...Kiara Turković...

29.06.2009., ponedjeljak

Gotovo,odmor od "Nika"..

Moja sestra je završila diskusije od svih Nika Turković i tome je hvala Bogu kraj.Ovako,pošto netreba moja sestra sve pisati na svom blogu,mene je zamolila da napišem na svom.Ovako,na Novoj TV,bit će repriza Provjerenog.Tako da se još jednom uvjere i oni koji nisu pogledali tko je prava Nika.Nadam se da vam sad više ništa ne trebam govoriti.Znate već kakvo je stanje.Ali još jednom svima: moj blog jedan i jedinstveni je www.kiaraturkovic.blog.hr.Nikin blog jedan i jedinstevni je
www.nikaturkovic.bloger.hr.Uostalom,dokazi su tu:
1.www.kiaraturkovic.com
2.www.nikaturkovic.com
Hvala svima na komentarima!!!
pozz
kiara

P.S.Oprosti Emanuela,ali ti vrijeđaš Niku na blogu njenom,a od mene tražiš da ti napravim točno takvu stranicu kakvu seka (nika) ima.To je malo prezahtjevno s tim da si Nika nije sama napravila tu web stranicu.To nam je tata napravio.Nika je samo odabrala sliku koju će imati na početnoj strani i piše "postove" na web stranici.Ništa drugo...To je to..
- 18:57 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nekoliko slika