...Kiara Turković...

05.06.2009., petak

mojim dragim prijateljicama nikama turković!;)

gle sve drage moje djevojke,s kojima se ja svaki dan viđam i sve mi živimo zajedno jel?.meni je malo već dosta što ste takve i što nemate svoj život i svoj blog,svoje slike nego morate oponašati mene i moju sestru.ja nemam nikakav bloger pod nazivom www.kiaraturkovic.bloger.hr, a ni moja sestra nema blogere:
www.turkovicnika.bloger.hr
www.nika7695.bloger.hr
www.nika-7695.bloger.hr a ni blogove
www.nikaturkovic.blog.hr
www.sisly.blog.hr
www.nika7695.blog.hr
www.turkovicka.blog.hr i puno drugih blogova kojih mi se sada trenutačno neda nabrajati.ako ste vi sve nike,meni je jako drago da svi mi živimo u istoj kući i najnajnajbolje smo sestre.ooo,pa nisam to znala.ali saznala sam na sestrinom blogu koji je jedan i jedinstevi-www.nikaturkovic.bloger.hr i web str. www.nikaturkovic.com
pozz
kiara

P.S. a posebno se zahvaljujem gđi "nikiturković" koja ima blog www.nika7695.blog.hr i malo se pravi glupa,al može biti da takva i je.nisam na uopće bezobrazna ni ništa,ni ne želim biti.ali meni i mojoj sestri je samo žao što se neki drugi ljudi kite tuđim "perjem" i što nemaju svoj život nego vode tuđi.ali u redu je,internet to omogućava,a pogotovo vaši roditelji koji ni neznaju što vi radite na internetu.žalosno,ali često puta istina.
- 23:09 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nekoliko slika