kickboxing lady

utorak, 31.01.2006.

Bravo ANA, bravo KICKBOXING!

Slušala sam nekoliko dana unatrag razgovor između Ane i Predraga (Aninog tate): «Daj, idemo u grad. Idemo ti kupiti nešto za obuć, pa nećeš na dodjelu nagrade u tenisicama!» A Ana ljutito odgovara «To je moj stil, neću obući nikakve svečane hlače, ne pada mi napamet!»

O tome kako je završila rasprava i tko je izvukao deblji kraj, odnosno tko je bio kompromisniji ne želim uopće razmišljati, niti pisati...


Ministar Primorac i Ana

... Ana još ti jednom čestitam na nagradi i tvom tati kao tvome treneru...

Drago mi je što kickboxing izlazi u javnost zahvaljujući stalnoprisutnim sportskim rezultatima i što konačno svi zastori predrasuda padaju, ponovo zahvaljujući tim istim rezultatima. A mi svi smo svjedoci koliko je čega potrebno da bude to tako!

- 23:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #