onda iskulirao samo sam molio boga da je ponovo sretnem. A i ko za baksuz tad su me i neke druge devojke iskulirale, mislim se dosli su mi crni dani, niko me vise ne voli... Bili smo kod tog drugara pili, na trenutak smo ostali sami i ja sam joj prisao i poljubio je. Osecaj je bio strava. I tako smo se ljubili. Posle su ostali dosli cudeci se, otkud to? Kasnije smo izasli u neka dva lokala glupirali se, vreme je proletelo. Odbacio sam drugaricu i ostali smo sami u kolima, stao sam kod njene kuce. Bila mi je takva frka, ne znam ni sam zasto. Nesto je pricala, ja sam je poljubio i poceo da skidam. Izgledala je mnogo bolje nego sto sam mislio. Nisam imao nikakvu zastitu a nije imala ni ona. Meni to nije neki problem ali ona nije htela bez toga. Proklinjao sam sebe koji sam kreten kako sam to mogao da zaboravim. Nisam ni ocekivao da ce doci do ovoga. Bilo mi je tako hladno, smrzavao sam se. Tako da smo samo lezali zagljeni i ljubili se. Bas mi je bila slatka tad. Otisao sam kuci odspavao i nazvao je kasnije oko 16. Razgovor je bio kratak. Nesto mi je pricala da se ta drugarica ljutila nisam ni razumeo zbog cega. I tako je zavrsila. Sad meni je glupo da zovem ponovo. Vec sam zvao 2 puta i razgovor nije presao 15 sekundi. A bas bih hteo da je vidim, svidela mi se mnogo. Voleo bih da budem s njom u vezi, da mi bude devojka. Sad sedim i hipnotisem telefon, molim boga da me okrene. I ne znam uopste dal ce me i zvati. Bojim se da ona to ne shvata kao kombinaciju, jer ranije mi je par devojaka govorilo da delujem kao neozbiljan momak, taj moj drugar pogotovo. Ali kako ponovo da je zovem, stvarno mi se ne zove vise. Razmisljao sam da sedim i cekam, pa ako se javi kao sto je rekla super, recicu joj tad sve, a ako ne, ne znam, bas cu se rastuziti... Pa nema ti druge nego da je otvoreno pitas sta je ona imala na umu u vezi sa vama. Cini se i meni da nije bas za neku ozbiljniju varijantu, a opet, mozda joj samo treba vise vremena. Ja bih sacekala 5, 6 dana, da ne smaram previse cesto i onda je pozvala jos jednom i najiskrenije joj rekla, svidjas mi se, voleo bih da se opet vidimo i da se vidjamo cesce, pa da vidimo gde ce nas to odvesti. Trebalo bi da bude iskrena i da ti kaze sta zeli. Nems nekog izbora tu. Zelim ti srecu i javi sta je bilo. Ali ne zovi je bar jos nekoliko dana ej cao, imam jedan problem koji me muci i ne mogu vise da ga drzim u sebi, a povucena sam osoba pa ne volim da pricam drugima.



DNEVNJAK - Dirty talk
Da, zbog svoje voljene osobe, možete jednostavno baciti! Lepo ja kazem, brak je jedna od najgorih socijalnih tvorevina ikada osmisljenih. Dali su pre toga ziveli zajedno ili razdvojeno? Mada me to puno ne nervira btw. Ne svidjaju mi se muskarci koji insistiraju na necemu sto devojci nije blisko. Hvala bogu sto imam 30 god, ne bih se nikad vracala u te tinejdzerske dane. Nisam imao nikakvu zastitu a nije imala ni ona.

[Stara vrtlarica: Rotkva ili povrtnica|Želite upoznati ljude sličnih poslovnih interesa? Njen servis će vam u tome pomoći!|Srarija gospoda trazi poznanstvo]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.